המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

על תקשור, קלפי טארוט, כדורי בדולח, רונות ועד – כלים לחיזוי עתידות

כתבות אחרונות

חפשי באתר

כדורי בדולח קלפי טארוט תקשור וחיזוי עתידות

יכולות תקשור קיימות בכל אחת ואחד מאיתנו! אחת הדרכים הנוחות יותר להתחבר לאנרגיות התקשור כאשר אנחנו עדיין לא יודעים "לתקשר נקי" (תקשור ללא כלי חיזוי)  ולקבל תשובות לגבי שאלות שיש לנו או לקבל מסרים מכוונים שאנו מבקשים לקבל, היא על ידי כלי חיזוי שונים.

כלים אלו מאפשרים לנו להתחבר בקלות יחסית ליכולות התקשור שלנו ואף להוות לעיתים חיזוק או הבהרה של מסרים שמגיעים אלינו בתקשור נטול כלי חיזוי (מה שמכונה – תקשור נקי). כלי חיזוי אלו משמשים מעין מפתחות אל עולם התקשור.

יש שימצאו את המפתח הנכון והמדוייק עבורם  לאחר שיתנסו בכלי חיזוי שונים, ויש שיתחברו לכלי חיזוי אחד ולא ירגישו צורך להתנסות בכלים נוספים.

 

קלפי טארוט, קלפי מסרים וקבלת תקשור:

ישנם לא מעט סוגים של קלפים. חלקם מיועדים לפריסות מלאות ורחבות (כגון הטארוט, קלפי אושו, קלפי המלך שלמה ועוד) וחלקם הינם קלפי מסרים לקבלת מסרים בודדים (לדוגמא: קלפי האלות, קלפי האור, קלפי המלאכים ועוד) רבים שואלים היכן בעצם משתלב התקשור אם יש לנו חפיסת קלפים שמראה לנו את המסר בברור.

התקשור מתחיל ברגע בו אנו בוחרים להפסיק לערבב את החפיסה ומחליטים שפה, בנקודה הזו אנחנו צריכים לחצות אותה ומפה מתחילה הקריאה – במיוחד כאשר האדם עבורו אנו פורסים או מקבלים מסר איננו נמצא לידנו. התקשור מגיע לעיתים במהלך הקריאה ומסרים מגיעים יחד עם הקלפים. שמות, מספרים, צבעים, דמויות.

הקלפים בהחלט עשויים לפתוח את יכולות התקשור שלנו ככל שנתעמק בהם ונתחבר אליהם.

רוצה ללמוד לקבל מסרים באמצעות קלפי? לפרטים על קורס טארוט יכנסי

חיזוי עתידות וקבלת מסרים על ידי ספרי קודש:

ניתן ללמוד לקבל מסרים ותקשורים גם על ידי ספרי חיזוי למניהם. יש מתקשרים המקבלים מסרים מתוך ספר תהילים, ספר הזוהר ועוד ספרי קודש שונים.
בשנים האחרונות, יצאו לאור ספרים כדוגמת "ניצחתי ואנצח" המדברים איתנו על הקשר בין מחשבה, דיבור ומעשה. ספרים אלו מכילים מאות שיעורים (פרקים) ובכל פרק מסר רחב עבור האדם המבקש לקבל מסר בנושא מסויים. חלק מהמסרים ברורים מאוד ואת חלקם נבין רק לאחר קריאה מעמיקה בפרק.

מומלץ להדליק נר לבן לפני הפתיחה בספר ולומר: "אני מקשרת את עצמי לכל הצדיקים האמיתיים שבדורנו ולכל אלו שנפטרו ומבקשת מהם להאיר לי את המסר הנכון (עבורי או עבור האדם מולי) "

מסרים יכולים להגיע אלינו גם מספרי קריאה לא רוחניים. לעיתים משפט או מילה שנראה מיד עם שאלת השאלה שלנו יתנו לנו מענה מדוייק. פקחו עיניים למסרים סביבכם!

חיזוי עתידות באמצעות הסמלים העתיקים  – רונות

הרונות הינן 24 סמלים (אותיות) החרוטות על אבנים, קריסטלים, פיסות עץ ועוד. כל סמל (אות) חרוט על רונה נפרדת והוא מהדהד באנרגיה מסויימת ומביא איתו מסר מסויים עבורנו. אנרגיית הרונות שימשה את הנורדים והקלטים, ועדיין משמשת את מי שיודע לעבוד איתן.
חוזי עתידות עובדים איתם בפריסות, (ממש כמו עם קלפי הטארוט), יש הטוענים כי הטארוט התפתחו מהרונות. כמו כן, ניתן לעשות בהם שימוש כסמלים לקמעות וחיזוקים אנרגטיים.לכל אות יש הדהדוד אנרגטי משלה ומשמעות המביאה איתה מסר עבורנו (ממש כמו קלפי המסרים).
אם ברצונך לקרוא עוד על סמלים עתיקים אלה יכולה להיכנס למאמר המלא על רונות כאן

חיזוי עתידות וקבלת מסרים על ידי עבודה עם מטוטלת

לא ידוע מתי בדיוק החל השימוש במטוטלת אולם עדויות לשימוש בה נמצאו במדבר סהרה ותוארכו כ 6000 שנה לפני הספירה. המצרים, הסינים, היוונים והרומים תיעדו אף הם שימוש במטוטלות למטרות שונות כיום, מתועדים בצפרת בלבד מעל ל 7500 רופאים המשתמשים במטוטלת לאבחונים רפואיים שונים.

במטוטלת ניתן לעשות שימוש לתקשור (קבלת תשובות על שאלות), איזון צ'אקרות, שליחת ריפוי, אבחון חסימות ועוד. לפני תחילת העבודה עם המטוטלת, יש ליצור חיבור איתה וללמוד להכיר את התנועות שלה, על מנת לקבל תשובות מדוייקות עבור השאלות שלנו ועל מנת שנוכל לשלוח בעזרתה ריפוי או איזונים למינהם

לפרטים על סדנאת כלים לתקשור

כלי לחיזוי עתידות וקבלת מסרים נוספים ידועים:

  • כדורי בדולח
  • קפה שחור
  • עלי תה
  • קריסטלים
  • קוביית סוכר על גחל – בדומה לעופרת,גם היא מתגבשת לגוש שניתן לראות בו צורות, דמויות ואותיות.
  • מראה שחורה ועוד….


{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X