המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

על מסדר השחר המוזהב אליסטר קראולי וקלפי טארוט

כתבות אחרונות

חפשי באתר

טארוט מסדר השחר המוזהב ואליסטר קרולי

אליסטר קראולי נולד בשנת 1875 בבלימנגטון שבאנגליה, משפחתו השתייכה לכת פרוטסטנטית ופוריטנית קיצונית והוא סלל את דרכם. כבר אז החל שמו לקבל אפלוליות בתור מזיק והורס מבנים קיימים. הוא למד באוניברסיטת קמבריג' אבל פרש לפני קבלת התואר. הוא הצטרף לחברי אגודת "מסדר השחר המוזהב" אשר עסקו בטקסים מיסטיים ובין עבודתם הייתה אסטרולוגיה, קלפים, אלכימיה, קבלה… הם השתמשו רבות בכתביו של אלפונס לואי קונסטן, אשר חי בין השנים 1810-1875 שנקרא גם אליפז לוי בשמו העברי, הוא אסף את הקלפים והשווה אותם למקורות האותיות העברית ולקבלה. הוא חקר את העולמות המיסטיים והשאיר כתבים חכמים ומפתיעים באורם לתקופה ההיא. אליסטר קראולי טען שהוא מגלגול נשמתו של אליפז לוי.

אליסט קראולי האיש עצמו מסתמן כאדם שעשה כל העולה כרצונו וזה העידן החדש בו אנו נמצאים כיום ולא התאים לרוח התקופה ההיא בה הדת והכנסייה שלטה.

הכתבים שכתב וחוויות חייו באותה העת ייתכן ונשמעו כמו הקדימו את זמנם, הרי באותה תקופה היו מלחמות עולם, הרבה חושך היה, מודעות מועטה. רק  משנות האלפיים ניתן להבחין בפרחים רבים נפתחים, המודעות נהפכת לנחלתם של אנשים רבים המתעצמים.

עוד דבר לזכותו של אליסטר קראולי, הייתה התרומה שלו לנשים. הוא חזה את התרוממות האישה, את היכולת שלה להתפתח במעמדה ובנפשה. תבנית הטארוט הקיימת בכל חפיסות קלפי הטארוט היא אחידה, בה קיימים קלפי מלוכה. ההיסטוריה הוכיחה את מבנה הקלפים לפי התרבות והגישה שהותאמה כלפי נשים, שימו לב, במבנה של קלפי ריידר המפורסמים לדוגמא קיימים: מלך, אביר, נסיך, נסיכה.

אליסטר קראולי שינה את הסדר, הוא הוריד את המלך והשאיר את האביר ושם לידו מלכה, כך שבתבנית המלוכה של אליסטר קראולי יש: אביר, מלכה, נסיך, נסיכה. זאת הוא עשה כבר בשביל להעצימה, חזון שבימים אלה אנו בשיאו.

רוצה לקרוא עוד על ההיסטוריה הסודית של הרונות הויקינגיאות? היכנסי למאמר על רונות כאן

אליסטר קראולי הועף ממסדר שחר הזהב אחרי שפרסם את חוכמת תורת האותיות העבריות על הקלפים. לחברי המסדר לא היה עניין לחשוף זאת לעם. אליסטר קראולי חשב אחרת ונהג גם הפעם כרצונו.

את הקלפים של אליסטר קראולי ציירה הגברת פרידה האריס, אישה זו דגלה ברוח האנתרופוסופיה, היא ציירה את הקלפים לפי המידע שלו במשך חמש שנים. רבים אומרים שיש לקרוא לקלפים אלה: "הקלפים של האריס וקראולי". אליסטר קראולי הלך לעולמו בנובמבר 1947. השיטות של אליפז לוי, המחקרים של אליסטר קראולי ושל מסדר שחר המוזהב השפיעו על המסורות השונות ברוח ועד היום רואים בהשפעתם גדלה וזה בעיקר בשל אי יכולתו של המדע והפיסיקה לספק תשובות והפנייה היא לחוכמות עתיקות.

מאת מיה רבינוביץ', מורה רוחנית, חוקרת את רזי הרוחניות, מעבירה קורסי טארוט של אליסטר קראולי באופן אינטרנטי ופרונטלי בשילוב נומרולוגיה, סופרת וכותבת ערכות קלפים, קלפי סודות וסודות היער שנמכרו לחברות בינלאומיות הגדולות לקלפי מודעות,  מנחה, מרצה, מפעילה להרחבת תודעה

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X