המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

על שאמניזים ותקשור – התפתחות הרוח השאמנית

כתבות אחרונות

חפשי באתר

על שאמניזים ותקשור - התפתחות הרוח השאמנית

תקשור היא מילה רבת משמעויות, כאשר הבסיס שלה הוא היכולת לקבל ולהעביר מסר, מחשבה, ידע מהעולמות הגבוהים, המקבילים, מהמדריכים שלנו ממעל ,דרך העל מודע, תת מודע ואל המודע בכדי לאפשר לעצמנו ללכת את החיים שבחרנו ממקום מבין, מופרד ויודע יותר – דבר אשר מקנה לנו את היכולת לחיות ממקום של שמחה, רווחה והגשמה בקלות ובפשטות, גם במקומות הלא קלים של המסע.

כל אישה נולדת "אשת רוח", לכל אישה היכולת האינטואיטיבית לשמוע את הקול הפנימי שלה ולתקשר.

להרגיש את ההדרכה בכל רגע, להתרגש ולחוות את ההתפתחות האישית שלה בחיים ובכך לשנות לא רק את חייה שלה אלא גם לאפשר ולהשפיע על הסובבים אותה ובכך ללכת חיים של ערך ומשמעות גבוהים יותר. עם השנים, אנחנו מהר מאוד מבינות את המשמעויות של "בסדר/לא בסדר, נכון או לא נכון, נעים/לא נעים, וכמעט בלית ברירה הולכות ומתרחקות מאותו מקור שלנו. מפסיקות ללכת במה שהשאמניזם מכנה "המוקסינים שלנו" ומהר מאוד נכנסות למוקסינים של אחרים ובכך למעשה סוטות מדרך הנשמה והייעוד שלנו.

רוצות לקראו עוד על תקשור עם נשמות? כנסו

אמנם, אנחנו מכירות את המשפט "הכל ידוע והרשות נתונה", ועל כן אולי האישה הולכת במוקסינים שלה וזו דרך החיים הנכונה לה בכדי ללמוד, להתפתח, וללכת את הייעוד שהיא בחרה, אך ההבנה היא שכל אחת יכולה גם לבחור את השיעור, הזמן, הקצב שלה ועם מי לעבור אותו .נושא השיעור לא משתנה אולי, אך כל היתר כן וזה תלוי רק בך. מזמן כבר הבנו, שיש לנו בכל רגע ביממה את הזכות לבחור – אז מי יכול לומר לנו מה נכון או מדויק או בסדר או לא??

"התקשור השמאני", מאפשר לנו להעז לבחור עבורנו בכל רגע ורגע, ללמוד להרגיש מחדש, ללא גלים של אשמה או ריצוי, פחד מהתנשאות או כישלון/הצלחה ,אלה פשוט ללמוד מחדש את חווית הרגע וממנה את היכולת לבחור את הנכון לנו. בסנכרון, בהבנה וממקום של עוצמה ומופרדות עם הסביבה שלנו, קרובה כרחוקה. שמאן – הוא מרפא ,הוא בעל היכולת להתחבר לכל שדות האנרגיה והידע הקיימים ולקבל מהם את הידיעה וההדרכה לאדם או לקבוצה המגיעים אליו. בכדי להביא תשובות, איזון וריפוי להולכים את מסע החיים. מחובר ל "wakan tanka"- הרוח הגדולה, אותה אנרגית חיים אשר נמצאת בכל דבר, בכל מקום ובכל רגע ,הבריאה, בורא עולם וכל אנרגיה אשר למעשה יצרה ויוצרת אנרגית חיים אשר נמצאת בכל.
התדר הוא תדר השלם, היכולת להבין שכולנו אחד, והאנרגיה הזורמת בכל היקומים היא אחת ומסונכרנת עם הכול וכולנו , לכן כולנו קשורות וקרובות וכל אחת משפיעה על האחרת. בני האדם, הצמחים, בעלי החיים, האדמה כולנו קרובות וכולנו קשורות באנרגית החיים. זו המשמעות של "הו מיטאקוי אויאסין" – כולנו אחד. "התקשור השמאני" , מאפשר לנו לחבר את כל הרבדים לאנרגיה עוצמתית ומדהימה בכדי ללוות אותנו ,ההולכות את הדרך לאורך מסע החיים ל"חוזרות הביתה" – לראשוניות שלנו, אותה למעשה לא כל כך זכינו לחוות ולצמוח מתוכה להיות האישה שאני באמת נועדתי להיות, להביא באמת את המתנה ומי שאני במקור הנשמתי שלי.
התהליך הוא בעיקר חוויתי, מלווה בהבנה של מה שקורה אך לא רק מהמקום של הרציונל של ההבנה המוכרת לנו בראש , אלה מההבנה הנמצאת בחושים, בתחושות, ברגשות ולכן אנחנו יכולות בדרך הזו להחזיר את האמון המלא בנו – במה שאנחנו חוות, חושבות ויודעות ובכך למעשה, אנחנו מקבלות חזרה את השליטה המלאה והמדויקת עבורנו ללכת את הדרך קדימה במופרדות וביכולת לבחור וליישם את הטוב והנכון לנו ביותר יחד עם הסביבה והעולם בצורה הרמונית ומסונכרנת.

רוצה להתעדכן ולהתפתח רוחנית בקורס תקשור כנסי

התקשור השמאני" – תמנע אל שרון – הולכת את דרך הרפואה האינדיאנית – כמרפאה, מתקשרת, מדריכה ומלמדת דרכה ואותה.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X