המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

על ניקוי אנרגטי רגשי וטיפול בשחרור פחדים

כתבות אחרונות

חפשי באתר

ניקוי אנרגטי רגשי וטיפול בשחרור פחדים

ד"ר ריצ'רד בנדלר אמר: נולדת עם שני פחדים בלבד: הפחד מנפילה ופחד מרעשים. כל השאר זה משהו שלמדתם

ואכן,  יש מקרים בהם אנו אכן מפתחות פחדים "חדשים" בעקבות חוויות לא נעימות שחווינו, בעקבות כאבים פיזיים או נפשיים שהרגשנו, בעקבות תחושות של כשלון, חוסר אמון בעצמנו או בסביבה או חוסר אונים.

אבל מה הוא בעצם ה"פחד"?

פחד הוא התגובה של מוחנו לסיטואציה אשר מאיימת על הווייתנו – תגובה אשר על פי רוב איננה בשליטתנו, אלא מגיעה מתוך התת מודע שלנו.

הפחד גורם לנו באופן מידי לעבור למצב רגשי של התגוננות ולמצב תודעתי של הישרדות.

במצב תודעתי שכזה, קשה מאוד להתנהל בחיי היום יום שלנו מבלי להרגיש מותשים וחסרי איזון על כך נכון לבצע ניקוי אנרגטי רגשי לשחרור הפחדים.

פחדים הם חלק מחיי היום יום של כל אחת מאיתנו, וניתן לומר שהפחד במצב מאוזן בעצם משמש מעין מנגנון הגנה טבעי עבורנו. כאשר זה איננו מאוזן הוא דורש טיפול אנרגטי רגשי לשחרורו.

ניתן לחלק את הפחד לשני סוגים:

  • פחד המגיע מתוך מודעות לסכנה אמיתית – זיהרות מאש, זהירות מתאונות דרכים וכו'.
    זהו פחד המגיע מתוך ידיעה ברורה שאנו נמצאות בסיטואציה שעשויה להיות מסוכנת, זה פחד אשר מגיע מתוך מודעות ו"קריאה" נכונה של המצב – מהפחד הזה איננו פוחדות.
  • פחד המגיע מתוך התת-מודע שלנו – פחד אשר משתק אותנו והורס אותנו – הפחד מאובדן שליטה, הפחד מלא להיות מספיק טובות, הפחד מדחייה, הפחד מלא להיות אהובות וכו'.
    סוג פחד זה דורש הייחסות רצינית יותר וטיפול אנרגטי ריגשי.

במקרים בהם אנו חוות פחדים אשר אינם תואמים את החוויות שחוינו בחיינו ניתן להניח שפחד זה נובע מטראומה שחווינו בגלגול קודם.

לדוגמא: נער שמעולם לא ננשך או הותקף על ידי כלב, לא ראה מימיו כלב תוקף אדם במציאות והוריו אוהבים מאוד כלבים – אשר חווה פחד משתק בכל פעם שהוא פוגש בכלב.

על טיפול אנרגטי ריגשי ותפקידו של הפחד

גם לפחד, בדיוק כמו לכל רגש אצלנו, יש תפקיד בחיינו. תפקידו הוא להראות לנו את המקום שאנחנו צריכים "לפתור" באמצעות טיפול אנרגטי ריגשי בחיינו בכדי לסגור או לתקן. כי באופן אירוני, המקומות מהם אנו חוששים הכי הרבה, הם המקומות בהם נמצא את העוצמות הכי חזקות שלנו בסופו של דבר.
באמצעות טיפול אנרגטי ריגשי אנו נוכל למצוא את המוטיבציה לצמוח, להעצים את עצמנו ולקחת שליטה על חיינו. לעומת זאת כאשר נאפשר לפחדים שלנו לקחת פיקוד על חיינו, אנו נרגיש נטולות אנרגיות, כועסות, מתוסכלות ולעיתים אך חולות. הפחד מוביל אותנו למקום של הלקאה עצמית וכמוב – של אגו. מהסוג ששולט בנו ולא אנו בו.

הפחד גורם לנו לתחושה של תקיעות בחיינו ומונע מאיתנו לנסות להגשים את החלומות שלנו. אך ההשפעה הכואבת ביותר של אי שחרור הפחדים שלנו היא חוסר היכולת שלנו לחוות את החיים במלוא עוצמתם. את החיים שאנו מבקשות לעצמנו.

כאשר אנחנו מוצאות את עצמנו סובלות מדאגות קבועות ובלתי פוסקות, כאשר אנחנו מרגישות ש"אין לנו רגע של שקט בראש" ומחוסר שקט כללי, כשאר העתיד וחוסר הוודאות מלחיצים אותנו אפילו כשאין לנו סיבה קונקרטית לדאוג בגללה – ניתן לומר בוודאות שאנו נותנות לפחד לנהל את חיינו.

לעיתים מדובר בפחדים נקודתיים מאוד (פחד מניתוח שאנחנו אמורות לעבור, פחד כשהילד שלנו הולך הביתה מביה"ס) ולעיתים בפחדים ארוכי טווח.

ישנן לא מעט שיטות להרגעת הפחדים שלנו כאשר הם צפים כגון תרגילי נשימות, הפניית הפוקוס שלנו לדבר "פחות מלחיץ", דמיון מודרך לשחרור הפחד וכדומה, אולם במצבים בהם פחד ספציפי עולה שוב ושוב גם שיטות אלו יהפכו לחסרות תועלת אם לא נטפל בבעיה שגורמת לפחד לצוף בכל פעם מחדש.

כיצד משחררים את הפחדים?

על מנת לשחרר מאיתנו את הפחדים שלנו, הדבר הראשון שעלינו לעשות הוא להכיר בקיומם של הפחדים שלנו.
ישנן שיטות רבות על של ניקוי אנרגטי רגשי וטיפול בשחרור פחדים שלנו אשר מטרתן היא להחזיר לידנו את השליטה במצב, בתחושות שלנו וברמת החרדה שלנו ובמהלך תהליך שחרור הפחד מחיינו,  יש לשנות לא פעם את דפוסי החשיבה שלנו ואת מערך האמונות שלנו.

נכתב על ידי אורנה רבין עובדיה, מומחית בשחרור פחדים, בדיקת עין הרע מתקשרת ויועצת אישית, הסרת עין הרע וכישופים, הכנת קמעות הגנה, ריפוי, אהבה ועוד…‏

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X