המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

מה השנה האישית שלך אומרת עליך!

כתבות אחרונות

חפשי באתר

מה השנה האישית שלך אומרת עליך!

שנה אישית על-פי הנומרולוגיה

בנומרולוגיה קימת חלוקה מאורגנת של שלבי ההתפתחות בחייו של האדם – חלוקה לארבעה מחזורי החיים: מחזור החיפוש, המציאה, היתד והשיא. התקדמות האדם בשלבים/מחזורי החיים השונים, נעשית שלב אחרי שלב, בדומה להתקדמות האדם במדרג הצרכים של מסלאו. כל שלב נתמך ומתבסס על הישגי השלב שקדם לו.

האדם צריך לממש את הפוטנציאל הרשום בחייו ולהגשים את ייעודו, לאורך 4 מחזורי חיים (סה"כ 36 שנים). לכל מחזור, בן 9 שנים, יש "מטלה" גורלית המחייבת את האדם.

כל מחזור חיים, מחולק ל-7 שנים + שנתיים המכוונות את האדם ל-7 השנים הבאות. לכל שנה במחזור החיים יש תפקיד ומשמעות  על בחירותיו, האנרגיות והתחושות של האדם שמניעות אותו לעשייה לקראת הגשמת ייעודו.

 

חישוב השנה האישית:

יום הלידה + חודש הלידה + השנה הרלוונטית* = השנה האישית

*ילידי ינואר עד יוני – הוספת השנה הרלוונטית/אותה מבקשים לבדוק

ילידי יולי עד דצמבר – עד יום ההולדת הוספת השנה המבוקשת לייעוץ

מיום ההולדת ואילך – הוספת השנה העוקבת לשנה המבוקשת לייעוץ.

לדוגמא: תאריך לידה 28/1/2000

יום הלידה: 2+8 = 1

חודש הלידה = 1

שנה רלוונטית = 2021 = 5

השנה האישית: 1+1+5 = 7

כלומר מינואר 2021 עד ינואר 2022 השנה האישית היא שנת משוב שנה 7.

 

לדוגמא: תאריך לידה 31/7/1968

יום הלידה : 3+1 = 4

חודש הלידה: 7 (יום ההולדת עבר)

שנה רלוונטית:  2021 = 5 + 1 = 6

שנה אישית : 4+7+6 = 8

כלומר: מיולי 2021 ועד יולי 2022 האדם יהיה בשנה אישית 8 שנת התחזקות 



שנה 1 בנומרולוגיה – התחלות חדשות

בשנה 1 בנומרולוגיה מומלץ להתחיל התחלות חדשות. על פי הנומרולוגיה ההתחלות בשנה 1 הן לאחר שנתיים של התלבטויות וסיומים שיועדו לצורך התחלות חדשות, של מעברים פיזיים בחיים, של התעסקויות בנושאים אישיים, בזוגיות, בעיסוק וכד'.

בשנה 1 בנומרולוגיה  תיעשה התחלה באחד התחומים, שבהם יש התלבטות או בכולם. בשנה זו מומלץ להתחיל ביוזמה אישית ולהתחיל התחלות חדשות בעיסוק, במגורים  ו/או בזוגיות.

מומלץ בשנה זו להעז, ליזום, ליצור פרוייקט חדש, לפתח רעיון חדש , שנה מהירה ואנרגטית שיש לנצלה למינוף אישי, ולזמן את ההצלחה והשפע.

 

שנה 2  בנומרולוגיה – יצירת קשרים

בשנה 2 בנומרולוגיה מומלץ ליצור קשרים על בסיס ההתחלות החדשות שנעשו בשנה הקודמת (בשנה 1 בנומרולוגיה). בשנה זו הסבלנות, הטקט והדיפלומטיה משתלמים. זאת בשנה 2 בנומרולוגיה הינה שנה טובה ליצירת קשרים, שיהיו טובים לשנה שתבוא מיד לאחריה. זו שנה טובה ליצירת קשרים עסקיים ושותפויות.

