המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

על משמעות האותיות וחשיבותם בשמנו, אופינו וקביעת גורלינו

כתבות אחרונות

חפשי באתר

משמעות האותיות ומשמעות השמות בגורלינו

על משמעות האותיות וחשיבותם בשמנו, אופינו וקביעת גורלינו

שמנו הפרטי, מורכב מאותיות אשר מהוות תבנית מופלאה המגדירה את מי שאנחנו, הפוטנציאל הטמון בנו וייעודנו בעולם.
כל אחת מאיתנו היא תרכובת מופלאה של רטטים אנרגטיים שמוצאם ברמת הנשמה, והתגשמותם מתרחשת בעולם החומר. הרטטים האנרגטיים האלה מועברים אלינו גם דרך השם הפרטי שלנו.

בחירת השם לתינוק, הנעשית על ידי ההורים, אינה מקרית. בתת המודע שלהם, יודעים הורינו את מהותנו האמיתית, את שורש הנשמה שעומדת להתגלגל דרכם לעולם, את המזג, האופי, ההרכב הרגשי, הצדדים החיוביים והמאתגרים שבנו, וכך "מוצאים" עבורנו את השם המתאים ומבלי לדעת את משמעות האותיות אשר מרכיבות את שמנו.
ניתן להגדיר זאת גם מהכיוון ההפוך: ייתכן כי נשמת העובר ברחם אמו היא זו שמתקשרת עם ההורים ומגלה להם את מהותה וייעודה בחיים, ומכוונת אותם במציאת משמעות אותיות והשם שיגדיר אותה בצורה המדויקת ומתאימה ביותר.

אנו, כבני אנוש, מורכבים ומלאי סתירות וניגודים. את זאת ניתן ללמוד על פי משמעות השם הפרטי ומשמעות אותיות המרכיבות אותו. לפי תורת הקבלה, האדם הוא נזר הבריאה, ובתור שכזה, יש בו את הפוטנציאל הגבוהה ביותר לממש את חוכמתו של הבורא בעולם הגשמי. כל נשמה נוצרה שונה מחברתה וניתנה לה ייחודיות נדירה וחד פעמית, כדי שתוכל לממש את חוכמת הבריאה בדרך חדשה ומיוחדת ולהרבות את האור בעולם.
הבורא יצר בחוכמתו אינסוף גוונים ווריאציות כדי הייתה לחקור את עצמותו בעולם החומר.

כאשר מדברים על משמעות האותיות בשם למיקום האותיות בשמנו הפרטי חשיבות גדולה מאוד!

ובייחוד משמעות האות הראשונה בשמינו, אות זו היא אשר מייצגת את מהות הנשמה שלנו, ואת חיבורה לעולם הפיזי, את סוג האינטליגנציה ועוצמת האישיות. כל משמעות האותיות הבאות אחריה מסמלות את הרמות הנפשיות, רגשיות, יצריות, חברתיות וכו'.
ככלל, משמעות האותיות האמצעיות בשם האחראיות על התוכן של חיינו, על פעילות הגומלין בין מהותנו וההתבטאות שלנו בחומר.

משמעות האותיות על פי מקומם בשמנו

משמעות האות הראשונה בשם: מייצגת את מהות הנשמה, האינטליגנציה והייעוד

משמעות האות השנייה: מייצגת את ההיבט הנפשי והרגשי, העדפות, נטיות וכו'.

משמעות האות השלישית: מייצגת את ביטוי האישי בעולם החומר – בריאות, תגובות, מיניות, כעסים וגם נטיות שליליות.

משמעות האות הרביעית: מייצגת את דרך הפעולה בעולם, וההתייחסות החברתית שלנו.

משמעות אותיות נוספות בשם: מוסיפות עוד נדבך על הסיפור האישי שלנו, הדרך בה אנו מגשימים את עצמנו בעולם הלכה למעשה.

