המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

מדוע כדאי לשלב קריסטלים במדיטציות שלנו?

כתבות אחרונות

חפשי באתר

יתרונות המדיטציה כבר מוכרים לכולנו.
הם נעים מהפחתת לחצים וחרדות עד לקבלת תקשורים וחיבור עמוק יותר לאני הגבוה שלנו.
ישנן לא מעט טכניקות שונות ובמאמר זה, המתאים גם למי שאינה מתרגלת מדיטציות על בסיס יומי, תוכלי למצוא מידע רב על דרכי השילוב של הקריסטלים במדיטציה שלך.

 

כיצד משלבים קריסטלים במדיטציות שלנו?

טיהור הקריסטל

לפני הכל, וודאי שהקריסטל שבידך נקי, חשוב לטהר קריסטלים לא רק פיזית אלא אנרגטית מאחר והקריסטלים סופחים וסופגים אנרגיה חיצונית בקלות וכשאנחנו עובדות עם קריסטלים רצוי וחשוב שהאנרגיה שנעבוד איתה תהיה נקייה מכל השפעה חיצונית ולא 'מזוהמת' מאנרגיות של האנשים שנגעו בה לפני או האדם שקיבלנו אותה ממנו.

 

התחברי לכל קריסטל בנפרד

רצוי להתחיל לעבוד עם קריסטל אחד כל פעם, כמובן שאם את רוצה לעבוד עם חמישה קריסטלים במקביל את יכולה, אך לפני שאת משלבת סוגים שונים של קריסטלים כדאי שתכירי כל קריסטל ואת התכונות שלו בנפרד, ותביני מה כל קריסטל עושה עבורך.

 

ציפיות זה רק לכריות

אל תצפי לתוצאה ספציפית כי רוב הסיכויים שהאינטראקציה שלך תהיה שונה משל אחרים. תני לקסם לקרות . אם חברה או אפילו אני סיפרנו לך על האינטרקציה שלנו עם הקריסטל יכול להיות שהאינטרקציה שלך תהיה שונה משלנו, לפעמים כשמתחילים לא מרגישים כלום וגם זה בסדר, אל תתייאשי ואל תוותרי, לכל אחת יש ניסיון שונה כשזה מגיע למדיטציה ובמיוחד לחישת אנרגיות .

יש אנשים ששומעים דברים, יש אנשים שמרגישים דברים ויש אנשים שרואים דברים, כל אחת ואיך שזה מתבטא אצלה.

 

התמקדי במה שעולה

כשאת במצב מדיטטיבי, במיוחד אם זו הפעם הראשונה שלך, אם את מתחילה לחשוב או את נזכרת במשהו, אל תחשבי להתנגד למחשבה, תני לדברים לעלות, נסי להביט בהם מהצד, עשי להם פרוסס ותני להם להשתחרר ולחלוף, אל תאיצי בעצמך לא לחשוב כי עצם החשיבה על לא לחשוב גורמת לך לחשוב, אם עולה לך משהו זה בסדר, תני לזה לחלוף ותחזירי את המודעות שלך אל הקריסטל ואל הנשימות שלך, ככל שתתרגלי את זה יותר ככה יהיה לך קל יותר לשחרר את המחשבות ולמקד את המודעות שלך.

 

השתמשי בכל החושים שלך על מנת להביא את המודעות שלך אל הקריסטל

חושי אותו ביד שלך, איך הוא מרגיש? הוא כבד? קל? מה הצבע שלו אומר לך? אולי עולה לך ריח מסויים? בכך שתמקדי את כל החושים שלך בקריסטל המוח שלך יתחיל להזרים את כל האינפורמציה שאת צריכה במודע במקום לנדוד למקומות אחרים וכך גם תוכלי להכיר את הקריסטל שלך יותר טוב.

 

הדבר הכי מדהים בלמדוט עם קריסטלים הוא שאת מוסיפה אנרגיית ריפוי למדיטציה שלך, כל פעם שאת יושבת ועושה מדיטציה עם קריסטל, האנרגיה של הקריסטל זורמת דרכך ובאופן אקטיבי מרפאת אותך בזמן שאת מתרגלת.

מעבר לריפוי שאת מקבלת, התרגול הזה יעזור לך לפתח מערכת יחסים עם הקריסטלים ולהכיר את האנרגיה שלהם בזמן שאת מפתחת את היכולות הרוחניות והאינטואיטיביות שלך.

 

כיצד בוחרים את הקריסטל שאיתו נרצה לעבוד?

אם בחרתן את הקריסטל שלכן בחנות באופן אינטואיטיבי כמו שאני אוהבת לעשות, אז תדעו שהקריסטל בחר אתכן ולא ההפך.

ולרוב זה הקריסטל שהכי כדאי לכן להתחיל איתו, תנו לו לספר לכן למה הוא בחר אתכן ומה אתן צריכות ממנו.

את כמובן יכולה לבחור את הקריסטל שלך על פי האינטואיציה או תכונה מסויימת, אם ברצונך לתעל אנרגיה ספציפית את יכולה לחפש את תכונה של קריסטל ומשם להמשיך.

למשל אם אני רוצה לפתח את האינטואיציה שלי אני אבחר באמטיסט או סלנייט, או אני רוצה לעבוד על היכולות הוורבליות שלי אבחר לאפיז לזולי וכן הלאה.

 

לאחר שבחרנו את הקריסטל שאיתו נתרגל נחזיק אותו ביד הפחות דומיננטית שלנו מאחר והיד הזאת בדרכ כלל תהיה רגישה יותר לאנרגיות.

עצמי את העיניים, קחי מספר נשימות עמוקות, תני לעצמך להרגיש נוכחת, ולנשימות לשקוע עמוק עם כל נשימה שאת לוקחת.

כל פעם שהמוח שלך נודד למחשבות שלא קשורות חזרי לנשום והביאי את המודעות שלך אל הקריסטל שבידייך.

לאחר כמה דקות שאת עובדת על הנשימות שלך ומחזירה את המחשבות שלך, הביאי את המודעות אל הקריסטל, מה את מרגישה ממנו, המשקל שלו, המרקם שלו, איך זה מרגיש להחזיק אותו, הפעילי את כל החושים שלך.

 

לאחר שיצרת חיבור עם הקריסטל דרך החושים דמייני את הצ'אקרה שנמצאת אצלך בכף יד נפתחת ומאפשרת לאנרגיה של הקריסטל לזרום לך דרך כף היד אל הזרוע וממשיכה לזרום כלפי מעלה, כל הדרך אל מרכז הלב שלך ומשם לכל אזור שהיא ממשיכה לזרום, תאפשרי לעצמך להיפתח לאנרגיית הקריסטל, לחוכמת הקריסטל, לתודעת הקריסטל. וברגע הזה יכול להיות שלא תרגישי כלום וזה בסדר, אך האנרגיה תמיד זזה כך שאין סיבה לדאגה, משהו בהחלט קורה.

 

יתכן גם שתתחילי להרגיש שצפים בך רגשות מסויימים, שאת משחררת רגשות מסויימים, מקבלת חזיונות, מתחילה לראות דברים, לשמוע דברים או להיזכר בדברים.

שבי בצורה זו במשך כמה דקות לפחות ותני לאנרגיה לזרום.

ההמלצה שלי היא למדוט בין 10-20 דקות כל יום במקום שעה בשבוע.

שבי או שכבי, עם הקריסטל ביד ותני לאנרגיה שלו לעבוד, פשוט וקל.

 

חיבור נעים!

נכתב על ידי: אמה נובה – מנחת סדנה לעבודה עם קריסטלים במכון ללימודי רוחניות – תל אביב.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X