המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

על שחזור גלגולים, למה זה עוזר? ואיך לזהות קשר מגלגול קודם

כתבות אחרונות

חפשי באתר

שחזור גלגולים סיפורים

על שחזור גלגולים, למה זה טוב? וגם סיפור אמיתי

נתחיל מ: מה זה שחזור גלגולים?

אנחנו קוראים לשחזור גלגולים תיקון אך למעשה זה הוא שיעור, שיעור שהנשמה שלך בחרה לעבור בגלגול אחר בעקבות ארוע שהיא חוותה בגלגול הקודם ועכשיו אנחנו מתמודדים איתו ולא זוכרים למה. כשמגיעים אלי מטופלים ששואלים למה הם תקועים בכל מיני נושאים או למה כל כך קשה להם עם מישהו בחייהם, אנחנו בודקים את הדברים ומגלים שיש להם שיעור מסויים לעבור עם אותו אדם או עם אותו הנושא.

הדבר המעניין הוא שהשיעור הזה הוחלט במעבר של הנשמות בין גלגול לגלגול. למעשה כאשר נשמה מסיימת גלגול היא עולה למעלה ומתבוננת על מה שהיא חוותה בגלגול האחרון ומסיקה מתוכו מסקנות, בעולם של מעלה אין טוב ורע ולכן היא לא כועסת על ההחלטות שהיא בחרה אלא רק חוקרת ומבינה מה הוביל למה ומתוך החקירה הזאת הנשמה מחליטה אילו שיעורים היא רוצה לעבור בגלגול הבא.

בשלב הבא היא קובעת עם נשמות אחרות להיפגש איתה במהלך הגלגול ולעזור לה לעבור את השיעור הזה. כיצד היא תעבור אותו, כחוייה כואבת או נעימה? היא תחליט כאשר היא תהיה בגוף הפיזי החדש שלה.

אך מה אפשר לעשות כאשר אנחנו חווים שיעור בצורה כואבת ורוצים לשנות את זה?

בדיוק לשם כך אנו עושים שחזור גלגולים!

בשחזור גלגולים אנחנו שואלים מה הוא השיעור שלנו ומבקשים לראות את הסיטואציה שיצרה את השיעור, לאחר שאנחנו רואים אותה חשוב להבין מה הייתה המסקנה שהנשמה שלנו הגיעה אליה שבגללה היום אנחנו חווים קושי או כאב ואז אנחנו מבקשים הכוונה כיצד לשחרר את החוויה הזאת וליצור חוויה חדשה. לעיתים במהלך שיחזור הגלגולים אנו מגלים כי ננדר נדר או הובטחה הבטחה שצריך להתיר ורק אז הדברים יכולים להשתנות. כשאנחנו עושים את השחרור חשוב שגם המטופל יראה ויהיה שותף לתהליך כי הרי הנשמה שלו היא שבחרה לחוות את השיעור הזה בצורה הזאת.

גם ילדים זוכרים גלגולים שלהם ויכולים ולמעשה אינם צריכים לעשות שחזור גלגולים.

שחזור גלגולים סיפור אמיתי:

אומרים שילדים עד גיל 5 רואים מלאכים וישויות אור ואני מאמינה שאם לא נחסום להם את היכולת הזאת ולא נגיד להם שהם מדמינים הם ימשיכו לראות ואף ילמדו להנות ולהשתמש בזה. אך איך מגיבים כשילדה בת 5 חוזרת בוכה מהגן כי חברה אמרה לה שהציור של הבית שהיא ציירה כלל לא דומה לביתה ואילו היא מתעקשת שזה היה הבית שלה? זה מה שקרה לי עם ביתי, תהילה, כשהיא חזרה מהגן בוכה עם הציור, אמרתי לה בעדינות שהבית שלנו נראה אחרת והיא אמרה זה לא הבית שלנו זה הבית שאני גרתי בו פעם ואת בכלל לא היית אמא שלי, חייכתי ועזבתי את הנושא. לאחר שבועיים טסנו בעלי ואני לאמסטרדם כשהיינו שם ראיתי שהבתים שם דומים מאוד לציור שלה, אך החלטתי לא להגיד כלום. באותו הערב אחותי התקשרה אלי לחו"ל וסיפרה לי שביתי אמרה לה: "עכשיו אבא ואמא בהולנד ורואים שהבית שציירתי אמיתי כי אני הייתי בהולנד והייתה מלחמה והיו 2 בנות שהחביאו אותי אבל בסוף הגיעו אנשים עם רובים ולקחו אותם וגם אותי והרגו אותנו" אימי שאלה אותה אם היא ראתה את זה בסרט אך היא אמרה שלא. כשחזרתי הביתה חיבקתי אותה ואמרתי לה שאני מאמינה לה.

איך נדע אם יש משהו שאנחנו צריכים לשחרר מגלגול אחר?

ישנן הרבה דרכים לזהות קשרים מגלגולים קודמים, הנה 5 דרכים העיקריות:

1. אם אתם מרגישים שיש נושא כלשהו שאתם תקועים בו ולמרות מאמצים שונים לשחרר את התקיעות הדברים פשוט חזרו על עצמם.

2. אם יש לכם דפוס התנהגות מסויים שאתם יכולים לזהות גם אצל אנשים נוספים במשפחה שלכם יתכן שיש זיכרון משפחתי מגלגול אחר, לדוגמא אם כל הנשים במשפחה נמנעות ממשהו יתכן שהייתה חוויה לא נעימה בגלגול אחר שגרמה למישהי לנדור נדר שהשפיע על כולן.

3. אם אתם מרגישים שיש לכם קשר או תחושות בלתי מוסברות כלפי מישהו, יתכן שהקשר קיים מגלגולים קודמים ושאתם אפילו מלווים זה את זה מגלגול לגלגול ונשמתכם זוכרת את החוויה איתו.

4. אם מישהו נכנס לחייכם לתקופה קצרה ועשה לכם מהפך בחיים, יתכן שקבעתם איתו במעבר בין הגלגולים שיגיע וישפיע על חייכם וזהו כל תפקידו (הרבה פעמים קשה לנו להבין למה הם נעלמים כל כך מהר ואנחנו מאוד נפגעים אך הידיעה שזה היה התפקיד שלהם בחיינו עוזרת לנו להמשיך הלאה ולהתמודד טוב יותר עם השיעור).

5. אם כשאתם ליד מישהו מסויים עולים בכם זכרונות לא ברורים או שאתם חולמים עליו חלומות שנראים כמו זיכרון, יתכן שהנשמה שלכם נזכרת ברגעים מסויימים מגלגולים אחרים.

אז אם אתם מזהים אחת מהסיטואציות הללו כדאי לבדוק את הנושא לעומק בטיפול על ידי שחזור גלגלוים ולגלות מה השיעור ואיך לעבור אותו בצורה קלה ונעימה עבורכם.

רוצה להבין את חייך בבהירות רבה יותר?
ללמוד לראות את התמונה המלאה ולהתעלות מעל הבעיות והקשיים שאת חווה?
הצטרפי אלינו סדנת שחזור גלגולים

המאמר נכתב על ידי רקפת בקה מוזס, מטפלת אנרגטית דרך שחזור גלגולים והתרת נדרים.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X