המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

קורס רייקי שלב 1+2 יום ו' ה-6.12

כתבות אחרונות

חפשי באתר

פרטי קורס רייקי

בואי ללמוד את אחת משיטות הריפוי האנרגטי העתיקות בעולם

כבר לפני יותר מ-6000 שנים ידעו הנזירים בטיבט את עוצמתה של שיטת הרייקי, שיטת הריפוי האנרגטי רייקי אשר עברה מפה לאוזן במנזרים שונים בטיבט הגיעה אלינו למערב בזכות  ד”ר מיקאו אוסואי היפני, הגרנד מאסטר הראשון במאה ה-19. על כן, שיטת הלימוד המסורתית של הרייקי נקראת על שמו של ד"ר מיקאו.
העדויות על יכולות הריפוי יוצאות הדופן של השיטה התפשטו בכל העולם ויחד אתם סודות השיטה שהפכו להיות פתוחים בפני כולם.  עד היום ניתן למצוא אנשים הטוענים כי נרפאו ממחלות קשות ואף סרטן בזכות שיטת טיפול זו.

איך עובדת שיטת רייקי:

רייקי הינה שיטת טיפול העובדת באמצעות מנחי ידיים והעברת אנרגיית ריפוי למטופל. במהלך הטיפול, המטפלת מניחה את הידיים על המטופל, כאשר הגוף של המטופל מושך את אנרגית הרייקי דרך כפות ידיה של המטפלת במידה שלה הוא זקוק. ניתן גם לבצע את הטיפול בהנחת ידיים באוויר וללא מגע בהתאם לרצון וצורך המטופל.  אנרגיית הרייקי היא אנרגיה חכמה שיודעת היכן היא נחוצה ולאן להתכוונן בגופנו ובהתאם לכך מוצאת את דרכה לטיפול בבעיה.

הנחות הידיים המתבצעות בזמן טיפול רייקי נעשות לפי טכניקה מדוייקת של השיטה. היות ועוצמת הרייקי שעוברת משתנה בהתאם לצורך המטופל, בכל נקודת הנחת ידיים חווית אנרגיית הרייקי משתנה. רוב התלמידות כאשר הם מתנסות בעבודה עם אנרגיית הרייקי, לאחר זמן קצר יכולות כבר לחוש את הדינמיקה בטיפול על פי התחושות שלהן בידיים.

על פי רוב מטפלת שעובדת בשיטת הרייקי, מרגישה תחושה בידיים של חום או קורעקצוציםזרמיםנימול קל באצבעות ידיים או במרכז כף היד ולפעמים תחושת אלה מורגשות בכל הגוף. בזמן שהמטופל מרגיש תחושה של רוגע, שלווה והקלה נפשית ופיזית. 

פרטים לקורס רייקי הקרוב שלבים 1+2

ביום שישי ה-6.12 בין השעות 8:30 עד 14:30 – שלב 1

ביום שישי ה-11.10 בין השעות 8:30 עד 14:30 – ,שלב 2

לפרטים נוספים על לימודי רייקי כנסי

או צלצלי אלינו: 054-7701538

שיטת הרייקי הנלמדת במכון כוללת את הידע והטכניקה הקדומה על פי המסורת היפנית כפי שד"ר מיקאו אוסואי הביא אותה לעולם.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X