המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

ביום מותנו נגזר עלינו מקומנו בגלגול הבא – סיפור על גלגולי נשמות

כתבות אחרונות

חפשי באתר

גלגול נשמות איפה נולדים

ביום מותו של האדם,  נגזר מקומו בגלגול הבא – ככה לפחות האגדה מספרת.

כל אדם יורד לארץ ובידו חותמת ותיקונים שעליו לעשות ומתחיל את גלגול הנשמות הראשון השני שלישי וכן הלאה.

עוד מספרת האגדה, שבאחד הימים המלאך השומר נגלה לעיניו של האדם ומספר לו את סיפורו בדרך היתולית דרך רגשות תחושות כאבים ואירועים אשר מגיעים אליו במפתיע. האדם לרוב אינו רואה את פניי המלאך או מבחין בו ואינו מזהה את הנעשה. ההתגלות יכולה להגיע דרך חלום / תחושה שלא מניחה / מוות מפתיע / גירושין ועוד.

לא כל אחת מאיתנו מזהה או מזדהה עם עצמה, בתוך תוחלת החיים יש שהולכות  רחוק ושוכחות את דרכן את מקומן / הווייתן.

מתוך הרגלי החיים מתוך רצונך, מהותך החדשה או חליפת החיים אותה את בוחרת ללבוש כל בוקר, את מתעוררת יום אחד ומשהו מתחיל להציק , וההוויה מתחילה לדבר , ופתאום יש געגוע למשהו ואינך מזהה למה. או במקרים אחרים מגיע אסון כזה או אחר, כגון גירושין או פיטורין לא צפויים, משהו שמזעזע אותך,על מנת שתתחילי לשאול את עצמך שאלות.

וכאשר משהו מתעורר בך, את מתחילה לחפש קירבה לעצמך,  מתחילה לחפש דרך חדשה, מתחילה לשאול שאלות, לגבי חייך לגבי עתידך / או מצבך הרוחני / נפשי . "מה אני? מאיפה באתי? מה מעכב אותי בחיים? מה החיים רוצים ממני? ולמה דווקא עכשיו?".

שיחזור גלגולים נותן לנו נקודת מבט / פתרון, דרך עבודה עם התת מודע או לסירוגין עם המלאכים המדריכים אותנו, אשר מאפשרים לנו פתח ללמוד את עצמנו ולפגוש את עצמנו במקומות חדשים.

רוצה ללמוד עד על תקשור עם מלאכים? לפרטים לסדנאת תקשור עם מלאכים כנסי

מה שמייחד את המלאכים הוא שהם נותנים לנו אפשרויות לבחירה. אשר בהן אנחנו מתנסות בדרכים חדשות, שמפגישות אותנו בנקודות מבט שונות על החיים ממה שאנחנו מכירות. שיחזור גלגולים הוא כלי להתבוננות, השלמה ,ופתיחה של הנשמה אשר דרכה אנחנו בוחרות ומשלימות את עצמנו, בנחת באהבה ואת הדרך אשר זנחנו בתוכנו. השחזור יכול להיות ציורי כמו סיפור חיים שלם, לפעמים אנחנו לא מזדהות איתו או מזהות אותו , הדרך בה אפשר להזדהות איתו הוא לחפש ממשק עם הדמות ואיפה היא פגשה בנו בעבר.

רוצה ללמוד וחוות שחזור גלגולים – לפרטים על סדנא לשחזור גלגולים כנסי

אם דרך מכר שבמקרה היה איתך בגלגול קודם / או דרך מפגש בסדנה / או בקורס בה משהו התעורר שיצר בתוכך חוויה שגרמה לך הבנה אחרת על החיים. השחזור גלגולים יכול להגיע גם דרך מחלות: מקומות בהם נפצענו בגלגול קודם עוצרים אותנו להגיע לאותה נקודה – אם זה שברים / מחלות פנימיות / נפשיות אשר דרכם אנחנו מתמודדים עם העבר הרחוק שבתוכנו, דרך הגוף. הקושי שלנו לרוב יכול להיות הפחד לגעת במוות שבתוכנו הרי מוות הוא משהו שחולף ולא חוזר על עצמו הרי מה שמת??!! מת.

לתיאוריית גלגל הקארמה יש הסבר מדהים על גלגולי נשמות ומסביר את זה בצורה הטובה ביותר : הגלגל ממשיך להסתובב כמו שהוא והמקום שלנו, התפקיד שלנו הוא לשנות את המבנה של הסיבוב או לקחת בו חלק, כי אם מתתי בעבר ואני בטח אמות גם בעתיד תפקידי הוא להביא מודעות לתוך גלגל החיים הנוכחי וליצור לי מרחב טוב שמאפשר בהקשבה לתוכי ולצרכים שלי האישיים המשפחתיים , לילדים ,להורים, לחברים, לסביבה וכל יום שחולף לא יחזור אחריו. גם כל גלגול לא יכול לחזור אחרי עצמו.

התיקון יכול להעצים את עצמו. או יכול להיות מינורי – זה תלוי בנו. התיקון יכול לבוא גם בשמחה ולא תמיד מעצב – חתונה עם בן זוג/בת זוג קרמתיים שלא מימשנו בגלגול קודם, עבודה שמוציאה את המימוש הגבוה ביותר שלנו שלא הצלחנו לעשות בעבר או שלא הגענו לרמה הזו כמו בגלגול הנוכחי, מפגש עם אנשים שהיו חלק חשוב מעברנו הגילגולי ואנו פוגשים אותם שוב כעת והופכים להיות שוב קרובים וחברים (קרה לך שפגשת אדם שאת מכירה אבל לא יודעת מאיפה ולא מוצאת מהיכן?), הבאת ילדים לעולם שלא הצלחנו בגלגולים קודמים, ועוד…. תפקידנו הוא להיות מודעות לדרך בה בחרנו בעצמנו ולעצמנו, להיות מודעות לרצונות שלנו ושל הסביבה הקרובה. תפקידנו הוא להוביל ולתת דוגמא לאחרות אשר אנחנו מזהות בהם דבר מה דומה מתוך חמלה ואהבה, מתוך בחירה ורצון טוב. השלנה את הפחדים והחששות תנו לאהבה להיכנס לליבכן ומקומכן, תנו לקול הפנימי שלכן להוביל, כך תכרנה את עצמכן טוב יותר ותוכלנה להעניק את המתנה הזו גם לאחרים.

רוצה לקרוא עוד על זוגיות קארמטית וחוזים נשמתיים? כנסי

תמר עמנואל אוחיון מורה רוחניות מעבירת סדנאת שחזור גלגולי נשמות במכון ללימודי רוחניות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X