המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

הקשר שבין הפיזיקה קוונטית והמציאות הרוחנית שלנו – על תדר אנרגטי, רטט ואנרגיות וזימון מציאות

כתבות אחרונות

חפשי באתר

על תדר אנרגטי והשפצעתו על המציאות שלנו

פעם לפני הרבה שנים…… בתחילת שנות העשרים גילה המדען אלברט איינשטיין. אבי תורת היחסות, תגלית מדהימה אשר שינתה באופן קיצוני את פני המדע על טיבם של הזמן, המרחב, המסה, התנועה וכח המשיכה.

איינשטיין הוכיח כי ניתן לחלק את אטומים לתת-אטומים (קוונטים) ואלה מורכבים מאנרגיות טהורות.

E אנרגיה, M מסה, C2 מהירות האור:     : Energy = EVERYTHING

תורה זו הוותה את אבני היסוד לפיזיקת הקוונטים אשר חקרה והסבירה כיצד כל דבר בעולם שלנו בא לידי קיום, החל מההיבט הפיזי של האירועים, התנאים, והנסיבות של כל דבר, הנסתר והגלוי, ומפרק אותם לצורה הבסיסית ביותר שלהם  – אנרגיות טהורות.

למעשה על פי הפיזיקה הקוונטית כל חלקיק תת אטומי (קוואנטים) מתקיים בכל התצורות שלו בו זמנית. זאת אומרת שכל דבר הקיים ביקום כולו, הוא רק תדר אנרגטי רוטט, אשר מצטופף יחד עם האנרגיות דומה לו, כדי ליצור את מה שאנחנו “תופסות” – מציאות וחוויות בעולם הפיזי. השדה הקוונטי הינו שדה של פוטנציאל אינסופי. כל דבר קיים, או שיהיה קיים בעולם מתחיל כגל בשדה הקוונטי והופך לחומר פיזי.

אם כך גם אנחנו ישויות אנרגטיות הפועלות על פי תדר אנרגטי מסוים, וככאלה, בשילוב עם כח המשיכה (כמו כל האנרגיות) – אנחנו בעצם מושכות אל תוך חיינו אנרגיות דומה אשר מתמגנטת אלינו את האנרגיות המתאימות לתדר האנרגטי שלנו הן במישור החומרי כמו כסף, בריאות, רכוש וכו' והן במישור הרוחני ונפשי כמו אנרגיות של  כעס, טינה, בדידות, אושר, שמחה, סיפוק. אם כך כל האנרגיות שאנו פוגשות בחיינו הינם השקפה של תדר אנרגטי דומה הקיים בתוכנו.

כדי למשוך אל חיינו את החוויות שאנו רוצות, כל שעלינו לעשות הוא להתאים את התדר האנרגטי שלנו לתדר האנרגטי של מה שאנחנו רוצות. ככל שרמת המודעות שלנו מפותחת יותר, נצליח להשיג את התוצאות הללו בעצמנו, בפרק זמן קצר יותר.

התגלית הזו הביאה לשינוי דרמתי בכל מה שקשור ליכולת שלנו לקחת שליטה אמיתית על החיים וליצור את המציאות שאנו רוצות. לא עוד הטלת אחריות על גורמים חיצוניים, רוחניים או גשמיים. אין באמת מישהו אחר ש"אשם" בכל מה שקורה לנו בחיים, אלו אנחנו, ועלינו בלבד מוטל האחריות.

ככל שהמודעות הקולקטיבית עלתה היא הביאה עימה גם לא מעט קשיים והתמודדויות עם מישהי שלא ממש הכרנו טוב עד היום – עצמנו. המשמעות היא שאנחנו יצרנו לעצמנו את כל מה שקורה בחיינו לטוב לרע.  הכול בעצם תלוי בנו.

הקשר שבין מדע לרוחניות מעניין אותך? יכנסו למאמר שלנו על תורת הפארפסיכולוגיה חקר התופעות ה"על טבעיות"  הרוחניות, דרך כלים מדעיים.

ללמוד את עצמנו, כול אטום וכל תדר אנרגטי בגופינו:

כדי להיות המאסטריות של חיינו עלינו להכיר את השחקנים הראשיים הפועלים בתוכנו ומשפיעים השפעה מוחלטת על דרך חיינו:

תת המודע – כולל בתוכו כל מה שאינו עולה לתודעה בצורה מפורשת. רגשות, יצרים ותשוקות, זכרונות, חוויות אמונות והתפיסות  לגבי כל דבר – תכנים אשר מפריעים /עוזרים לאדם לנהל את חייו.

המודע – הוא כל מה שבהכרתנו ברגע זה. והוא נחשב לחלק קטן מכלל המודעות של האדם. המקום בו אנחנו יוצרות ופועלות מתוך ידיעה

מחשבה – אנרגיה הנזרקת אל חלל האויר ומהווה פוטנציאל להתגשמות. המחשבות, אשר נקבעות על ידי האמונות והתפיסות, משודרות החוצה לשדה אינסופי של אנרגיות.

רגש – תגובה למחשבה או לסיטואציה מסויימת, העולה מהתת מודע ומשפיעה על הדרך בה נגיב ונפעל.

סנכרון בין המחשבה לרגש הם אנרגיה המושכת אליה אנרגיה דומה (רטט). שילוב האנרגיות יוצר מסה ההופכת למציאות נראית.  ככל שמחשבה מעסיקה אותנו יותר ותגרור רגש חזק יותר היא תתגשם במציאות הפיזית שלנו וכך נוכל להביא ל בריאת מציאות.

אין דבר שאינכן יכולות להיות או לעשות, או שיהיה לכן – אתן בוראות מופלאות ואתן כאן בעקבות כח הרצון שלכן, המכוון והרוצה להיות פה. לכו על זה….

תנו מחשבה למה שאתן רוצות וברגע שתחליטו, תנו מחשבה רק לדבר הזה. הרגישו כאילו שהדבר אותו אתם רוצות כבר קיים בחייכן. דרך ההתמקדות בדבר בו אתם רוצות, מחשבתית ורגשית אתן תמשכו אותו אל חייכן,

וזהו תהליך בריאת מציאות

נכתב על ידי ענית מיכאל – מורה ומאמנת בדרך התודעה, מנהלת את מרכז התבוננות להגשמה, איזון וחופש. מרצה אורחת בקורס תקשור של המכון ללימודי רוחניות

 

 

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X