המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

הכול בעיני המתבוננת – על אינטואיציה ותקשור וההבדל הדק שביניהם

כתבות אחרונות

חפשי באתר

על איטואיציה ותקשור

כדי להבין את ההבדל בין אינטואיציה ותקשור כדאי שנלמד קודם מהו תקשור ומה היא אינטואיציה.

מה הוא תקשור:

המילה תקשור מגיעה מהמילה תקשורת. למעשה כל אחת מאתנו מתקשרת בעולם הפיזי על ידי שימוש באחד או יותר מחמשת החושים שלנו: תקשור במגע, תקשור בתנועה (שפה פיזית שניתנת להבנה על ידי חוש הראייה), תקשור על ידי ריח, תקשור על ידי טעם וכמובן בתקשורת מילולית (שניתן להבנה על ידי חוש השמיעה).

תקשור ברמה הרוחנית, כוללת תקשורת באמצעות אותם החושים איתם אנו מתקשרות בעולם הפיזי אך התקשור במקרה זה מתבצע עם ישויות אנרגטיות שמתקיימות בעולמות מקבילים, עליונים או תחתונים מהעולם הפיזי שבו אנו מתקיימות.

רוצה לקרוא על תקשור עם מלאכים ולהבין מי הם המלאכים איתם ניתן לתקשר היכנסי

כאשר אנו לומדות לפתח את יכולת התקשור שלנו יש באפשרותנו לתקשר עם עולמות עליונים ובכך אנו ניחנות ביכולת להתחבר לתודעת הקולקטיב ולהוריד ידע עבור אדם מסוים או סיטואציה מסוימת, דרך המדריכים האישיים שלנו או דרך החיבור הישיר.

מה היא אינטואיציה:

האינטואיציה על פי רוב מגיעה מתוך היכולת להרגיש את הסביבה והאנשים סביבנו מבחינה אנרגטית.
לדוגמא, הבחירה שלנו לאזור ישיבה במסעדה או בית קפה, הרבה פעמים נקבע לא רק על ידי מקום פנוי אלא על ידי "אינטואיציה" של מקום שמרגיש יותר נוח.
או כאשר אדם אחר מסתכל עלינו, אנו מרגישות את המבט עלינו ומסתובבות להסתכל.
דוגמא נוספת היא כאשר אדם זר עובר על ידינו ואנו מרגישות שמשהו עובר עליו ולפעמים אפילו יודעות בדיוק מה….  ככל שאנו רגישות יותר ופתוחות יותר כך גם אנו יכולות לחוש בצורה קלה יותר את האנשים, הסיטואציות וחפצים בסביבתנו בצורה אינטואיטיבית.

האינטואיציה למעשה היא רובד ארצי מאוד של התקשור. דרך האינטואיציה אנו יכולות לנווט את עצמנו, הסיטואציות בחיינו ולבחור עם מי להיות בקשר או לא. מה "מרגיש" לנו נכון ומה לא. האינטואיציה היא הבסיס לתקשור היום יומי שלנו.

בכדי להגיע ולתקשר עם עולמות עליונים אנו חייבות לשנות את התדר האנרגטי שלנו – "לעלות תדר" ולהתחבר למקורות התקשור, הישויות איתן אנו רוצות לתקשר ובכך לתקשר איתם בצורה ישירה. עליית התדר דורשת טכניקה ותרגול.
למעשה תקשור הוא סוג של אינטואיציה מפותחת שניתנת להפעלה על ידי שינוי התדר האישי.
אישה בעלת אינטואיציה מאוד מפותחת. תדע להרגיש אנשים שונים, ובדרך כלל תוכל להרגיש דברים שעברו ועוברים על האנשים שמולה ותדע בחיבור ראשוני אליו להבין את טיב נשמת האדם אך לא תוכל לראות את הרבדים העמוקים יותר כגון שיעורים, הכוונה אלוהית ייעוד וכך גם לא תוכל לתת מענה לשאלות ספציפיות בצורה מדוייקת.

על פי רוב, נשים בעלות אינטואיציה חזקה יביאו את התשובות שלהן מתוך הניסיון והידע האישי שלהן ולא מתוך הכוונה גבוהה המגיעה מהמדריכים האישים של אותו אישה.

אישה שיודעת לתקשר ובעלת הטכניקה תוכל לראות הרבה מעבר למה שאינטואיציה תאפשר לה, על ידי שינוי במצב התודעה שלה ועלייה של התדר הארגטי שלה למצב של תקשור היא תוכל גם לדעת האם האדם סוחב מטענים מגלגולים קודמים, מה טיב מערכות היחסים שלו בחיים, מה צפוי לאדם וכן לתת מענה לשאלות אישיות ולהכווין ולייעץ מתוך ההדרכה שלה וההדרכה האישית של האדם היושב מולה.

הרוצות ללמוד איך לתקשר ולקבל טכניקה לחידוד האינטואיציה עד כדי תקשור? לפרטים על קורס תקשור יכנסי

לסיכום:

אינטואיציה חזקה חשובה מאוד ביום יום, בקבלת החלטות פשוטות ובעזרה להכוונה יום יומית, זו יכולה מאוד בקלות ובעזרת טכניקה נכונה להתחבר גם לתקשור עם עולמות עליונים שיעזרו לנווט את החיים ולתת מענה לשאלות סבוכות, פרשות דרכים ועניינים שמעסיקים אותך.

מרגישה שאת מקבלת מסרים מהיקום והיית רוצה לפתח את יכולת התקשור שלך? לפרטי קורס תקשור הקרוב- לחצי כאן.

נכתב על ידי יעל ניסים- מורה ותלמידה רוחנית, מייסדת המכון ללימודי רוחניות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X