המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

על פסגות ואתגרים בנומרולוגיה והקשר של אלה למחזוריות החיים

כתבות אחרונות

חפשי באתר

לימודי נומרולוגיה

חשבתם פעם על אנרגית החיים? האם יש דבר כזה שאנרגיה מתכלה או נעלמת?

תחשבו על אנשים שיש לכן קשור עמוק מאד איתם, חיבור שהוא  חזק, האם כאשר אותו אדם ניפטר מהעולם או מסיבה מסויימת לא נוכח כרגע בחיים שלכן, הקשר איתו אבד ונעלם? ממש לא. האנרגיה שמחברת שתי נשמות, תמיד קיימת, אבל משנה צורה, לפעמים היא נוכחת חזק ומורגשת, לפעמים כאילו נעלמת, אבל קיימת במימד אחר.

"נשימה" ו"נשמה" מורכבות מאותן אותיות, כשאנחנו נושמות אנחנו מהדהדות אנרגיה, בין נשמות, גם אם אותו אדם לא נוכח כרגע הנשמות שלנו ממשיכות להדהד ביחד, להרגיש אחת את השניה. ידוע שאנחנו ממשיכות להרגיש או לחלום אדם שניפטר, כי הנשמות עדיין רוצות בחיבור. ידוע שאנחנו חושבות על מישהו, אנחנו מעבירות לו מסר אנרגטי (ולכן גם רצוי שמחשבות יהיו טובות וחיוביות) כי גם מה שאנחנו לא אומרים במילים, מורגש עוד יותר בעוצמה דרך האנרגיה.

אותו הדבר לגבי תחושות שיש לנו, מוטיבציה למשהו מסויים, יש תקופות שזה נוכח ויש תקופות שזה לא מורגש, אבל קיים.

בדיוק כמו התנועה של הספירלה, כך האנרגיה שלנו ממשיכה להדהד, רק משנה צורה, התנועה של הספירלה נעה מלמטה למעלה, עיקר הנוכחות שלה היא במרכז, שם הדברים נוכחים חזק, אבל אותה אנרגיה קיימת גם בקצוות, ויש מחזוריות תנועה.

שום דבר בחיינו לא הולך לאיבוד או נעלם לנצח, רק מהדהד ברמה שונה ובנוכחות שונה בכל תקופה.

כשאני מקשרת את זה לנומרולוגיה, אפשר לראות את המחזוריות הזאת בצורה ברורה, התדרים שמרכיבים אדם מסויים לנצח ישארו אותם תדרים, התכונות המרכזיות של אותו אדם לא יכולות להשתנות, אבל כל מחזור (פיסגה) נומרולוגי: מביא איתו אנרגיה חדשה שהיא הדומיננטית לאותה התקופה, ואז סדר העדיפויות של אותו אדם משתנה, היחסים של אותו אדם עם הקרובים אליו מקבלים פן אחר, הרצונות משתנים, אבל שום דבר ממה שהיה קודם לא נעלם והתכלה.

יש לפעמים מעברים קיצוניים בין מחזור למחזור אצל אדם מסוים (מחזור של 9 שנים נקרא "פיסגה") לדוגמא, פיסגה 5 באופן טבעי תכניס אנרגיה של רצון לחופש, לנסיעות, לסקרנות לבדוק ולגלות דברים אצל אדם, בסיום אותם 9 שנים, נכנס אותו אדם לפיסגה 6, ואז לאט לאט האנרגיה שלו משתנה לחלוטין! יש רצון להיות בבית, בקרבת המשפחה, יש פתאום רצון לזוגיות והקמת משפחה, שממש לא הייתה שם במחזוריות הקודמת (5), האנרגיה משתנה לחלוטין…. עכשיו במרכז הספירלה יש נוכחות חזקה לאנרגיה של בית…

כמובן שהאנרגיה הזאת משפיעה גם על יחסים עם אנשים בחיינו. יכול להיות שלאותו אדם הייתה מערכת יחסים שהתאפיינה ברצון לחופש או לחוסר מחוייבות, עכשיו באנרגיה החדשה סביר מאד שאותו אדם ירצה יותר את הקירבה ואת המחוייבות.

זאת אחת הסיבות שמערכות יחסים משתנות לאורך הזמן, מתהדקות, לפעמים מתרחקות, אבל הקשר הנשמתי לא נעלם… אם האדם שאיתנו מהדהד אנרגיה דומה, החיבור יהיה חזק, אם האנרגיה שונה, הקשר יתרחק.

כאשר אנו יודעות באיזו פסגה אנחנו  אנו לומדות גם את האתגרים, וכך, יותר קל להבין מה נדרש מאיתנו, מה עלינו לממש ובמה להתמקד על מנת לממש את הפוטנציאל האנרגטי של אותן השנים.

