המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

EFT טכניקה לשחרור חרדה, מתח וכאבים…

כתבות אחרונות

חפשי באתר

שחרור חרדה, מתח וכאבים

EFT – Emotional Freedom Techniqe מה זה EFT  ואיך היא עובדת?

 

זוהי טכניקה פסיכו אנרגטית, טכניקה לשחרור רגשי שמושתתת על הרפואה הסינית והפסיכולוגיה  המודרנית. 

הטיפול נעשה ע"י תיפוף עם קצות האצבעות שלנו, על רצף של 9 נקודות דיקור תוך כדי שאנחנו מדברות על  הבעיה בה אנו רוצות לטפל. 

EFT מאפשרת בצורה מהירה ויעילה לשפר את זרימת האנרגיה בגוף ובכך מביאה להפחתת רמות חרדה  ומתח ושחרור כאבים פיזיים.  

 שיטת EFT עובדת לנו על הגוף בכמה רמות:  

 

1 .ברמה האנרגטית – עצם התיפוף על נק. הדיקור ודיבור על הבעיה, פותח ומשחרר את החסימות  האנרגטיות שנוצרו לנו במרידיאנים )ערוצי האנרגיה ע"פ הרפואה הסינית( ושברוב הפעמים  מייצרים לנו כאב בגוף הפיזי.. 

2 .ברמה הפיזיולוגית – תוך כדי הטיפול הגוף לאט לאט נכנס לרגיעה למרות ה"בעיה" שיש לו, ע"י  זה שהורמוני הסטרס מופחתים משמעותית. אנחנו שולחים אותות לאמיגדלה )הבלוטה  שמשחררת את הורמון הקורטיזול במצב של לחץ( שזה בסדר ובטוח לה להירגע ובכך הורמוני  הסטרס מופחתים כבר תוך כדי הטיפול.  

 נעשה מחקר שבדק את רמות הקורטיזול בגוף לפני טיפול ב EFTומיד אחריו והיתה ירידה   של %43 ברמות הקורטיזול בגוף. זה נתון מדהים! 

3 .ברמה הרגשית – אנחנו מעלים את הבעיה, נותנים מקום וביטוי לרגשות שכלואים לנו בגוף,  לרגשות שבעצם יצרו לנו את החסימות האנרגטיות ובכך הרגש שהיה כלוא עולה וצף ומותמר  לרגש אחר, מיטיב יותר.  

4 .ברמה התודעתית – תוך כדי הטיפול, עול ות וצפ ות אמונות מגבילות מהתת מודע, שגם אותן  אנחנו מחליפות באמונות מיטיבות יותר.  

כאשר אנחנו מבינות שאמונה מסויימת שישבה בתת מודע בעצם ניהלה אותנו ויצרה אצלנו  תקיעויות, פחדים, וחוסר יכולת להתקדם ולעשות דברים שונים, כמו גם כאבים, מחלות, התודעה  שלנו מתרחבת ואנו יכולות לראות דברים וסיטואציות במצבים אחרים לגמרי. 

כמה דברים של ידעת על EFT 

השיטה כבר ריפאה והחזירה עשרות אלפי אנשים )אם לא יותר( לאיזון בארה"ב. 

טכניקה לשחרור רגשי ושחרור מכאבים.  

היא עובדת על התת מודע . 

היא משחררת לחץ ומתח בהדרגה וביעילות רבה. 

היא משחררת מכאבים פיזיים. 

היא משחררת מפחדים. 

תוך כדי הטיפול, עולים וצפים דברים מהתת מודע. 

היא מלמדת את האמיגדלה לא להגיב יותר למצבים שבהן היא היתה מגיבה בהפעלת ה-FFF ,ובכך כל  הגופים שלנו לומדים להגיב בצורה אחרת, מיטיבה יותר, לדברים שפעם היו מפעילים אותנו וגורמים  לשחרור הורמוני הסטרס באופן קבוע וגבוה משמעותית מעבר למה שהגוף שלנו צריך.

איך מטפלים במיגרנות וכאבי ראש בשיטת EFT 

טיפול בנשים למיגרנות, לחץ וסטרס , הפחתה של %70%-90 בהתקפי המיגרנות. 

יש לנו המון טריגרים שיושבים לנו בתת מודע שיכולים לייצר התקפי מיגרנות. לחץ ומתח באופן קבוע בחיינו, לא נותן לגוף שלנו מנוחה ושקט. 

מחשבות אין סופיות שרצות בלופים בראש שלנו ולא נותנות לו מנוחה, כל דבר אנחנו מנתחות. אמונות מגבילות שיושבות לנו בתת מודע ומנהלות אותנו, ברוב ה פעמים בלי שנדע בכלל.  

הפער בין איך שתופסים אותי בחוץ, או יותר נכון , של איך שאני מציגה את עצמי לבין איך שאני  באמת תופסת את עצמי בפנים, הפער הזה המון פעמים גורם בסופו של דבר להתקפי מיגרנות. 

בטיפול של נשים למיגרנות, אנחנו לומדות לזהות את הפער הזה, הרבה פעמים אנחנו בכלל לא מודעות  אליו.  

ביקורת עצמית, אשמה שיושבת לנו בגוף, ריצוי האחר, חוסר הקשבה לעצמנו, חוסר הקשבה לצרכים  שלנו, ערך עצמי נמוך, תחושה של אני לא שווה, דאגות ויש עוד כ"כ הרבה, כל אלה יכולים להוות לנו  טריגרים להתקפי המיגרנות.  

את כל הדברים הללו, אנחנו משחררות ע"י טיפול בשיטת EFT – טכניקה לשחרור רגשי ולאט לאט  אנחנו לומדות להכיר את עצמנו מחדש, להקשיב לעצמנו וכך הפער בין מה שאני מציגה החוצה לבין  מה שאני מרגישה בפנים מצטמצם ואז הגוף לא צריך לצעוק לי בכאב שמשהו לא מאוזן. 

Technique Freedom Emotional מביאה אותנו, את הגוף שלנו לריפוי ואיזון רגשי.  

כל טיפול עובד על סיפור אחר, על כאב אחר, על רגש שהיה כלוא, על אמונה מגבילה וכך מטיפול  לטיפול אנחנו חוזרות לאיזון, איזון לגוף הפיזי, איזון לגוף הרגשי ואיזון לגוף המנטלי.  

כאשר אני מתחילה את העבודה עם נשים לריפוי המיגרנות שלהן, הלחץ, המתח, הכאבים הפחדים,  אני מאבחנת דרך התת מודע ע"י בדיקת שריר.  

המון פעמים אני מוסיפה לטיפולי EFT גם טיפולים באנרגיית החושן, זוהי אנרגיה של קדושה שבה  השתמשו הכהנים הגדולים בבית המקדש לריפוי אנשים, 12 אבני קריסטל כ -12 השבטים. 

ע"י אנרגיית החושן, אפשר לאזן את המרידיאנים, להחזיר את המשלים האנרגטי שלנו, לעשות הארת  צאקרות ולבדוק האם הנשמה נמצאת מלואה בגופנו.  

וכך כמעט כל טיפול עובד גם ברמה הנשמתית של המטופלת. 

באהבה גדולה 

קרן מלכי מטפלת ב- EFT מתח לחץ, מתמחה בכאבי ראש ומיגרנה. לעמוד המטפל של קרן מלכי>

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X