המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

מה הייעוד שלי? חישוב הגורל על פי הנומרולוגיה

כתבות אחרונות

חפשי באתר

מה-היעוד-שלי

מה הייעוד שלי? חישוב הגורל על פי הנומרולוגיה

שביל גורל הוא המספר החשוב ביותר במפת הנומרולוגיה שלך. הוא מהווה מפתח לחייך לזרימה ולהתקדמותך או לחסימות וקשיים בחייך. על פי תורת הנומרולוגיה, כאשר את מבינה את המשמעות המספרים ויודעת את המספר אשר מופיע בייעודך תצליחי לזרום בקלות יותר בחייך.

שביל הגורל מהווה 40% מאישיות האדם. לכן , דרך הנומרולגיה ולמידת שביל הגורל תוכלי לתת מענה לשאלות כמו מה הייעוד שלי בחיים וללמוד את הדרך שקבלת במתנה ביום לידתך.

בעולם הרוח בכלל ובנומרולוגיה בפרט, אנו מאמינים כי במהלך החיים ניתנים לנו סימני דרך וכיוון לקראת הייעוד. מי שצועדת לכיוון הייעוד, החיים יתמכו בה ויגבו את מעשיה. מי שלא נמצא בייעוד או בדרך אליו החיים יזמנו לה שינויים או קשיים על מנת להחזירה לשיבל גורלה ולייעוד שלה.
כאשר האדם מגיע לייעודו, האנרגיות שלו זורמות טוב יותר והוא מתמלא תחושת שמחה וחוויה של אושר פנימי. מומלץ להתחבר לתחושה הפנימית שלנו, לאינטואיציה שלנו, כי היא תוביל אותנו לייעוד שלנו.

אולי יעניין אותך לקרוא כל בחירת שם לתינוק על פי הנומרולוגיה

איך מחשבים את שביל הגורל והייעוד על פי הנומרולוגיה:

כמו כל דבר בנומרולוגיה גם את שביל הגורל וייעודינו אנו מחשבים המתמטית בסכמה של מספרים. כאשר שביל הגורל והייעוד שלנו מורכב מסיכום כל הספרות המופיעות בתאריך הלידה: יום +חודש + שנת לידה.  את הסכימה אנו ממשיכות עד לקבלת מספר אחד.

דוגמא לצימצום תאריך לידה וחישוב שביל הגורל:

תאריך לידה: 3.5.2016
3+5+2+0+1+6= 17      1+7= 8
שביל גורל של הנולד בתאריך זה הינו 8.

מספרי מאסטר ומספרי קארמה בחישוב שביל הגורל:

על פי לימודי נומרולוגיה קיימים מספרי מאסטר ומספרים קארמתים שאותם אנו לא מצמצמים. מספר המאסטר מייצגים את העוצמות החיוביות באישיות שלנו. כך גם קיימים מספרים קארמיתים אותם אנו לא מצמצמים, כאשר יופיע מספר קארמתי הוא ייצג את העוצמות השליליות של המספר הקארמתי, עוצמות אלה ידרשו עבודת איזון.

מספרי מאסטר שאותם אנחנו לא מצמצמים: 9,11,22
מספרים קארמתיים שגם אותם לא מצמצמים: 13,14,16,19

 דוגמא לשביל גורל מאסטר:

תאריך לידה: 15.10.1975
חישוב שביל הגורל: 6+1+22 (יום לידה 15 הוא מספר רגיל ולכן צמצמנו 1+5=6. חודש לידה אוקטובר הוא מספר רגיל ולכן הוא מספר 1. שנת הלידה 1975 בצמצום נותן את המספר 22 ולכן לא מצמצמים)
סה"כ תאריך הלידה: 29=11 ולכן מס' שביל הגורל הוא 11 ולא 2.

