המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

על חלום נבואי ועוד, 12 עובדות על חלומות

כתבות אחרונות

חפשי באתר

חלומות ועוד

על חלום נבואי ועוד, 12 עובדות על חלומות שלא ידעתן ויפתיעו אתכן:

מאז שחר האנושות עולם החלומות היה חלק מאוד מעניין לניתוח והבנה, אנחנו רואות עדויות של ניסיונות להבין ולפרש חלומות ואת המסע שאנחנו עוברות במהלך השינה עוד מתקופת התנ"ך. וגם היום, חלומות מהווים חלק חשוב במסע חיינו, הם מכילים ידע ומסרים הנוגעים לחיים היום יום שלנו ושל האנשים סביבנו וגם אם אתן לא זוכרות את החלומות שלכן, הרי שבמהלך חייכן נתקלתן פה ושם בחלומות ואירועים הקשורים לחלומות שבטוח סיקרנו אתכן.

כשאנחנו הולכות לישון אנחנו מאפשרות לנשמה שלנו ולתת המודע שלנו לקחת שליטה ולשחרר מתוכו החוצה אל תוך המודע שלנו הכוונה ומסרים על מה שאנחנו עוברות בחיינו, נמצא במחקרים כי 25%  מהשינה שלנו מופנה לחלומות, גם אם אנחנו לא זוכרות. ומעבר לחלימה, יש לנו גם כמה תופעות מעניינות שקורות.

הנה כמה עובדות שאולי לא ידעתן ובהחלט יפתיעו אתכן:

  1. כולם חולמים, גם אם הם לא זוכרים:

    בין חלום לחלום אנחנו חווים יקיצה קלה המאפשרת לאלו שישנים קל לזכור את החלומות שלהם, אלפי ניסויים נעשו והוכיחו כי אין אדם או חיה שלא חולמים, יש מי שלא זוכר אבל לא מי שלא חולם! זיכרון החלום קשור לעומק השינה שלנו, ככל שאנחנו עייפות יותר אנחנו פחות נזכור את החלומות שלנו כי הגוף לא יתעורר בין חלום לחלום וימשיך ישירות למעגל השינה הבא. לכן בימים בהם אתן עייפות יותר, אתן תזכרו פחות חלומות. לכן אם אתן רוצות לזכור חלומות – תנוחו לפני שאתן הולכות לישון או תגדילו את שעות השינה שלכן.

  2. אנחנו שוכחות 90% מהחלומות שלנו:

    בכל לילה אנחנו חולמות בין 4-7 חלומות. מאחר והלילה גדוש בחוויות וחלומות, אנחנו לא זוכרות את כולם אם בכלל ועל כן רוב החלומות שלכן נשכחים ונטמעים חזרה לתוך התת מודע.

  3. חלום של לפנות בוקר או ליל שבת הם חלומות עם מסרים:

    לפי היהדות והקבלה, חלומות שנחלמים לפנות בוקר או בליל שבת (הלילה בין שישי לשבת) נחשבים לחלומות עם מסרים, לפנות בוקר הנשמה חוזרת אלינו מעולמות עליונים ועל כן הצהר פתוח ומאפשר לנו לקבל ידע והכוונה רוחנית, כמו כן, בליל שבת שערי שמיים פתוחים והחלומות שלהם נחשבים למסרים מלמעלה.

  4. בעקבות חלום ניתן לשבור שבת:

    ביהדות עלינו לשמור שבת אלא במקרים של פיקוח נפש, ובכן, זה לא רק זה! גם אם יש לנו חלום רע. לפי היהדות לחלומות יש חשיבות מאוד גבוהה וכשיש לנו חלום רע שאנחנו רוצות לבטל או לשנות את רוע הגזרה, אנחנו יכולות לעשות "תענית חלום"- תענית חלום הינה צום של 24 שעות ולפי היהדות מאחר והחלומות נחשבים למשמעותיים מאוד, אם חלמנו חלום רק בליל שבת, שנחשב לחלום עם מסר, יש לנו את היכולת לבטל ולשבור את השבת ולצום בה. (במידה ולא ניתן לצום עושים תענית חלום)

    למאמר המלא עם חלומות נבואיים על פי חז"ל כנסי כאן>

  5. ניתן ללמוד שליטה בחלומות:

    שליטה בחלומות היא היכולת שלנו להגיע למצב בו אנו מודעות שאנחנו נמצאות בתוך חלום וליצור בו שינויים, זה דבר שניתן ללמוד אותו ולתרגל אותו והוא מעניק לנו את היכולת להביא את עצמנו למסעות אסטראלים, מפגשים עם ההדרכות הרוחניות שלנו, קבלת ידע ותובנות מהתת מודע והנשמה.

