המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

עיניים בריאות בגוף בריא? על אבחון אירידיולוגי

כתבות אחרונות

חפשי באתר

אבחון-אירידיולוגי

אבחון אירידיולוגי הינו איבחון דרך גלגל העין (הקשתית)

אבחון אירידיולוגי מודרני, כפי שאנו מכירים כיום, פותחה לפני כ־150 שנה על ידי הרופא ההונגרי ד"ר ואן פאסקלי, שחקר בסוף המאה ה־19 את הקשר בין פגיעות גופניות למשתקף בקשתית העין. את המחקר החל לאחר שגילה נקודה שחורה בקשתית עינו של ינשוף עם כנף שבורה, והבחין שתוך כדי החלמה כוסתה הנקודה השחורה בשכבה לבנה דקה.
בעקבות הגילוי המסקרן, הוא החל לצפות בעיני החולים בהם טיפל וגילה כי אצל חולים במחלות קשות, כמו גם אצל חולים לאחר ניתוח כירורגי, הופיעו כתמים (לקונות) שחורים באזורים שונים בקשתית העין.

הוא החל להשוות בין אזור הופעת הלקונה לבין האיברים והרקמות שנפגעו בגוף, וגילה כי לכל חלק בגוף מיקום משלו על גבי הקשתית. ממצאיו אלו הביאו אותו לשרטט את "מפת קשתית העין", עליה מתבסס אבחון אירידיולוגי וכל תורת האירידיולוגיה המודרנית.
עם השנים והתפתחות המדע, הרפואה והטכנולוגיה, אוששו ממצאים אלו על ידי מנתחים ורופאים מכל רחבי העולם, שגילו כי אצל כלל המטופלים שסבלו מאותה מחלה, התפתחו בקשתית סימנים, צבעים וצורות זהים. חוקרים שבדקו את הקשר המדעי בין מערכות הגוף לקשתית העין, מצאו כי מערכת העצבים האוטונומית כוללת עצבים המקשרים את המוח, אברי הגוף וקשתית העין, ולכן כל הקורה בגוף משתקף בקשתית העין.

האם אפשר באבחון אירידיולוגי לראות את העתיד?

אז זהו שלא! כן ניתן לחזות ממה עלולים לסבול אם לא נטפל בבעיות בריאות- בזמן

האם אבחון אירידיולוגי מאפשר לראות במה כדאי לעסוק ומה טוב בשבילי? 

לצערי התשובה היא לא. אבל בהחלט אפשר בעזרת אבחון אירידיולוגי לדעת מה התזונה הטובה ביותר עבורנו ומה עלינו לעשות כדי לשפר את הבריאות שלנו.

מה כן אפשר לראות בקשתית העין על ידי אבחון אירידיולוגי?

אנמיה, כולסטרול, לחץ דם, עייפות וחולשה, רגישויות ואלרגיות למזון, מעי רגיז, קנדידה, עצירות, דלקות מעיים, דלקת פרקים, זיהוי חולשות תורשתיות פוטנציאליות, מה הטיפוס ו"מסלול המחלה" שלו ועוד. הסימן הראשון והבולט ביותר הוא צבע הקשתית!
שלושת הצבעים הבסיסיים הם כחול-ירוק, חום ומעורב בצבעים (בילרי)- לכל צבע יש משמעות.
לדוגמה- על פי אבחון אירידיולוגי לעיניים כחולות או ירוקות יש סיכוי גדול יותר לסבול בדלקות פרקים, אלרגיות ובעיות במע' הנשימה. בעזרת האבחון ניתן להקטין את הסיכוי.
לבעלי עיניים חומות יש נטיה לסבול מחולשה של כבד וכלי דם- כבד שומני, כולסטרול גבוה ועוד.
אנשים שיש להם עיני דבש (מעורב) – עיניים יפות מאד, לוקחים את "הצרות" גם של העיניים הכחולות ירוקות וגם של העיניים החומות.

וסיפור  קטן להמחשה: באה אלי אישה כבת 60 כדי לרדת במשקל. בשיחה ששוחחנו לפני האבחון האירידיולוגי היא סיפרה כבדרך אגב שהיא סובלת כבר חצי שנה מכאבים בכתף ושום דבר לא עוזר. האורטופד אליו פנתה, אמר לה שיש לה כתף קפואה ואולי פיזיותרפיה תעזור.

באבחון אירידיולוגי ראיתי שיש לה אבנים בכיס מרה ושאלתי אותה אם היא יודעת על זה.

תשובתה היתה: " מה זה קשור?" ובכן, זה קשור! הרבה פעמים יש לנו כאבים במקום מסוים אבל המקור הוא בכלל במקום אחר. נתתי לה תזונה דלת שומנים ושלחתי אותה לאולטרסאונד. כמובן שגילו אבנים בכיס מרה והוציאו לה את המרה. טיפלנו גם ביתר הבעיות שלשמם היא הגיעה, אבל הכאבים בכתף חלפו מיד.

האבחון אירידיולוגי משמש לנו ככלי לאבחון טוב ביותר מה קורה בגוף שלנו ולתת את המענה הנכון לכל אחד באופן אישי, בתזונה נכונה.

נכתב על ידי מיקה אדיב- תזונאית ומאבחנת בשיטת האירידיולוגיה 

 

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X