המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

על טיפול בשחזור גלגולים, גלגול נשמות וסיפורים אמיתיים

כתבות אחרונות

חפשי באתר

טיפול בשחזור גלגולים

על גלגולי נשמות וסיפורים אמתיים של אנשים אנו שומעות לסירוגין, ילד כלשהו שמדבר צרפתית באופן שוטף למרות ששני הוריו לא מבינים מילה, על הילד שיודע בדיוק איך נראה בית מסוים ברחוב מסוים, במדינה אחרת או שבני משפחתו מעולם לא ביקרו בה. על הילד בן השנתיים שלא דיבר בכלל וכאשר נלקח לבדיקת שמיעה התחיל לדבר פתאום אנגלית רהוטה ושוטפת. בכל פעם שעולה סיפור שכזה אנו נשארות מרותקות לכיסא ולא יכולות שלא להתמלא בתדהמה ולקשר באופן מידי לגלגולי נשמות.

גלגולי נשמות סיפורים אמתיים 

ברוב הסיפורים האמתיים של גלגולי נשמות אשר רצים ברשת בדרך כלל מעורבים ילדים עד גיל 7, וזה לא בכדי. כאשר אנו קטנים, צורת המחשבה שלנו פתוחה והרבה פעמים איננה מבדילה בין מציאות לעולמות שונים, אנו פתוחות יותר לקבל ולשמוע וכך גם להגיד דברים שאינם נורמטיביים בגילאים מבוגרים יותר. למעשה לקטנטנים הללו, העולם בו אנו חיות (המציאות כולה) הוא עולם חדש ובכך הם מאפשרים לעצמם מאוד בקלות "לעבור בין עולמות" ובכך לזכור את אשר קרה להם בחייהם הקודמים ולספר על כך בקלות רבה יותר.

טיפול בשחזור גלגולים

עם השנים אנו גדלות ומתנתקות מהעולם הקסום של ילדותנו ומתחברות יותר ויותר לעולם החומר בו אנו חיות, עם החיבור אל העולם הפיזי השכלתני שלנו מגיע גם הניתוק והשכחה של העולמות והחיים הקודמים. ולכן לאדם בוגר קשה יותר להיזכר באופן עצמאי בגלגולים קודמים. בדיוק בשביל זה קיימות טכניקות שונות לטיפול בשחזור גלגולים ורובן עובדות על בסיס של דמיון מודרך ו-NLP.

למה כדאי לי לעשות טיפול בשחזור גלגולים:

הרבה פעמים אנו סוחבות איתנו פחדים לא מובנים, פוביות, לחץ שמגיע ממצבים מסוימים ואנו פשוט לא מצליחות להבין למה ומאיפה. הרבה פעמים אנו חיות דפוסים מסוימים במערכת יחסים, בהתנהגות שאנו פשוט לא מצליחות לנתק או חוזרות על אותו הדפוס מבלי להבין מאיפה היא מגיעה. במיוחד אם לא קיבלנו את הדוגמא הזו בבית ולא ראינו את זה בשום מקום אחר. קורה גם שאנו מרגישות משיכה חזקה מאוד לאדם או מקום מסוים, משיכה שאנו לא מצליחות להסביר במילים אך גם לא מצליחות להתגבר עליה.

על פי רוב מדובר בחוויות שאנו נושאות איתנו מגלגולים קודמים, במקרים כאלה מומלץ מאוד לבצע טיפול בשחזור גלגולים, כי כאשר אנו מבינות את הסיבות לעוצמות הרגש ואנו מקבלות הנחייה נכונה כדי לשחרר אותנו, אנו יכולות לשנות את החוויה בגלגול הזה ולא להיות "כבולות" על ידי דפוסים וחוויות (על פי רוב מדובר בטראומות) שאנו סוחבות איתנו מגלגולים קודמים.

גלגולי נשמות – שני סיפורים אמתיים של אנשים בוגרים:

אספנו לכן סיפורים של שני אנשים מדהימים!

והפעם של חברות הקהילה שלנו. דרך הסיפורים שלהן אנו יכולות ללמוד ולהבין את חשיבות ועוצמת הגלגולים שלנו גם בחיים האלה:

סיפורה של אירית פרידמן

"יש עוד אהבה בעולם"

הייתי במדיטציה של גלגול נשמות.. זה היה ממש בתחילת דרכי, כך שבאתי מעט סקפטית ובהחלט לא חשבתי שאראה משהו..  ופתאום מצאתי את עצמי עומדת באמצע שדה גדול.  אני ממש זוכרת את הדשא שראיתי מתחת לרגליי. הכול היה כל כך מוחשי שזה היה הזוי. הרגשתי את זה ממש, הייתי שם. עומדת. באמצע שום מקום.  ראיתי אותי גרה עם שבט קדום, ושאני הרופאה שם שלהם.

