המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

מסע אל תוך הנשמה המוארת – תחילתו של השער אנרגטי לשינוי ודיוק

כתבות אחרונות

חפשי באתר

סדנת נומרולוגיה

אנחנו נמצאות בעיצומו של שער אנרגטי אשר התחיל בספטמבר 2016 והולך ומתעצם.
ובהזדמנות זו אני רוצה לדבר איתכם קצת בהרחבה על מה שקורה בשנה הזו שאנו עוברות.

השנה אנחנו נמצאים בתדר של דיוק.

אנחנו עוברות שינויים מאוד חדים אשר מבקשים מאיתנו לדייק את עצמנו, הדיוק העצמי הוא בשבילנו, הוא חלק מהחיבור לאחדות של הכל וכולם, ואיך זה עובד?
הנשמה שלנו ירדה לתוך גוף אנושי על מנת להעניק לעצמה את היכולת והאפשרות לחוות דברים, במשך תקופות ארוכות הנשמות של כולנו איפשרו לנו את היכולת לבחור את הדרך בה נעבור את התהליכים ואת הדרכים שנבחרו על ידנו לעצמנו.

התדר עולה ויחד איתו החיבור לאחדות – ההתעוררות!

כאשר החיבור מתרחב, אנחנו לא רק נחשפות להשתנות חיצונית של האנושות כמו: חזרה לשורשים, התחברות לאמא אדמה, חזרה לטבע ולאכילה טבעית, שמירה על אמא אדמה, חיבור לאינטואיציה ולאמת הפנימית, אהבת חינם, קבלת האחר, חיבור לתהליכים פנימיים, ריפוי טבעי ועוד ועוד (שימו לב למגמה שהולכת ועולה בנושאים הללו)
אלא אנחנו חוות גם חיבור ואחדות עם הנשמה שלנו, התעוררות של האנושות אל תוך החיבור שלה לעצמה, כל אחד ואחת מאיתנו מתעוררת ובוחנת את עצמה ואת חייה, אנחנו מחפשות שלמות פנימית, מזניחות לאט לאט את "החובות" החיצוניות שלנו לחברה ומתחברות ל"חובות" הפנימיים שלנו כלפי עצמנו, אנשים מתחילים להתחבר יותר לעולם הרוח ממקום של חיפוש פנימי, שלווה פנימית ואושר.

בודהה אמר "הטעות של האדם היא המחשבה שיש לו זמן"

אנחנו מבינות פתאום כמה החיים שלנו קצרים, כמה הכל חולף כל כך מהר, וכמה חשוב לנו להיות באחדות עם עצמנו, לעבור את השיעורים שלנו יותר בקלות, לשחרר את המקום שבו החברה לימדה אותנו שעלינו לעבוד קשה, ללמוד מתוך סבל, להשקיע על מנת לקצור ועוד ועוד, אנחנו מתחברים ל"הכל מדוייק", "כל עכבה לטובה", ושחרור של מה שלא משרת אותנו יותר בידיעה כי "הכל לטובה".

הנשמה שלנו מתעוררת ומבקשת לשחרר את כל מה שלא נכון יותר עבורה וזה מה שאנחנו עוברות השנה.

יש מי שהנושא לא נוגע אליה כי הינה במקום בו היא צריכה להיות, אבל הרבה נשים נמצאות במקום בו אינן מאושרות באמת, אינן חוות חיים של אחדות עם עצמן אלא אחדות עם דפוסי החברה "כי ככה צריך" או "זה מה שזה", והאמת היא שונה לחלוטין, היא מחברת אותנו להוויה שלנו, האמת לוקחת אותנו לשמחה ואהבה, היא לוקחת אותנו להתאחד עם עצמנו ועם הסביבה ולהפיץ את חדוות החיים סביבנו.

רבים מכן מתחילות לחוות או כבר חוות שינויים בחייכן, שינויים מרחיקי לכת אפילו, והמגמה של זה הולכת ועולה, אין סיבה או צורך לעצור אלא רק לקחת הפסקה לשניה ולהתחבר פנימה, לפני השינוי, לפני כל מה שהחיצוני דורש מאיתנו, קחו פסק זמן פנימה, להבין איפה ומהו האושר שלכן, מה בחייכן אתן נאחזות בו ממחשבה כי זה מה שיביא לכן את האושר (האם חיוך עולה על פניכן במחשבה על כך? אם כן נהדר ואם לא אזי זו אשליה שאתן מכריחות את עצמכן לחיות בה מתוך אמונות חברתיות שהטמעתן לעצמכן) ומה בחייכן באמת עושה אתכן מאושרות???

כדי להכניס אושר לחיינו, כדי לחיות חיים מלאים ושמחים אנחנו חייבות קודם כל לשחרר, לרוקן את מה שלא נכון ולא משרת

והשחרור הזה אינו קל ואינו פשוט כלל וכלל.
אבל!!! אם נעשית עבודה מקדימה של בחינת הדברים לעומק, אזי השחרור נעשה "קל" יותר, כי אנחנו מבינות את מה שזה העניק לחיינו ומה זה לקח מחיינו. השחרור נעשה קל כי אנחנו מבינות את המקום שזה מנקה מחיינו ואת הפתח הנרחב שייווצר ויאפשר לדברים אחרים, מדוייקים יותר, למלא אותנו.

אנחנו פה לתקופה קצרה ממש, עניין שנספר בשנים בודדות, אנחנו פה לחוות את מה שניתן לנו במתנה, אנחנו לא כאן להשאיר הרס וחורבן, לא בסביבה, לא באחר ובטח ובטח לא בנו.
אז תבחנו את חייכן, מצאו את האושר הפנימי שלכם, את הדיוק ואת האמת ושחררו באהבה את מה שעד כה שירת אתכן אבל בהרחבת תודעתכן כבר אינו
אהבו את מה שהיה, את כל!!!! מה שהיה
ואהבו את מה שיבוא – אתן אחת!!!!

נכתב על ידי יעל צור מורה ומרצה בכירה וראש סגל המורים במכון ללימודי רוחניות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X