לכל אחת משמעות האותיות העבריות יש שיעור ללמד אותנו, המובנה בתדר ובאנרגיות שהיא מייצגת. האות הראשונה בשמנו מייצגת את עבודת התיקון שעלינו לעשות לאורך חיינו.
לכל אחת מהאותיות ישנן גם היבטים אשר נחשבים לחיוביים וביחוד כאשר האנרגיה שלהן מאוזנת, וזורמת ללא הפרעה בחייך, וכך גם היבטים אשר נחשבים לשליליים, כאשר זרימת האנרגיה בחוסר איזון ומופרעת. על פי הקבלה אנו מאמינות כי הגענו לעולם הזה כדי להגשים את עצמנו במלוא הפוטנציאל שלנו, זה בשילוב עם דינמיות של החיים עצמם, ואנו נסחפות לסירוגין למצבים של חוסר איזון,  ופועלות מתוך חוסר האיזון של משמעות האותיות שבשמנו ולכן עלינו לעשות תיקונים וללמוד את השיעורים באופן רציף ולשאוף לחזור תמיד לתדר האידאלי של התכונות החיוביות של משמעות האות הראשונה בשמנו מייצגת, ובכך להתיישר עם הייעוד שנבעה לנו על ידי הנשמה.

אולי יעניין אותך לקרוא עוד על בחירת שם לתינוק על פי הנומרולוגיה

על התאמה זוגית על פי שם וכיצד ניתן לזהות את השיעורים בקשר

להבנת משמעות האותיות על פי מיקומן בשמנו, ישנם יתרון גדול! אחד מהם הוא היכולת שזו מאפשרת לקביעת ההתאמה בין בני זוג. בעזרת הקבלה בין האותיות המרכיבות את שמותיהם של שני האנשים במערכת יחסים ניתן אף לקבוע את ההתאמה ביניהם, אנו משווים בין תכונות האופי ברמות השונות של אחד מהם: הנשמתית, המנטלית, הרגשית, המזג והמיניות, הכעסים, כמו גם התכונות השליליות והתיקונים איתם הגיע וכך ניתן להבחין איך הזוג יסתדר זה עם זה בכל רמה. גם היסוד בטבע (אוויר, אש, מים ואדמה) אותו מייצגת כל אות, יכול לרמז על הדינמיקה הצפויה בין שני אנשים, ומה מניע אותה.

עד כמה ניתן להגדיר אדם על פי משמעות האותיות ומשמעות השם המלא

מהותכן, אופייכן וייעודכן כפי שנקבעו על ידי משמעות האותיות שבשמכן ואלה אומנם נותנים תמונה ראשונית די מדויקת, אך כדי לקבל את התמונה השלמה על אופי האדם, השאיפות, התיקונים, החוזקות והחולשות שלו ישנם עוד סוגי אבחונים מתקדמים יותר אותם ניתן לעשות לפי משמעות האותיות השם ושם המשפחה, לפי משמעות האותיות והתנועה בשם, הניקוד, שילוב תאריך הלידה עם משמעות השם, וגם כאן ניתן לעשות שימוש ביסודות המשוייכים לכל אות. מומלץ כמובן לערוך ניתוח מעמיק על ידי לימודי נומרולוגיה ו/או מפה נומרולוגית או אסטרולוגית על ידי יועץ ממוחית בתחום.

על ידי ניתוחים מעמיקים אלה אנו יכולות לראות כיצד אנשים עם משמעות השם זהה, שונים זה מזה בתחומים רבים: הנתונים הנוספים שאיתם הגיעו לעולם, תאריך ומקום הלידה, המשפחה והסביבה בה גדלו משנים את תמונת חייהם ומייחדים אותם מכל אדם אחר הנושא את אותו השם.

————————–

נכתב על ידי אורנה בן-שושן, יוצרת קלפי הייעוץ והחיזוי של "תובנות הקבלה" חוקרת כבר מספר שנים את נושא האותיות העבריות.

תהליך הכנת ניתוח האישיות לפי סוד האותיות היווה עבורה חוויה מיוחדת במינה: הצלילה לעומק אל תוך התדרים שמייצגת כל אות הייתה חוויה הכרוכה בהארה ממשית. כאשר הרטטים הייחודיים של האותיות מהבהבים בתודעתה, הצליחה אורנה לתפוס בקצהו של חוט התובנה לגבי ההשלכות הרוחניות, הנפשיות והרגשיות של כל אות על הפסיכולוגיה המורכבת של האדם, על מהות נשמתו ופעולתו בעולם.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X