המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

מסע רוחני אל הספריה האקשית – הכירי את ספר החיים שלך

כתבות אחרונות

חפשי באתר

מסע רוחני אל הספריה האקשית

במסעה רוחני של המתפתחת הרוחנית אחר חיפוש ידע ותשובות היא נתקלת לא פעם ולא פעמיים בדבר הנקרא " הספריה האקשית ".

אקאשה בהינדית היא נשמה או רוח.

הספריה האקשית היא בעצם המרכז הרוחני השמימי בו נמצאים הספרים של כל נשמה הקיימת על פני כדור הארץ – ספר החיים. הספרים בעצם מאגדים את כל מה שהיה ונעשה מאז תחילת כל הזמנים ואת כל מה שיעשה מעתה ואילך על כל ההסתעפויות הכרוכות בכך. הספרים בספריה אינם סטטיים, הם דינאמיים ומשתנים בהתאם לשינויים ולבחירות שהנשמה עושה במישור הפיסי.

גם ביהדות ישנם אזכורים לספריה ולספרים כאלו:

ביהדות נאמר כי ביום הדין, הלוא הוא יום הכיפורים, כולנו נשפטים על המעשים שלנו, חז"ל אמרו: "דע מה למעלה ממך", "עין רואה, ואוזן שומעת, וכל מעשיך בספר נכתבים".

נקודת הזמן שלנו, ברגע זה, מושפעת מכל מה שהיה לנו מאז ומעולם ומכל מה שעומד מולנו מרגע זה ואילך, העבר והעתיד משפיעים על ההווה וההווה משפיע בו זמנית על העבר והעתיד ומה שביניהם. היכולת להגיע לספריה האקשית ולבחון בה את ספרנו, מאפשרת לנו להרחיב את המסע הרוחני והראייה שלנו על חיינו. היא מאפשרת לנו להבין את המקורות והשורשים למי שאנחנו היום ומאפשרת לנו הצצה להסתברויות העתידיות העומדות לפנינו.

מי יכול להגיע לספריה האקשית?

הספריה האקשית פתוחה לכל אישה (ואיש) באשר היא, כל אחת שהולכת בדרך המסע הרוחני ומפתחת את היכולת שלה להתחבר לעולמות עליונים, כל אישה שעוסקת בעולם הרוח ועוברת מסע מנטלי ונפשי עם עצמה, כל אישה כזו יכולה בעזרת מדיטציה וההנחיה הנכונה להגיע אל הספריה האקשית.

מה ניתן לעשות בספריה האקשית?

בספריה האקשית אנחנו יכולות לקרוא בספר שלנו, לבקש ולקבל אותו מהספרנים שם, ישויות שאחראיות על הספרייה, אנחנו יכולות ומתאפשר לנו לדפדף בספר שלנו קדימה ואחורה, אבל אין אנו מקבלות פשוט ספר והכל כתוב בו, אנו צריכות להגיע עם נושא או שאלה ולפתוח רק בהתאם אליו, אם נפתח את הספר מבלי להתכוונן לנושא מסוים הדפים יראו לנו ריקים מתוכן, והלוא כולנו חלקים ללא החוויות והידע והניסיון שצברנו. אז בבואך לספריה האקשית ובקבלת הספר, עלייך לדעת לשם מה את שם, מה את זקוקה לו בחייך, איזה ידע את צריכה במסע הרוחני שלך ואיזו הכוונה ושם תקבלי את כל התשובות. את יכולה להביט אחורה ולראות את המצבים שהובילו אותך להתנהל בחייך כך או אחרת ואת יכולה להביט קדימה ולראות את ההשלכות של בחירה כזו או אחרת.

האם אפשר לראות ספרים של אחרים?

כמובן אבל!!!! הכול תלוי ביכולת ובייעוד שלך, יש מי שתפקידם לעלות לספרייה ולעזור לנשמות במישור הפיסי על ידי עבודה עם הספר שלהן ויש כאלה שתפקידם להתמקד בעצמם בלבד. ספרים של הילדים שלנו או בני זוג, לצורך מתן עזרה, מתן הכוונה וכן הלאה אפשרי עבורנו לקבל, אבל רק לטובה!!!

האם יש ספרים שאינם של נשמות?

אכן כן, הספריה האקשית היא אינסופית והיא מכילה לא רק את הידע על כל נשמה קיימת אלא היא גם מכילה ידע עשיר יותר על תאוריות רוחניות ומעשיות, על מישורים פיסיים ורוחניים, על מיימדים שונים ותיאוריות קוונטים, וחשמל, ואסטרולוגיה וכל מה שתרצו. את יכולה לעלות כדי לקרוא את ספר החיים שלך אבל את יכולה גם להיעזר בספריה על מנת להעשיר את עולם התוכן שלך – מדוע זה כך פתוח? "כשאדם יוצא למסע, כל העולם מצטרף אליו", זוהי תודעת האחדות, התעוררות תודעתית של אחד משפיעה על כולנו ועל כן היכולת והזכות להעשיר את עצמך תורמת לכלל האנושות – אז איך זה לא יהיה פתוח?

מה נוכל לקחת מכך להעצמת חיינו?

  1. ההבנה כי הזמן הינו דינמי, ההבנה כי מי שאנחנו עכשיו מושפע מהעבר והעתיד במידה שווה מאפשר לנו לראות את החיים בצורה אחרת ובשל כך מעניק לכן כוח עצום ליצור שינוי בתודעה ובחוויה בכל מישורי החיים.
  2. עצם הידיעה וההכרה בדבר מסוים כבר משמשת כזרז להתקדמות בחצי הדרך לשינוי – יש לך את היכולת להתחבר לספריה, לספר שלך, ללמוד על עצמך מעבר למה שידעת, ללמוד על גלגולים קודמים ועל אופציות עתידיות ולקחת את השליטה לידיים שלך – ליצור שינוי מציאות אמיתי.
  3. יש הרבה מעבר למודע, יש הרבה מעבר למה שאנחנו נשענים עליו כמשהו מוצק ויציב, וזה מאפשר לנו להיפתח לדברים חדשים ובשל כך להרחיב את התודעה שלנו ואת תודעת הכלל.

רוצה להצטרף אלינו למפגש על הספריה האקשית ולהציץ לתוך ספר החיים שלך? בקורס התפתחות רוחנית ותקשור אנו לומדות על הסיפרייה ומבצעות תרגילים מעשיים. ניתן להצטרף לפגש זה צלצלי אלינו או יכנסי לעמוד הקורסים ובחרי קורס רוחניות שמתאים לך.

נכתב על ידי יעל צור, ראש מחלקת הוראה במכון ללימודי רוחניות, מורה לקורס לימודי תקשור.

רוצה לדעת עוד על הסיפריה האקשית והקשר שלה לגלגולי נשמות? מזמינות אותך לצפות בלייב מרתק!! שעשינו בנושא,
הכולל את כל הידע על הסיפריה האקשית \ הסיפרייה הקוסמית ועל איך ניתן להבין מה היית בגלגול הקודם דרך ההתחברות אליה.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X