המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

על מדריך רוחני – מהו תפקידו, מה ההבדל בינו למלאך שומר? כולל 4 תרגילים לחיבור למדריך שלך

כתבות אחרונות

חפשי באתר

מדריך רוחני מי הוא

מה התפקיד של מדריך רוחני ?

האם גם נפטרים יכולים להיות מדריכים רוחניים?

מה ההבדל בין מדריך רוחני למלאך שומר?

האם מדריך רוחני מלווה אותנו מהלידה ועד המוות?

האם הוא יכול להשתנות במהלך חיינו ולהתחלף?

המון שאלות כאלה ונוספות מציפות אותנו כשאנחנו מתחילות לפסוע בדרכנו הרוחנית, נושא המדריך הרוחני הוא רק אחד מיני רבים אבל הוא בין הראשונים שמעסיקים אותנו, וזה כי המדריך הרוחני הוא המלווה האישי שלנו לאורך כל המסע ולאורך כל חיינו, והשאלה היא – איך נוכל להתחבר אליו ולהכיר אותו יותר?

מהו מדריך רוחני?

מדריך רוחני הינו ישות אנרגטית שתפקידה ללוות אותך בכל מהלך חייך, החל מהלידה ועד למוות, מדריך רוחני תפקידו ללוות אותך במסע שלך בחייך, לתת לך דחיפות קטנות כשאת צריכה, להעניק לך סימנים בדרך, להזהיר אותך לפני דברים ולחזק אותך כשאת צריכה כוחות בדרך, הוא פועל בדרכים נסתרות ועקיפות, נוטה "לסדר" אירועים, ו"לארגן" סיטואציות, הכול כדי שתוכלי להגיע לשיעורים וללמידות שלך בחיים, את הבחירה איך להתמודד הוא לא עושה, הוא מעניק לך את הכלים ואת הדרכים אבל איך תתמודדי ומה תעשי עם זה, זה נשאר בידייך, זו אותה יכולת בחירה של המין האנושי שאינה מתקיימת בעולמות עליונים.

מדריך רוחני אינו אדם שנפטרים, מה שאומר שאת מן ההכרח מלווה על ידי ישות אנרגטית ואת יכולה לקבל גם בנוסף לכך ליווי על ידי נפטר, אינך מוגבלת למלווה אחד ואת יכולה להיות בעלת ליווי של כמה וכמה ישויות, אבל מדריך רוחני הוא רק אחד.

מלאכים שומרים קיימים גם על פני כדור הארץ (פועלים בשליחויות מבלי לדעת או להשפיע לפרק זמן מסוים או סיטואציה מסוימת) וגם מבחינה אנרגטית של ישות מלאכית אנרגטית, מלאכים תפקידם ללוות ולעזור לבני האדם, הם נחשבים במעמד נמוך יותר מאיתנו בגלל אותה זכות שניתנה לנו כבעלי בחירה לעומתם, וכי אנו כנשמות בחרנו לבוא לכאן ולעבור למידה ושיעורים ולקחת עלינו את מידת הקושי הכרוכה בהתפתחות רוחנית קולקטיבית, הם יכולים להיות מלווים רוחניים אבל לרוב הם מלווים בנוסף למדריך הרוחני האישי שלנו, והם משתנים בתדירות גבוהה יותר מאשר שינויים של מדריכים רוחניים.

מדריך רוחני יכול להשתנות במהלך חיינו, הוא יכול להחליף את מינו (מזכר לנקבה והפוך) בהתאם לאנרגיה שאנו זקוקים לה באותה תקופה בחיינו, הוא יכול לשנות את החזות החיצונית שלו – למדריך הרוחני וישויות אנרגטיות אין חזות ספציפית, המוח האנושי מקרין על הישות חזות שנוח לו להכיל אותה, ועל כן הדמות יכולה להשתנות גם מבחינת חזות חיצונית, הם אינם מתחלפים עם מדריכים אחרים מאחר ואין צורך, האנרגיה מכילה את הכול בבת אחת ועל כן המדריך הרוחני המחובר לקולקטיב מכיל את כל הידע הזקוק לך והוא ישתנה בהתאם למה שנכון ומדויק עבורך בכל רגע נתון, אך שינויים אלה לא מגיעים בתדירות גבוהה ועל כן לא הרבה מודעים לשינויים הללו שהמדריך הרוחני יכול לעבור.

