המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

מה מביא מזל טוב? 4 טיפים מעשיים שיאירו את המזל והקסם בחייך

כתבות אחרונות

חפשי באתר

לפעמים מהצד זה נראה כי יש אנשים שפשוט נולדים ברי מזל, שהכול הולך להם בקלות ובפשטות. שהכול תמיד מסתדר להם ממש כמו קסם!  שואלת את עצמך, למה זה קורה להם? מה מביא מזל טוב לחייהם?

אני רוצה לספר לכן את הסוד: זה לא רק ענין של מזל מולד שלחלק יש ולחלק אין.

ויותר מזה, אם אנו מאמינות שהעולם הוא מראה שלנו, אנו צריכות להאמין כי אם אנו ערות לכך שזה קיים באחרים, אז קיים בנו חלק שרוצה להתעורר לקסם הזה.

לכל אחת מאיתנו היכולת להיות קוסמת! לכל אחת מאיתנו היכולת להעיר את המזל, כי לכל אחת מאיתנו זכות הבחירה לדרך שבה היא רואה את העולם, האם היא רואה את הטוב או את הרע. ובפועל את זו שמחליטה האם את חיה חיים של קסם ומזל, חיים מלאים בברכות וטוב. את יכולה לתעל את האנרגיה שסביבך והמתנות שבחייך או להיות פסיבית ולהתקרבן על מה שאין.

לחיות חיים של קסם זו בחירה. זו השקפה. זו גישה.

ואם הבחירה היא שלך, אז למה שלא תבחרי לחיות חיים מלאים בקסם?

חיים שכאלה מקלים עלינו. עושים את החיים יותר כיפים ופשוטים.

  • את נוסעת לפגישת עבודה במרכז העיר, מאחרת ויודעת שתהיה בעיה של חנייה, את מתכוננת ומזמנת חנייה את מתקרבת לאיזור הצפוף ומישהו מתחיל לצאת ממקום חנייה בדיוק כשאת מתקרבת אליו.
  • את מרגישה כי הגיע הזמן לצאת לחופשה, ורק דבר אחד עומד בינך לבין החופשה שאת כל כך רוצה, היכולת לממן אותה. את מתכוונת ומזמנת את הכספים לצורץ החופש. כמה ימים לאחר מכן הבוסית שלך מזמינה אותך למשרד כדי לעדכן אותך כי קיבלת בונוס מהחברה על העבודה הטובה שלך בחודשים האחרונים.
  • חברה שלך מזמינה אותך ליום כיף על חשבונה באמצע השבוע, אך באותו היום יש לך פגישה מאוד חשובה שאת מחכה לה כבר הרבה מאוד זמן ולא יכולה להזיז אותה. את מתחברת ומתכוננת ופתאום בדרך קסם את מקבלת טלפון עם התנצלות גדולה על כך שהם נאלצים לדחות את הפגישה ליום אחר שמתאים לך יותר.

בניגוד למה שהרבה חושבים, להשיג חיים מלאים בקסם זה דבר פשוט מאוד וקל לביצוע.

חיים מלאים בקסם הם בחירה ולכולנו יש את הכוח להזמין קצת יותר קסם לתוך החיים שלנו.

אם גם את רוצה לדעת מה מביא מזל טוב ואת מוכנה להכניס קצת קסם לחייך הינה 4 דרכים שיעזרו לך למגנט אליך את הדברים שאת רוצה.

1. שמרי את התדר שלך והאנרגיות הגבוהות כדי להביא מזל טוב:

מצב הרוח שלך, האנרגיות שלך והתדר האנרגטי שלך מושכים אליך את החוויות שלך. למעשה כל החיים שלך הם השתקפות ישירה של הרגשות והאמונות שלך או כפי שהם נקראים בתטא הילינג, האמונות והנחות היסוד.
מכירה את זה שאת בסביבה של אדם שלא מפסיק להתלונן? שימי לב למה שקורה לאנרגיה שלך כאשר את מבלה בחברתו זמן ממושך, האנרגיה שלך תרד ותיפגע. התדר והאנרגיה הנמוכה שלו הורידה גם את האנרגיה שלך והותירה אותך עם מעט אנרגיה. סוג האנשים האלה בדרך כלל מוצאים את עצמם עם פחות חברים. כאשר את שומרת על רמת האנרגיה שלך ועל תדר גבוה יותר תמשכי לחייך אנשים בעלי תדר גבוה המותאם לתדר שלך.