הרגישות בשנה 2 גבוהה מאד, נשים חשות רגישות גבוהה, הן אמוציונאליות והורמונאליות (שנה טובה להיכנס להריון או ללדת ), חשות  במחוזרות חיצונית. עיתוי מושלם להתחבר לאינטואיציה ולהקשיב לקול הפנימי. 

לעיתים קימת תחושה בשנה זו של full gas in neutral  כלומר תחושה של השקעת אנרגיה רבה בעשייה כמעט ללא תוצרים בעל ערך בפועל, אולם כאמור ההזדמנויות תגענה שנה הבאה בשנה 3 בנומרולוגיה.

 

שנה 3 בנומרולוגיה – הזדמנויות

בשנה 3 בנומרולוגיה מגיעות הזדמנויות לאחר שנתיים של התחלות ויצירת קשרים, זאת שנה, המשמשת פועל יוצא לשנה השנייה, לכן יצירת הקשרים חשובה מאד. 

ההזדמנויות בשנה 3 בנומרולוגיה יובילו את האדם לשינוי, שיתרחש שנתיים לאחר מכן . זו שנה שטוב להתנסות בה בהזדמנויות. בדר"כ זאת שנה נומרולוגית שבה גם מה שנראה תחילה לא חיובי, מתגלה בדיעבד כחיובי. שנה 3 בנומרולוגיה זו שנה שמומלץ להוציא מהכח אל הפועל תוכניות מגירה ורצונות שטרם מומשו. זו תקופה יצירתית המאפשרת צמיחה, לרוב יש בתקופה זו גם מזל. חשוב לבטא את עצמך ולהשמיע את קולך.

 

שנה 4 בנומרולוגיה שנת משוב

שנה 4 בנומרולוגיה הינה שנה אישית של משוב בעבור הדברים שעשית ועל בחירותייך ב-5 שנים האחרונות. המשוב יתקבל כהצלחה או כישלון. בשנה זו האדם הוא  ביקורתי יותר ובעל חושים מחודדים. ימצא את עצמו עסוק במקום המגורים, מקום העבודה או בזוגיות. עליו להיות פאסיבי ולא אקטיבי ברוב התחומים. עליו לזרום עם הדברים, ולא להתנגד.

בשנה 4 בנומרולוגיה חשוב לעשות סדר פנימי וחיצוני, ולהגדיר מחדש את הגבולות והחוקים האישיים בעסק ובחיים בכלל. מומלץ ליצור עוגנים וביסוס לביטחון הכלכלי, מומלץ להיעזר ולהתייעץ עם אנשי מקצוע, כדי לייצר תוכנית עבודה פרקטית ומעשית. בחתימה על חוזים יש לשים לב לפרטים הקטנים (במיוחד בשנת משוב).

 

שנה 5 בנומרולוגיה שנת שינויים

שנה 5 בנומרולוגיה הינה שנה בה האדם עושה שינויים ע"פ ההזדמנויות שקיבל בשנה אישית 3 וע"פ המשוב שקיבל בשנה 4 בנומרולוגיה.

בשנת 5 על פי הנומרולוגיה הצורך לעשות שינויים הוא חזק מאד. עלייך לבדוק היטב את פעולותייך, ולעשות שינוי במה שצריך, כמובן ע"פ התשובות שקיבלת שנה קודם במשוב של שנת ה4 בנומרולוגיה. השינויים יכולים להיעשות בזוגיות, בעיסוק, מעברים וכו'…

שנה 5 בנומרולוגיה זו שנה תקשורתית ובעלת יכולת פריצה. תיתכן תשוקה לחופש, לפנטזיות ורצון להשתחרר ממסגרות. חשוב להיפתח לשינויים ולהזדמנויות ולאפשר פתיחת דלתות חדשות. חשוב להיות ממוקדים בהחלטות. שנה נפלאה לפרסום בכל מדיה אפשרית ולהצליח בשיווק ומכירות (בהתאם לפוטנציאל הרשום בגורלו של האדם).

 

שנה 6 בנומרולוגיה שנת משפחתיות

שנה 6 בנומרולוגיה הינה שנה בה האדם מוצא את עצמו במחויבות למשפחה.  תלוי במחזור חייו – נשואין/לידה/נשואי ילד/נכדים/גירושים.