למאמר הקודם שלנו 3 דרכים לתקשר עם המדריך הרוחני כולל תרגיל קצר בוידיאו יכנסי

חיבור למדריך הרוחני תרגילים:

מאחר והמדריך הרוחני מחובר אלייך מלידתך ועד מותך, הוא נמצא שם תמיד איתך, ואת היא זו שמנותקת ממנו, מהחיבור אליו, והוא מחכה רק לך כדי להתחבר ולדבר איתך, הנה כמה עצות ליצור חיבור עם המדריך הרוחני:
1. התחילי לשים לב לסימנים סביבך דרכם הוא מדבר איתך – נוצות, שיר ברדיו, פרסומת, משפט בסרט שקופץ לך, אדם שעבר לידך ודיבר בטלפון ואמר משהו שהביא לך תשובה שחיפשת…

  1. התחילי לבקש סימנים – אמרי "לעצמך" – "אני מבקשת לקבל הכוונה/הדרכה/סימן שיעזור לי להגיע לתשובה/החלטה/ידיעה בנושא…….." ואז עקבי אחרי הסימנים של המדריך הרוחני דרך מה שקורה סביבך
  2. כנסי למדיטציה וקראי למדריך הרוחני שלך – דמייני לך את עצמך יושבת בתוך חדר, מולך כיסא נוסף, דמייני את החדר כמו שהיית רוצה שיראה מקום בטוח ושמור, עטפי את החדר במעטפת של מגן דוד והרגישי את הביטחון והשלווה. הסתכלי לעבר דלת הכניסה לחדר או לאחת הפינות הרחוקות ובקשי מהמדריך הרוחני להצטרף אלייך, לאט לאט תתגלה מולך ישות חביבה ועדינה שמגיעה להיות איתך, כשהיא תגיע ותשב מולך שאלי אותה לשמה והכירי אותה, אז תוכלי גם לשאול שאלות על חייך ועל המסע שלך את המדריך הרוחני שלך.
  3. כתיבה אינטואטיבית – קחי דף ועט ושבי בחדר מעט מוחשך, הניחי מולך נר דולק והתבונני בלהבה למשך כמה דקות, הרימי את העט והניחי אותו על הדף בעמדת הכתבה, התבונני שוב על הנר ובקשי מהמדריך הרוחני שלך ללוות אותך ולעזור לך לקבל תשובות לשאלות שלך. התחילי לכתוב, גם אם אין לך מושג מה לכתוב, פשוט התחילי, נתקי את המוח ואת המחשבה וכתבי עוד ועוד ועוד, ייתכן כי השורות הראשונות יהיו דפוסי חשיבה רגילים ופשוטים אבל ככל שתמשיכי ככה הכתיבה תהפוך להיות אוטומטית ותראי שאולי כתב היד משתנה, הדברים שאת כותבת חדשים או שונים לך ודרכך תתחברי למדריך הרוחני שיעניק לך את התשובות שאת מחכה לשמוע.
  4. אינטואיציות – אינטואיציה היא אחת הדרכים בה המדריך הרוחני שלך מעביר אלייך מסרים, גם דרך תחושות בטן וגם דרך שיחות פנימיות שאת עושה "עם עצמך", התחילי להקשיב לאינטואיציה, לשאול אותה שאלות, לבחון את מה שמתעורר בך בכל נושא ובכל שאלה, תלמדי להכיר את התחושות הפנימיות שלך ולהבין שהן ומה המדריך הרוחני שלך מעביר לך דרכן, כמו טלפון, פשוט דרך התקשורת המהירה והקלה יותר עבור ההדרכה שלך להעביר לך מסרים וידע.

תזכרי מדריך רוחני הוא מדריך אישי שתמיד היה ותמיד יהיה איתך והוא מחכה לרגע בו תכירי בו ותוכלו לעבוד יחדיו!

חומרים מתוך קורס תקשור – לחצי לפרטים
נכתב על ידי יעל צור ראש סגל הוראה במכון ללימודי רוחניות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X