 

דוגמא למספר קארמתי:

תאריך לידה: 6.5.1973
חישוב שביל הגורל: 6+5+2 (יום לידה 6 הוא מספר רגיל, חודש לידה הוא מספר רגיל ושנת הלידה 1973 בצמצום נותן את המספר 2)
סה"כ תאריך הלידה: 6+5+2=13. 13 הוא מספר קארמתי ולכן לא מצמצמים.

דוגמא נוספת לשביל גורל:

תאריך לידה: 11.11.2003
חישוב שביל הגורל: 11+11+5 (יום לידה וחודש הלידה הם מספרי מאסטר 11 ולכן לא מצמצמים. שנת הלידה בצמצמום היא 5)
סה"כ תאריך הלידה: 22+5=27=9

מספרי המאסטר בצמצום תאריך הלידה נועדו להוביל דרך רוחנית:

שביל הגורל אמנם מספק לנו מידע רב, אך יש להזהר לא ליפול במלכודת ולחשוב שכל האנשים עם אותו שביל גורל זהים בתכונותיהם, במעשיהם ובהתנהלותם. מלבד נתון זה, ישנם נתונים נוספים אשר מחושבים במפה: שם פרטי, שם מלא, יום לידה, סיכום אותיות אהו"י בשם המלא, סיכום אותיות עיצורים והחיבור של השם המלא עם תאריך הלידה, אשר יוצרים יחד מפה נומרולוגית אישית.

מה היעוד שלי ומה יש לשביל הגורל לספר לי עליו:

מספר-אחד-בנומרולוגיה-שביל גורל מספר 1 בנומרולוגיה:

מלך ברעיונות. שופע רעיונות. מנהיג טבעי. אדם הרוצה הכרה. יש לו כבוד ובטחון עצמי. מוחצן. שאפתן. קובע מטרה ומגיע אליה. יש לו יכולות ניהול וארגון. עצמאי. מתחיל דברים חדשים. פועל כמו אש. לומד רק בדרך שלו. אוהב ללמוד כי זה נותן לו כוח להתקדם.
הייעודו של מספר 1  להיות מנהיג, יוזמתי, עצמאי, בעל יכולות ניהול ועם בטחון עצמי.

מספר-2-בנומרולוגיה

שביל גורל מספר 2 בנומרולוגיה:

מצוין בשיתופי פעולה. רגיש, עדין, ותרן, בעל אינטואיציה גבוהה ביותר, יש לו כוחות על חושיים. טוב בעבודת צוות. חברותי. אוהב לבלות עם אנשים. שקול. מתחבר לתת מודע ולנפש. אוהב שלום. צריך קירבה וזוגיות.
הייעוד של מספר 2 לעבוד בשיתוף פעולה, להיות רגיש, עבודה שקשורה בנפש, תמיכה, רוחניות, לרפא.

מספר-3-בנומרולוגיה

שביל גורל מספר 3 בנומרולוגיה:

מלך ביצירתיות. שופע רעיונות. בר מזל. קליל, זורם. יש לו יכולות מכירה. חייכן. נחמד, מקסים. אהוב על כולם. יש לו המון חברים. לא מתכנן צעדים מראש. חי כאן ועכשיו. בזבזן. צריך את החופש שלו ולהיות כל הזמן בתנועה.
הייעוד של מספר 3 להיות יצירתי, לעמוד על במה ולהעביר ידע, להיות סמפטי, מקסים וחברותי.

מספר-4-בנומרולוגיה

שביל גורל מספר 4 בנומרולוגיה:

זקוק למסגרות. חרוץ, עובד קשה, חומרני, אוהב עשייה. אדם בייתי. יש לו יכולות בנייה וטכניקה. ביצועיסט, עובד בצורה הגיונית. יורד לפרטים. דייקן. מסיים פרוייקטים לפני הזמן. עובד שעות נוספות. יש לו משמעת עצמית גבוהה. אוהב שגרה. חייב בטחון כלכלי.
ייעודו של מספר 4 על פי הנומרולוגיה הוא עבודה בתוך מסגרת, להיות מדוייק ועקבי, עם משמעת עצמית גבוהה. ביצועיסט ברמה גבוהה.