בשנה ה-6 על פי הנומרולוגיה המשפחה תופסת הרבה מהזמן ומתשומת הלב (הורים, ילדים, נכדים, אחים). מומלץ לעשות וויתורים והתאמות למען צרכי משפחה.

מומלץ להמשיך ולהשקיע בכיוון השינויים שחלו שנה קודם. להיות באהבה עצמית, פתחון הלב והרגש ולהבין מי אני ולהעצים את הערכה העצמית. 

 

שנה 7 בנומרולוגיה  – משוב התבוננות וחשבון נפש

שנה 7 בנומרולוגיה הינה שנת משוב, שנת שבתון – שנה שבה תקבל משוב באמצעות הצלחה או כשלון על 4 השנים שעברו  ועל השינויים שעשית בעקבות המשוב שכבר קיבלת לפני 3 שנים, בשנה הנומרולוגית 4, שגם היא היתה שנה תיקון ומשוב.

שנה 7 בנומרולוגיה הינה שנה בה מומלץ לך להשקיע בלימודים ולמצוא זמן למנוחה ובילוי. זו שנה שאינה טובה לעיסוק בכספים, זו שנה טובה לחשבון נפש. לא מומלץ לחתום על חוזים או לבצע הוצאות כספיות גדולות. יש הרבה שמרגישים בשנה זו עייפות וירידה באנרגיות הדורשות מהם מנוחה.

חשוב שהפוקוס יהיה על למידה, צמיחה והתפתחות, העצמה, מודעות אישית וחיבור לנפש. חשוב לאזן בין רגש לחשיבה ולשמור על הקיים.

 

שנה 8 בנומרולוגיה התחזקות

שנה 8 בנומרולוגיה הינה שנה של התחזקות אישית או שנה של תנובת הפירות. שנה של התחזקות נפשית ותחול עליה אנרגטית. שנה שבה הפרגון החברתי והסביבתי חוזרים. שנה שבה מומלץ להתנסות ולהיות אמיצים ונחושים.

אבל עם זאת שנה 8 בנומרולוגיה מתייחסת לעתיד ומתנהגת לפיו, כלומר זו שנה המכוונת את האדם למצבים ע"פ הפוטנציאל הרשום ב-7 השנים הבאות, השייכות למחזור החיים הבא.

יתכן כי בשנת ה-8 נומרולוגית, מצבים שבהם האדם ישנה עיסוקים ויעשה מהלכי מעבר ויתחיל להכין עצמו להתחלות חדשות שיתממשו עוד כשנתיים.

על פי הנומרולוגיה בשנה 8 מומלץ לנצל תקופה זו בכל הקשור לכסף ורכוש ולפעול באופן תכליתי, מעשי, ענייני ולתכנן מהלכים. שנה מצוינת להצבת יעדים ומימושם. שנה שניתן לייצר הצלחות עסקיות, כלכליות ואישיות. יש להימנע מהסתבכויות עם הרשויות.

 

שנה 9 בנומרולוגיה התלבטויות

שנה 9 בנומרולוגיה הינה שנה של התלבטויות שנה שמכוונת את האדם  אל מחזור החיים הבא. האדם יחווה התנסויות רבות ומבחנים אישיים מרובים.

בדר"כ  ההתלבטויות קשורות בשלושה מרכיבים: זוגיות, העיסוק והמקום שהאדם מיקם את ביתו ואת עבודתו. מובן שהפעולות וההתלבטויות בתחומים אלה קשורות למשוב שקיבל במהלך שנה 7 בנומרולוגיה וגם לפוטנציאל הרשום לו בגורלו ב-7 השנים הבאות.

קיים בשנה 9 בנומרולוגיה דחף לנתינה ולהרחיב את החזון האישי. לשחרר אנשים/לקוחות שלא עושים לך טוב, כלומר לבחון מחדש את הקשרים והחיבורים מהעבר ולהבין מה מדויק ונכון עבורך, שיקדם אותך אל העתיד ואל השנה של ההתחלות החדשות בחייך (שנה 1 בנומרולוגיה).


על ידי סיגלי ריכלין – אבחון הכוונה והעצמה

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X