המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

פוגשת לאחרונה את צירוף המספרים 1111? רוצה להבין את המשמעות?

כתבות אחרונות

חפשי באתר

פוגשת לאחרונה את צירוף המספרים 1111? רוצה להבין למה?

 

לא פעם אנו פוגשות מספרים שמרגישים כאילו עוקבים אחרינו, לפעמים זה יכול אפילו לתת את התחושה שאנחנו פשוט מאבדות את הדעת, שהרי כמה פעמים יכול להיות צירוף מקרים שכזה? 

למה דווקא זה קורה לי?  

ומה עומד מאחורי המספר הזה 1111 שאני כל הזמן פוגשת?

 

אם את מרגישה שיש צירוף שרודף אותך, כנראה שאת צודקת, זה אכן קורה! 

אם זה מנחם אותך, דעי כי את בידים טובות ואת לא לבד!

 

מספרים אלו  נקראים, מספרי מלאכים.

אלו למעשה צירופי מספרים שאנו פוגשות בתדירות גבוה, במספרי רכבים, מספרי טלפון, תעודת זהות, חשבוניות ואפילו סתם בתרגול של דמיון מודרך או מדיטציה. 

לכל מספר יש תדר מסויים עם מסר ייחודי שצריך לעבור ממש אליך, כך שאם יש מספר שרודף אותך, כדאי שתלמדי מה היקום מנסה להעביר לך דרך המספר הזה.  

אז מה הם מספרי מלאכים?

מספרי מלאכים הם הדרך של ההדרכות שלנו, להעביר לנו מסרים שמכוונים אותו לעבר הייעוד שלנו. 

הרבה פעמים אלו באים לתת מענה לשאלה איתה אנחנו מסתובבות.

מספרי המלאכים, מגיעים דרך צירופי מספרים. מספרי מלאכים אינם חייבים להיות מספרים עוקבים. על פי רוב, נוטים לחשוב כי מספרי מלאכים הינם רק רצף של מספרים עוקבים, אך אלו יכולים להיות לרצף של מספרים כמו 26 שעוקבים אחרינו ועל פניו אינם נראים כמספר מלאכים קלאסי, אך הם עדיין מעבירים מסר (במקרה של 26 הוא מספר שמלמד על הצלחה בתחום החומרים והכוונה לפרסום ותהילה – מדהים נכון?).

רוצה לקרוא על צירופים נוספים? משמעות כל מספרי המלאכים במאמר הזה>>>

אז אם נושא המספרים העוקבים מעניין אותך או שאת רוצה לדעת עוד על צירוף המספרים 11:11 והמסר של המלאכים אלייך, המאמר הזה הוא עבורך והגיע הזמן שתדעי כי יש כאן מסר בעבורך!

 

משמעות מספרי המלאכים 1111

אם את פוגשת לאחרונה הרבה מצירוף זה, סימן שלמלאכים השומרים שלך יש מסר שמבקשים להעביר אליך. מספר מלאכים 1111 הינו על פי רוב, בין המספרי מלאכים הראשונים שאנו פגשות כאשר אנו מתחילות להתעורר למסרי המלאכים.

זהו צירוף שמלמד על התעוררות שמתחילה להתרחש בחייך, כאשר ההתעוררות קורת עם רצף מספרים זה, התעוררות יכולה להגיעה בכמה רבדים.

 

  1. משמעות מספר 1111 הגשמה עומדת בפתח:

כאשר את פוגשת את הצירוף הזה, זהו סימן של המלאכים שהם צופים בך, רואים את העבודה הנכונה שאת עושה וכן מעודדים אותך להמשיך בדרכך.

הם רואים את כי את עושה עבודה נכונה עם המחשבות שלך, במקרה זה למעשה המלאכים מאותתים לך שאת בדרך הנכונה, החשיבה שלך חדה ומדויקת וצפויות לך הצלחות מאוד בקרוב. 

אם פגשת את המספר בחזרה של 3- פעמים (111), סימן שיש דיוקים נוספים לעשות בחשיבה שלך על מנת להגשים אותה. זהו סימן שעליך להיות יותר במודעות למחשבות שלך, מה את מזמנת ומבקשת, כי הוא עלול להתקיים ולא בטוח שאת מדייקת לחלוטין בתדר שאת משדרת. 

 

  1. משמעות מספר מלאכים 1111 שיקוף המציאות:

כפי שכבר הבנת, מספר זה מדבר על היכולת שלך ליצור את המציאות בה את נמצאת. כאשר את פוגשת במספר מלאכים זה, יתכן והמלאכים מנסים להסב את תשומת לבך למציאות שמקיפה אותך, מנסים לגרום לך לראות את העוצמות שלך ואת היכולות האדירות שקיימות בך. זה הזמן להכיר ביכולת שלך ליצור מציאות ולהיות בהודייה על הקיים. 

 

  1. מספר מלאכים 1111 העצמת התדר שלך:

מספר מלאכים זה מדבר על מסלול נכון עליו עלית, על כך שאת הופכת להיות מאסטרית, כך גם, מלמד על הכוח גדול מאוד שמתעורר בך. למעשה הכוח הזה היה טמון בתוכך כל הזמן הזה ועכשיו את מתעוררת אליו. כוח זה מביא איתו עוצמות חדשות של הגשמה לחייך. כאן המלאכים מבקשים ממך להיות במודעות ליכולות המדהימות שלך, לתהליך שאת עוברת ולעבוד על ניקיון התדר שלך. אדם חכם אמר "עם כוח גדול, מגיעה אחריות גדולה" וכן, זו היא אחריות גדולה להיות בערות ובריאת מציאות, להיות תמיד עם היד על הדופק כדי לוודא שאת חושבת מרגישה ועושה את הדבר הנכון, הנקי והמדוייק ביותר בעבורך ובעבר השליחות אליה נשלחת לכאן. עליך לעבוד עם היכולת הזו ולהמשיך להעצים אותה בעבור כלל השליחות אליה הגעת. 

לסיכום, כאשר את פוגשת את המספרים העוקבים 1111, דעי כי ההשגחה איתך, היקום והמלאכים רואים את העבודה הטובה שאת עושה, את היכולות המדהימות איתם הגעת ומבטיחות לך הצלחות בקרוב. 

היי בהודיה על מה שיש לך, על ההצלחות שכבר הבאת לחייך וכן דעי שאת בתחילתו של תהליך נפלא של גילוי עצמי וגילוי העוצמות שלך, עליך להמשיך לעבוד על התדר שלך, על המחשבות והרגשות שלך ולהתחבר לייעוד האמיתי שלך. דעי כי ככל שתעבדי ממקום מחובר יותר כך תרגישי את התמיכה שלהם יותר קרובה ותראי הצלחות במהירות גדולה יותר מתגלמות בחייך. 

דעי מי את, דעי את היכולות שלך, למדי את הייעוד שלך על ידי חיבור למלאכים, סדנת חיבור וחניכה למלאכים בת 2 מפגשים מתקיים ממש בקרוב. רוצה להתחבר לעומק? ללמוד מי הם המלאכים השונים?

ללמוד לקבל מסרים של ממש ממלאכים? לסדנאת תקשור עם מלאכים כנסי>

נכתב על ידי יעל נסים, מורה רוחנית ונהלת המכון ללימודי רוחניות

 

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X