התמונה הבאה הייתה שירו באהבת חיי…
אני זוכרת שהחזקתי את הראש שלו בידיים שלי, בוכה בהיסטריה על האובדן הזה, של אהבת חיי. לא הפסקתי לבכות.. זה היה כל כך אמיתי ומוחשי שגם במציאות מצאתי את עצמי בוכה בהיסטריה. הרגשתי את זה בכל גופי.. ומאז.. הפסקתי לחיות. נשמתי הלכה אתו. המשכתי להיות בשבט, לגור איתם ולרפא אותם, אבל לא הייתה בי חיות. לא היה בי כלום. ריק. אין אהבה ואין רגש.
במדיטציה הורו לנו ללכת ולתקשר עם המדריך הרוחני שלנו. אני זוכרת שבתוך הבכי שלי, סובבתי את הראש ימינה, צמודה לקיר, ושואלת אותו, למה… למה… והוא רק אמר לי, יש עוד אהבה בעולם.

לאט לאט הדריכו אותנו לחזור לכאן, אך המדריך שלי רצה להראות לי משהו נוסף.. הוא שלח אותי לתמונה אחרת, שם הייתי בארמון גדול, בת אצולה, מלוכה, לא יודעת מה, ושם הייתי מאושרת. הייתי נשואה לאדם שאני אוהבת, והייתה לנו תינוקת. היינו מאושרים. הוא רצה להראות לי לפני שאחזור לכאן, שיש עוד אהבה בעולם..

הגלגול הזה שראיתי מלווה אותי עד היום.. הוא הסביר לי המון על הגלגול הנוכחי והילדות שלי, והמשפט הזה, החוויה והתמונות, עד היום מאד חזקות לי ויצרו שינוי מאוד גדול בחיי.

אם את רוצה לדעת עוד, לחוות טיפול בשחזור גלגולים ולהצטרף ללמידה והתפתחות בתחום את מוזמנת ליצור איתנו קשר או להיכנס לעמוד הסדנת שחזור גלגולים כאן

סיפורה של סשה ברקוביץ.

ניתוק מערכת יחסים קרמתית

לי יצא לראות כמה חיים קודמים שלי, אך יש סיפור אחד שהיה לי מאוד זכור משמעותית. לפני כארבע שנים הכרתי בחור שעכשיו אני מבינה שזו הייתה אהבה ממבט ראשון, אבל אהבה אסורה, היו הרבה גורמים מפריעים בדרך. הרגש הזה הציק לי במשך שנתיים והבנתי שיש פה משהו יותר עמוק, רציתי להבין ולראות מה זה.
אני הייתי נערה צעירה, ואבי היה קפטן של ספינה. נכנסתי להריון והייתי לבד, ידעתי שאבא שלי מאוד יכעס עלי אם יגלה. הצלחתי איכשהו להסתיר את זה ממנו וילדתי את הילד, שבעצם היה אותו בחור.  עשיתי כמיטב יכולתי להסתיר את הילד מכולם אבל זה היה קשה, כמעט בלתי אפשרי, הגעתי להחלטה שהפתרון היחיד יהיה להרוג אותו. כמה שלא ניסיתי, לא יכולתי לעשות את זה, ופעם אחת מישהי ראתה ניסיון כזה ולקחו ממני את הילד. מאז לא שמעתי עליו.
התמונה הבאה הייתה שאני כבר מבוגרת, בימי האחרונים, שוכבת במיטה ובקצה השני של החדר יושב הילד, כבר מבוגר, מבט קר ומרוחק, אך עצוב. נשאר איתי שם עד הסוף. התמונה האחרונה שראיתי הייתה מלמעלה, מהשמיים, החתונה של הבת שלו, הנכדה שלי, וברגע הזה הייתה תחושה של הקלה מאוד גדולה, הבנתי באותו רגע שהוא סולח לי.
מאז הרגש שכל כך הציק לי כלפי אותו בחור התבהר לי, והרגיש לי יותר כמו רגש אימהי, דואג ואכפתי. הבנתי שגם אמא צריכה לדעת לשחרר, למרות שהרגש והדאגה קיימים עד עכשיו, אבל לא בצורה שמעיקה עלי.

רוצה לקרוא עוד על גלגולי נשמות ביהדות והקבלה? כנסי

נכתב על ידי יעל ניסים, בעלים ומנכ"ל המכון ללימודי רוחניות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X