המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

על סמלים בחלומות ומשמעותם – 12 הסמלים הנפוצים ביותר

כתבות אחרונות

חפשי באתר

12 סמלים בחלומות

על סמלים בחלומות ומשמעותם 12 הסמלים הנפוצים ביותר:

לסמלים בחלומות משמעיות רבות ומגוונות, שכן החלומות שלנו מלאים בסמלים שמשקפים את המציאות שלכן ומה שאתן עוברות, ידיעת והבנת החלום מאפשרת לכן הצצה לתוך תת המודע שלכם, לקבלת מסרים והתחברות לאני העליון שלכם.

12 הסמלים בחלומות הנפוצים ביותר:

  1. מוות בחלום

    כאשר מדברים על סמלים בחלומות מוות הוא אחד הסמלים הנפוצים, ובדרך כלל החווה מוות בחלום חש תחושד פחוד. אך אין ממה לחשוש, מוות בחלום מסמל בעבורינו או עבור מי שנפטר בחלום אריכות ימים. סמל המוות בחלום, בא לאפשר לנו לשחרר רגשות שליליים שאנחנו חווים ולא מאפשרים לעצמנו לשחרר במהלך היום.

  2. נפילה בחלום

    נפילה בחלום כאשר היא קצרה ומהירה בתחילת הלילה מסמלת שחרור והתכווצות של השרירים. אבל נפילה בחלום במהלך השינה העמוקה יותר מדבר על חוסר יציבות בחיים, תחושה שאתם מפספסים משהו ואי אחיזה במציאות שימו לב לרוודים השונים בחיים כאשר אתם חווים נפילה בחלום והתחילו לעבוד על היציבות שבחייכם.

  3. אנשים קרובים המבקשים עזרה

    מסמל כי בחייהם הם נמצאים בקושי או בצומת דרכים והם מחפשים את עזרתכם

  4. יחסי מין בחלום

    כשאנו חוות קיום יחסי מין בחלום עם אדם אחר אותו אנו מכירות, זה מסמל את הרצון לקרבה עם אותו אדם. אם יחסי המין בחלום הם עם אדם מהעבר או אדם זר לנו מדובר במחסור במיניות, תשוקה ורגשות של אהבה והתאהבות בחיינו.

  5. לעוף בחלום

    לעוף בחלום והתחושה שאנחנו עפים מסמלת תקופה בחיים של אי וודאות, מין הרגשה של חוסר איזון בחיים ואי יציבות או תקופה שבה אנו נאלצים להתמודד עם ריבוי בחירות ואנחנו לא יודעים במה עלינו לבחור, תחושה של נתק מהקרקע.

  6. שיתוק בשינה

    שיתוק בשינה הינה חוויה פיסית של ניתוק מהגוף שלנו, תחושה שהגוף משותק בשינה בעוד שאנחנו מתעוררות, זו חוויה מאוד מלחיצה ויכולה להיות מלווה בניסיונות לצעוק ולהשתולל, לקרוא למישהו לעזרה או אפילו "לראות" דמויות מאיימות, זה נובע מהתעוררות של המודע בזמן שהגוף עדיין במצב של חלימה וזה מצב של שיתוק בשינה זמני, כל הניסיונות והלחצים יוצרים זרימה של אדרנלין בגוף מה שמאלץ את הגוף להתעורר.

  7. ריצה בחלום

    אם אתן באמצה ריצה בחלום ומצליחות לרוץ ולהתקדם סימן שמדובר בהתקדמות בחייכן, ימים של התפתחות ושינויים מהירים שאתן חוות, אם אתן בריצה בחלום ורצות במקום סימן הוא שאתן רוצות להתקדם, יש בכן רצון לחתירה קדימה והתפתחות אבל משהו מונע מכן להתקדם בחייכן שימו לב לסימנים של הריצה בחלום ולהתקדמותכן.

  8. שיניים בחלום

    שיניים בחלום מסמלות דברים בחיינו שאינם טובים, מקולקלים, או שקשה לנו להתמודד איתם, אם השיניים בחלום רקובות או חולות בפה סימן שיש לנו קושי שאנחנו מתמודדות אתו כרגע, אם השיניים בחלום נופלות סימן שאנחנו מסיימות ונפטרות ממשהו שהיה לנו קשה או בעייתי או לא נכון לנו, אם כל השיניים בחלום נופלות סימן שאנחנו עומדות בתחילתה של תקופה חדשה בכל היבטי החיים.

  9. מבחן בחלום

    מבחן או בית ספר בחלום מסמלים תקופה של למידה, אנחנו עומדות בפני שיעור או תקופה שתביא איתה שיעורים, התפתחויות ולמידה עבורנו, היבטים נוספים בחלום יעזרו לנו להבין מה עלינו ללמוד, כמה זמן זה יכול לקחת ומה יכול להקל עלינו.

  10. מים בחלום

    מים בחלום ובכלל בעולם התת- מודע מסמלים את עולם הרגשות, ככל שהמים בלום יותר רגועים ככה אנחנו שלווים ורגועים יותר, ככל שהמים בחלום סוערים יותר ככה אנחנו נמצאות או עומדות לעבור תקופה סוערת יותר וככל שהמים בחלום מלוכלכים או עכורים יותר ככה הרגש שלנו לא נקי והוא מעורב בגורמים נוספים כמו בצע כסף, מניפולציות, משחקים ילדותיים ועוד. שימו לב לאיכות המים בחלומות שלכן ותוכלו להבין טוב יותר את הרגשות שלכן.

  11. עירום בחלום

    עירום בחלום מסמל את האמת הפנימית שלנו, כשאנחנו בעירום בחלום ישנן 2 משמעויות שונות לעירום בחלום: 1. שרואים אותנו כפי שאנחנו באמת למרות הניסיונות שלנו להציג את עצמנו אחרת  2.שאנחנו שלמים עם עצמנו ושלמים עם מי שאנחנו מציגים לעולם.  אם אתן חולמות על עירום בחלום, דכאי ששימו לב לתקופה בה אתן נמצאות בחייכן, האם אתן מציגות משהו שונה ממי שאתן? האם אתן מרגישות שלמות עם עצמכן?

  12. הריון בחלום:

    הריון בחלום מסמל התחלה חדשה, לפי שלבי ההריון בחלום אנחנו יודעות איפה אנחנו ביחס להתחלה החדשה ואיך היא מתפתחת, אם אנחנו מגלות שאנחנו הריון בחלום סימן שמשהו חדש עומד להתחיל, אם ההריון בחלום מתקדם אנחנו יודעות שמשהו בנו כבר בשל ומוכן לצאת, והלידה עצמה מסמלת ממש את התקופה של השינוי.

ישנם עוד הרבה מאוד סמלים בחלומות אשר ניתן לפרש, חלקם נפוצים יותר וחלקם פחות. כולנו חולמים ובכל פעם מופיעים סמלים בחלומות שונים, כל אלה מאפשרים לנו חלון לנפש ולתת המודע שלנו.

הידעת?

  • 90% מהסמלים בחלומות נשכחים כמה דקות לאחר ההתעוררות
  • לכולנו יש בין 5 ל-7 חלומות בלילה כולם מלאים בסמלים
  • מחקר מ-2011 הוכיח כי אלה שהולכים לישון מאוחר סובלים מסמלים בחלומות אשר מתפרשים כסיוטים יותר מאלה שהולכים לישון מוקדם

נכתב על ידי יעל צור מורה ומומחית בפירושי חלומות ביותר
לפרטים נוספים על קורס פתרון חלומות

לפרטים נוספים על סדנת "פירוש חלומות" – מעשית

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X