 מספר-5-בנומרולוגיה-

שביל גורל מספר 5 בנומרולוגיה:

מלך בתקשורת. אדם ורבלי, יצירתי, חופשי ואנרגטי. יש לו יכולת קליטה מהירה. מהיר, זריז. יש לו דחף לצבור ידע. דחף לשינויים ללא הפסקה. מיני, פלרטטן, סקסי. לא אוהב מסגרות. לא יודע להציב גבולות. מתפזר. קופץ מדבר לדבר. פיקח מאוד ואינטליגנטי.
ביעודו של מספר 5 להיות תקשורתי, ורבלי, לצבור ידע, לעבוד תוך כדי תנועה. להיות יוזמתי וכרזימטי.

מספר-6-בנומרולוגיהשביל גורל מספר 6 בנומרולוגיה:

מלך המשפחה. משפחתי. הכי חשוב לו להתחתן. הוא בייתי ואוהב ילדים ויעניק להם הכול. רודף צדק. רוצה לחיות עם כולם באיזון והרמוניה. יופי ואסתטיקה חשובים לו מאוד. פשרן. כולם חשובים לפניו. הוא האחרון ברשימה. כשרוני במיוחד בכל מה שקשור לעבודה עם הידיים.
הייעוד של מספרי ה-6 הוא להקים משפחה.אך לא חייב הוא להתחתן אלה להקים משפחה, כאשר יעשה זאת, הוא ישלים את הייעוד ויכול להתפתח לאיזה כיוון שירצה.

 מספר 7 בנומרולוגיה

שביל גורל מספר 7 בנומרולוגיה:

מלך הידע, המחקר והחפירות. חוקר כל מה שקשור לנפש האדם. יש לו קשר חזק עם הנשמה ורוח האדם. הכי קשה לו להתמודד עם הקשיים שלו. הוא מחונן, חכם וצריך שליטה. שומר על הפרטיות שלו. מעדיף לעבוד לבד. ביישן. פרפקציוניסט. רוצה שהכל וכולם יהיו מושלמים. מאוד אינטואיטיבי.
יעודו של מספרי ה-7 על פי הנומרולוגיה להיות מחובר לנפש. ללמוד. בכדי להתקדם בחייו עליו לפתור את השאלות והטעיות של עצמו

 מספר-8-בנומרולוגיה-

שביל גורל מספר 8 בנומרולוגיה:

מלך בביצוע. אדם חזק ועוצמתי. חומרי, רכושני, אוהב כסף והכי רוצה בטחון ויציבות כלכלית. הוא מעשי והישגי. חושב בגדול. שאפתן. כשרוני בכל תחום. מטפס למעלה בפסגה. מחובר לעסקים. מסגרתי ומשפחתי. נראה טוב.
ביעודו של מספר 8 בנומרולוגיה לצבור כסף ולהתפרנס יפה. להיות מציאותי ולפעול לפי החוקים.

שביל גורל מספר 9 בנומרולוגיה – מספר מאסטר:

השלמות. מכיל את כל המספרים. מוביל דרך! מספר מאסטר, אנשים הולכים אחריו באש ובמים. יש לו נתינה ללא גבול. כסף ורכוש לא מעניינים אותו. התפתחות רוחנית ברמה גבוהה. מודעות גבוהה. אינטואיציה חזקה. לב רחב. יש לו ידע עצום. יש לו יכולת הישרדות. רואה הכל בגדול. אדם אופטימי.
יעודו של מספר 9 הוא להיות המורה האוניברסלי, להיות רוחני ומוביל דרך ברמה גבוהה. להיות בנתינה ללא גבולות ולעשות למען אחרים.

נכתב על ידי ניבה משעל יועצת נומרולוגיה ואיזוני שמות טלפון: 054-6567209

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X