המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

מה זה גלגולי נשמות, איך זה עובד ומתי לעשות שחזור גלגולים

כתבות אחרונות

חפשי באתר

שחזור גלגולים על גלגולי נשמות

מה היית בגלגול קודם? ולמה כדאי לעשות שחזור גלגולים

קרה לך שפגשת מישהו והרגשתם כאילו אתם מכירים ולא מצאתם מאיפה?

או שהכרת מישהו חדש והרגשת כאילו אתם מכירים שנים כבר?

או שהיית במקום שהיה לך מוכר אבל לא היית שם מעולם?

האם את מפחדת ממשהו ואין לך בסיס עבורו?

אלה הם רק חלק מהדוגמאות של זיכרונות מגלגולים קודמים.

 

כאשר נעשה שחזור גלגולים ניתן להבחין מאיפה בדיוק הגיעו הזיכרונות.

אז מה בעצם עומד מאחורי הזיכרונות הללו, האם אפשר לעורר זיכרונות כאלה, איך הם משפיעים עלינו בחיינו כיום והאם ניתן ליצור שינוי? אבל לפני שניגע בנושא שחזור גלגולים בואי נבין מזה בעצם גלגולי נשמות, מאיפה זה מגיע ומה עומד מאחורי זה.

מה הן גלגולי נשמות ואיך זה עובד

גלגולי נשמות הוא מונח שהוטבע בחברה לצורך הבנת המסע אותה עוברת הנשמה מחיים למוות, ממוות לחיים וחוזר חלילה, אותו מונח (גלגולי נשמות) מבוסס על אמונות וכתבים דתיים ונמצא אזכורים לכך כמעט בכל ספרות דתית מרכזית. ישנם גם לא מעט סיפורים אישים של אנשים שחוו מוות קליני וחזרו לחיים, אותם סיפורים מכילים דוגמאות, סממנים וחוויות מאוד דומות אחת לשנייה וכולם מזכירים עולם שלם שקיים מעבר לעולם שלנו, מה שגורם למדע לתהות האם יש בכך מין האמת.

לפי האמונות הרווחות, גלגולי נשמות הם בעצם מסעה של כל נשמה. בכל גלגול של הנשמה וגם בין הגלגולים שלה, עוברת הנשמה תהליכים של התפתחות וצמיחה אישיים והיא גם יוצרת שינויים בסביבה שלה, כלומר על ידי גלגולי הנשמות, הנשמה יוצרת השפעה גם על נשמות נוספות אשר מתגלגלות יחד איתה ועל תהליכים של נשמות אלו.
כך למעשה גלגולי נשמות מתקיים מתוך הבחירה של נשמה להתגלגל ולחזור לכדור הארץ, שכן לאחר שסיימה את הגלגול הקודם וחזרה לעולמות עליונים היא בוחרת להתגלגל שוב על מנת להמשיך להתפתח ולהמשיך לעזור לכלל האנושות להתפתח עוד ועוד.

לפי התיאוריות ודתות שונות המטרה הסופית שלשמה הנשמות מתגלגלות שוב ושוב היא על מנת להגיע ל"תודעת האחד" / ל"גמר התיקון" / "ביאת המשיח"  יום בו כולנו מבינים את האחדות שלנו עם כל מה שסביבנו ויחדיו נוכל ליצור כאן את גן עדן ואת המודעות האלוהית המהלכת על פני כדור הארץ.

למאמר המלא על גלגולי נשמות ביהדות והקבלה כנסי

אז מה בעצם עומד מאחורי הזיכרונות של שחזורי הגלגולים

כמו שאמרנו, המסע של הנשמה לא נעצר במוות או בלידה, הוא אינסופי וממשיך שנים על עשרות ומאות ואלפי שנים, הנשמה מכילה את כל מה שהיא עברה וכל הידע שיש לה, אבל מאחר ומדובר בכמויות אדירות של ידע, היא מסננת את מה שעובר למודע ומה שנשאר במעבר למודע, והסינון נוצר בטרם הלידה מחדש של אותה נשמה, כך שמה שאת חווה בחייך הנוכחיים ואינו שייך, כמו זיכרון של אדם מסוים או מקום מסוים, זיכרון של אירוע שמוטמע בגוף גם אם לא ברור מקורו, כל אלה הם זיכרונות שנבחרו על ידי הנשמה להישאר ברמת המודע, חלקן הגדול נועד על מנת לשמש ככלי עזר לצורך ההתפתחות וצמיחה.

האם אפשר לעורר זיכרונות כאלה על ידי שחזור גלגולים?

יש בעלי מקצוע, כיום גם פסיכולוגים, שמשתמשים בשחזור גלגולים כצורה להבנת נפש האדם והמסע שלו, אחת הדרכים ה-כביכול מדעיות היא דרך היפנוזה, אך יש דרכים נוספות וזה על ידי מדיטציה בדמיון מודרך שנעשית על ידי איש מקצוע  שעוסק בתחום השחזור גלגולים, הצורך בעוררות של זיכרונות כאלו נובעת מקושי או בעיה שיש לאדם ואינו יודע את השורש, מצורך לנקות או לסגור שיעורים שהאדם לא מצליח להיחלץ מהם וצריך להגיע לראשית היווצרות הקושי, לצורך לשחרר זיכרונות כלואים וניקוי הקארמה ועוד….

איך זיכרונות מגלגולי הנשמה שלנו משפיעים עלינו בחיינו כיום?

הזיכרונות מאותם גלגולי נשמה לפעמים משפיעים עלינו בחיינו כעת במקומות שאין לנו הסבר או הבנה לגביהם, לדוגמא פוביות מדברים שמעולם לא הייתה לנו טראומה איתם (בחיים האלה) ובכל זאת אנחנו מפחדות מהם (מים, חיות מסוימות, מקומות מסוימים, פחד ממוות, פחד ממחנק, מלהישרף, לחץ כשחם מידי, פחד כשקר לנו ועוד…) אותן פוביות שאין להן בסיס מעידות על אירועים מגלגולים קודמים שקרו לנו ואנו שימרנו את הפחד בתוכנו, או בגלל שהטראומה הייתה קשה מאוד ונחרטה בנו או כי יש בנו צורך לעבור שחזור גלגולים כל מנת לבדוק והנושא.

האם ניתן ליצור שינוי בחיינו כיום על ידי שחזור גלגולים?

כמובן, על ידי עבודה מקצועית!!! פניה לאיש מקצוע העוסק בשחזור גלגולים, אשר יכולה להוביל אותנו במסע פנימה להכרה והבנה של שורש הקושי שלנו ולמה אנו חוות אותו בגולגולי הנשמות שלנו, ועל ידי כך ושיח בנושא וכמובן גם קבלת כלים מקצועיים אנו יכולים ליצור שינוי בחיינו הנוכחיים, לתקן את מה שהיה מעוות עד כו וליצור שינוי שמשפיע על חיינו כיום, ושינוי כזה יכול לקרות בכל תחום חיים: זוגיות, פרנסה, הריונות, שפע, בחירה בחיים, משפחתיות, הורות, קריירה ועוד….

ולהביא אותנו לשינוי של ממש, לניקוי של הקארמה אותה אנו סוחבות בנשמה שלנו עוד מגלגולים קודמים, לנקות דפוסים ובעיות שלא הצלחנו עד עכשיו לטפל בהן.

רוצה לדעת עוד? רוצה להתנסות בניקוי קארמטי על ידי שחזור גלגולים? יכנסי לפרטי סדנת שחזור גלגולים כאן

נכתב על ידי יעל צור ראש סגל הוראה במכון ללימודי רוחניות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X