2. חפשי הרמוניה בין המעשים, המחשבות והרגשות כדי להביא מזל טוב:

כאשר אנו מסונכרנות עם עצמנו ופועלות בצורה שתומכת ברגשות ובמחשבות שלנו, העולם כולו הופך להיות הרמוני יותר ומשקף את העולם הפנימי שלנו. לכולנו קורה שאנו מרגישות וחושבות בצורה שונה מזו שאנו פעלות. אנו מרגישות כי אנו צריכות להפחית במתוקים, לעשות יותר ספורט, לבלות יותר זמן עם החברות או המשפחה, להפסיק לעשן, לקחת יום חופש. אך הרבה פעמים אנו חושבות ומרגישות דבר אחד ומתנהגות אחרת.

הסיבה לכך היא כי בעודנו משתוקקות לעשות שינוים, אנחנו פועלות על אוטומט ומעדיפות את המוכר והידוע. אז בעוד הלב והמוח שלנו מבקשים דרך אחרת, הגוף הפיזי שלנו עושה את אותו הדבר שהוא עושה בכל יום. העשייה על אוטומט משדרת ליקום שאת לא באמת רוצה את מה שאת אומרת, חושבת או מרגישה וזה מרחיק אותך מההרמוניה והקסם.

3. כדי להביא מזל טוב הישארי בהודיה והכרת תודה:

קרה לך פעם, שממש התאמצת לקנות או להכין מתנה בעבור אדם קרוב ללבך ושהוא לא העריך את זה? זוכרת את תחושת התסכול שזה יצר אצלך? ברוב המקרים זה גורם לאדם שקנה או הכין את המתנה לא לרצות להתאמץ עבור האדם לו ניתנה המתנה. ככל שתעריכי יותר את המתנות שאת מקבלת מהיקום כך גם המתנות שהיקום שולח לך יגדלו. אימרי תודה על מה שיש בכל יום, הראי ליקום כי את שמה לב למתנות שהוא שולח.

עצם זה שאת קוראת את המאמר הזה מראה שאת רוצה לעשות שינוי בחייך, נסי לתת משקל גדול יותר ולהיות בהודיה על מה שיש בכל רגע נתון בחייך כי אם לא תלמדי איך להיות מאושרת ברגע הנוכחי, לעולם לא תמצא אושר!

4. כדי להביא מזל טוב שחררי את הרצון לשלוט:

כאשר אנו מאמינות כי משהו לא התקיים ללא ההתערבות שלנו אנו מאותתות ליקום כי אנו לא סומכות עליו בקסם ובמתנות שהוא שולח לנו.

חישבי על זה, ככל שאת מנסה לשלוט יותר ויותר בסיטואציה שאיננה בשליטתך ואינך מאפשרת לאירועים להתקיים באופן טיבעי וזורמת, ככל שאת מתערבת במקומות בהם אינך יכולה לעשות שינוי אמיתי, כך תחושת התסכול שלך תגדל וכך גם היקום יקבל ממך מסר כי את לא סומכת עליו ועל היכולת שלו להביא לחייך את מה שאת באמת רוצה להשיג. היקום שולח לך את מה שאת מזמנת כשאת יודעת לשחרר את הבקשה שלך ליקום ולאפשר לו לעשות את העבודה. תאמיני ביכולות של היקום להביא לחייך את שאת מבקשת.

כי אם תאמיני באמונה שלמה, תחיי בהודיה, הרמוניה ואנרגיות טובות וכל שתרצי יהיה בהישג ידייך.

נכתב על ידי יעל ניסים, מייסדת המכון ללימודי רוחניות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X