  6. חלום נבואי:

    18%-38% מכלל האוכלוסייה חווים חלומות נבואיים, רוב האנשים לא מודעים לכך שזהו חלום נבואי ומגלים רק בדיעבד שהחלום אותו חלמו קרה במציאות, לפי היהדות ניתן לאתר ולזהות חלומות נבואיים על ידי: היום והשעה בו הוא נחלם, אופי התוכן של החלום, בהירות וצלילות החלום, הנוכחות שלנו בתוך החלום וקבלת המסר, נוכחות של אנשים אחרים ואופי המסר שהגיע.

  7. דז'ה וו הוא גם חלום:

    ישנן תאוריות שונות המנסות להסביר את מקורו של תחושת הדז'ה וו, אחד מהם הוא התאוריה שהאירוע שקורה הופיע לנו בחלום במהלך הלילה, אבל שכחנו אותו, וכשהוא קורה ומתממש במציאות אנחנו חווים תחושה שהיינו כבר בסיטואציה הזו ועל כן גם יודעים בדיוק מה הולך לקרות, אבל החלום/זיכרון עולה רק במהלך האירוע ולא לפניו, במידה והיה עולה לפניו היינו יכולים לראות בו חלום נבואי.

  8. חלומות נראים כמו סרט קולנוע:

    חשבתן פעם איך אנחנו חוות חלום ארוך בתוך זמן כל כך קצר? אורכו של חלום הינו בין 3-8 דקות, ובכל זאת יש לנו חלומות שנראים כמו נצח, איך זה קורה? חלום הוא כמו סרט קולנוע, התמונות רצות אחת אחרי השנייה אבל בקפיצות, המוח לוקח את התמונות ומטמיע בהן מלל, קישורים וחוויות שונות של החושים ובכך יוצר תנועה, המקור הינו מפורק אבל המוח כל כך חכם שהוא מחבר את הכול יחד לתסריט אחד שלם ומהיר.

  9. בזמן חלום המוח פעיל כמו בזמן ערות אבל הגוף משותק:

    לפי מחקרים מדעיים שנעשו, הפעילות החשמלית של המוח זהה בזמן החלום לפעילות החשמלית של המוח בזמן ערות, ההבדל היחיד הינו ההיבט הפיסיולוגי, בזמן חלום המוח משתק את החיבור למערכת העצבים על מנת שלא נוציא את החלומות לפועל, אותם "מוכי ירח"/"סהרורי לילה" וכדומה הם אלה שהניתוק לא מתבצע לחלוטין ועל כן מוציאים את החלום החוצה.

  10. כל הדמויות בחלום הם אנשים שראיתם בחייכן:

    המוח לא ממציא דברים חדשים, הוא מביא לכן את עולמות התוכן שאתן מכירות, כל אדם ואדם שנמצא אצלכן בחלום הוא אדם שראיתן בחייכן, גם אם לשבריר שניה, המוח זוכר את הכול אבל בוחר להעלות למודע רק את מה שחשוב ומשתמש בכל מה שראיתן במהלך היום כתפאורה לחלום.

  11. גם אנשים עיוורים חולמים:

    אנשים שהתעוורו לאחר לידה חולמים על דמויות ודברים שהם ראו כשעוד יכלו לראות, עיוורים מלידה חולמים על שאר החושים, כמו צלילים, תחושות, רגשות ודברים מופשטים. 12% מהאוכלוסייה בכללותה חולמים בשחור ולבן.

  12. חולמים עוד מהרחם (שבוע 32)

    בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת כיום הצליחו חוקרים להוכיח שעוד מהיותנו ברחם אימנו אנו חולמים, ההשערה היא שתינוקות חולמים על צבעים, צלילים, משחקי אור וצל וכדומה, הצליחו להוכיח את זה משבוע 32 אבל השערות טוענות שאפילו עוד קודם.

פתרון חלומות הוא תחום מרתק!! אם גם את רוצה ללמוד יחד איתנו מזמינות אותך לסדנאת פתרון חלום סדנא מלא בקסם וידע לפרטים צלצלו

נשמח לפגוש אתכם.
*** שימו לב:  מספר המקומות בסדנאות מוקבל, כל הקודם זוכה.

 

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X