הפיסגה אומרת לנו מה לעשות, האתגר מראה איך לעשות.

הפיסגה הראשונה מתחילה בגיל בו החליט היקום שהגענו לבגרות ומרגע זה עלינו להתחיל לממש, ללמוד ולהתקדם, חישוב גיל הפסגה הראשונה הוא 27 מינוס מספר שביל גורל.

חישוב פסגות ואתגרים בנומרולוגיה:

את חישובי פסגות ואתגרים אנו עושים לפי חישובים של ארבע מחזורי פסגות. למעשה לחישוב פסגות ואתגרים בנומרולוגיה מתחלקים ל-4 תקופות חיים.

הנוסחה לחישוב פסגות ואתגרים בנומרולוגיה:

פסגות ואתגרים, פסגה ראשונה : יום לידה + חודש לידה

פסגות ואתגרים, פסגה שניה: יום לידה + שנת לידה

פסגות ואתגרים, פסגה שלישית : פסגה ראשונה + פסגה שניה

פסגות ואתגרים, פסגה רביעית: חודש לידה + שנת לידה

רוצות לדעת לחשב את שביל הגורל שלכן?

משמעות הפסגות והאתגרים על פי הנומרולוגיה:

על פי הנומרולוגיה, אנו עובדים במחזורים של -9 ולכן גם הפסגות והאתגרים מתנהלים לפי מחזורים של תשעה.  לפניכן המשמעות של אחד ואחד מהפסגות והאתגרים עליהם אדם נחשף במהלך חייב. שכן  לאחר שתעשו שימוש בנוסח לחישוב הפסגות ואתגרים שלכן וצימצום המספרים תגיעו לאחד מה-9 ספרות הבאות.

בפסגה מספר 1: אנרגית היקום מבקשת מהאדם להכיר את האני הפנימי, לפתח עצמאות, ליזום, לעבוד בתפקידי ניהול, יזמות או עסק עצמאי, להשתמש בשכל ובהגיון

בפסגה מספר 2: אנרגית היקום מבקשת מהאדם ליצור קשרים,  ליצור זוגיות, להכיל ולהיות אמפטי , לעבוד במקצועות הדורשים רגישות ופתירת בעיות באופן מועיל וחיובי

בפסגה מספר 3: אנרגית היקום מבקשת מהאדם לשמוח ולשמח, ללמוד לראות את החיובי בכל דבר, לבטא את כשרונותיו, לעבוד בעבודה הקשורה בחו"ל, נסיעות, וכל מה שיביא לידי ביטוי את הכשרון : משחק, עבודה עם ילדים, עיסוק ביופי

בפסגה מספר 4: אנרגית היקום מבקשת מהאדם לבנות מסגרת חיים יציבה, לשמור על החוק, לשמור על הבריאות ועל איזון כספי, עבודה במסגרת מוסדית/ציבורית או עסק עצמאי.

בפסגה מספר 5: אנרגית היקום מבקשת מהאדם לא לפחד משינויים, לקבל את השינוי בברכה, פסגה מאד תקשורתית, נסיעות, עבודה מתאימה בתקשורת, פרסום, רכבים, נסיעות, חו"ל, פרוייקטים משתנים.

בפסגה מספר 6: אנרגית היקום מבקשת מהאדם להשקיע בתא המשפחתי, להקים משפחה, יש רצון להיות הרבה בבית, מתאים לעבודה מהבית, עיסוק בשירות לקוחות, יופי /קוסמטיקה ואומנות.

בפסגה מספר 7: אנרגית היקום מהקשת מהאדם להעמיק בעצמו, ללמוד מי הוא פסגה מומלצת ללימודים, על האדם למצוא שייכות ולהתחבר עם אנשים למרות הרצון לשקט.

מקצועות אופיניים: ניהול בכיר, צבא/משטרה, מקצועות הטיפול , אומנות והוראה

בפסגה מספר 8: אנרגית היקום מבקשת מהאדם להיות ממוקד מטרה, ולהגשים, יש פוטנציאל בפסגה זאת לניהול, עשיית כסף בתנאי שהאדם מציב מטרה וממש אותה מבלי לוותר. יש צורך באיזון כוחניות וחוסר סבלנות

בפסגה מספר 9: אנרגית היקום מבקשת מהאדם ללמד מהידע שלו, להנהיג. תחומי עיסוק הקשורים בדיבור, לימוד או עבודה פיסית. על האדם לוותר על שליטה וכוחניות תוך חיזוק בטחונו העצמי הפנימי וויתור על מלחמות פנימיות.

נכתב על ידי ענת מיה לובטון נמרולוגית וייעוץ אישי על פי המספרים

לפרטים על קורס נומרולוגיה היכנסו

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X