המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

תקשור רוחני מבוסס תדרים

כתבות אחרונות

חפשי באתר

תקשור רוחני תקשור תדרים

על תדרים אנרגטים, תקשור רוחני והקשר שביניהם. מהו תקשר תדרים?

היא נכנסה בדלת והתיישבה מולי, במשך שעה היא שפכה את ליבה ואת דמעותיה, ואני לאט ובסבלנות על ידי תקשור רוחני כיוונתי אותה, הראיתי לה לאן היא הולכת ומה יהיה בדרך ואיך מעל להכול – כל זה בידיים שלה! הדרך קדימה סלולה אבל בידיה לשנות את זה, היא קמה בתום השעה לצאת, הסתובבה אליי ואמרה:

"הלוואי ויכולתי לעשות את מה שאת עושה, החיים שלי היו הרבה יותר קלים"

חייכתי והחזרתי אותה לכיסא…..

אז מהו בעצם תקשור רוחני באמצעות תדרים והאם כל אחד יכול?

העולם שלנו בנוי מרטטים ואנרגיות שכבר הוכחו לא פעם ולא פעמיים על ידי המדע ואשר נקראים  היום וגם בעבר בשם שדה המקור או בשמו הנפוץ יותר תודעה קולקטיבית, אותם רטטים ואנרגיות נמצאים בכל אחד מאתנו ובכל דבר בסביבה שלנו ואנו משדרים כל הזמן אנרגיות אחד לשני וחזרה ואותם שדרים אינם נמצאים בספקטרום האלקטרומגנטי שהמדע מכיר או מוכן להכריז עליו כרגע, היכולת להעביר ידע מאחד לשני מאפשרת לנו לקבל את הידע המועבר אם אנחנו רגישים ומחוברים בצורה מודעת לאותה תודעה קולקטיבית ולהעניק לשואל שמגיע אלינו את התשובות לידע הקיים כבר בתוכו ומשמע בשל כך קיים גם בתוכנו.

את אותם מילים אלו אפשר להגיד בדרכים אחרות ומקובלות יותר:

לכל אחת מאתנו יש את ההשגחה הפרטית שלה (התדר האישי שלה), אנו המתקשרות מחוברות להדרכה האישית שלנו (רגישות ומודעות לתדר שאנו מקבלות ומוציאות) ולכן כשאדם מגיע עם שאלה אנו מתחברות להדרכה שלנו שברמה שלה מסוגלת לשוחח עם ההדרכה של השואל ומעבירה את הידע לנו ואנו המתמללות (בסיכומו של דבר הידע הקולקטיבי יורד לרמת המלל הפיזי על ידנו).

לאותה הדרכה עליונה אפשר לתת אלפי שמות, גם רטט ואנרגיה, גם בשמות קדושים כאלה ואחרים, גם כישויות אור או מלאכים, השם הנבחר אינו מה שמעניק לו את היכולת אלא היכולת מועברת לנו בדרך שבה לנו יהיה נוח לקבל אותה וכיוצא בזה גם בכלי הנוח לנו להתחבר אליה (טארוט, חלומות, קפה, כף יד, אסטרולוגיה וכו…)

בעידן של היום אנחנו נחשפות יותר ויותר להבנה ולתודעה גבוהה יותר כי אין אמת רק במוכח ובקיים, יש בנו ומסביב לנו הרבה מעבר לנראה בעין האנושית ולנתפס בתודעה האנושית, היום אנחנו נחשפות לניסיונות לקבע אותנו בתוך מערכת סגורה ומעוצבת על מנת להמשיך ולשרת את אותם אליטות ולהעניק להם את המימוש והקיימות שהם שואפים אליה (גם נושא האליטות כבר הוכח), אבל הנה אנו מתעוררות וערות לנעשה סביבנו, "טרנד" הטבעונות איננו טרנד כי אם הבנה של הקיום שלנו, "טרנד" הרוחניות איננו טרנד אלא הבנה של דברים מעבר לתפיסה המוגבלת שאנו גדלים על ברכיה, החיים אינם מה שמכתיבים לנו אלא הם הרבה מעבר וזה המקום שלכן, לא לעצור היכן ששמים לכן גבולות ואתגרים אלא לחקור ולבדוק את האמת מעל הכול ואם יש בכן הרצון, החתירה הפנימית וקול קורא אז הגיע הזמן להתעורר ולהצטרף לאלו שהבינו כבר שיש כאן הרבה מעל ומעבר למוכח והמדעי.

איך תחזקי את היכולות התקשור הרוחני שלך:

רוצה לחזק את היכולת התקשור של על ידי לימוד תקשור כנסי

יכולת ה תקשור הרוחני שלך טמונות בך מהיום שנולדות, כפי שציינו הם נחסמו על ידי מערכת "בוגרת" יותר אשר מנסה לנתב את ההמון לתוך מסגרות שניתן לשלוט בהן כדי לשמור על סדר וארגון בחברה כל כך גדולה, אבל זה היה קיים ועדיין קיים בך, עלייך רק לעורר את יכולת התקשור הרוחני הזו מתוכך ולהתחבר גם לידע קדום שקיים בך אשר מכיל את החיבורים הללו, איך את יכולה לעשות את זה:

  1. הקשיבי לאינטואיציה שלך יותר: חזקי את המקום האינטואטיבי שלך על ידי תרגול ושימוש יום יומי בה, תני לה מקום, נסי לעבוד איתה, להקשיב לה ותבדקי מה קורה כשאת מקשיבה לה או מה היה קורה אם היית הולכת אחרי "תחושת הבטן" שלך.
  2. התחילי למדוט: בצעי תרגילי מדיטציה של התכנסות פנימה, של הקשבה לאמת הפנימית שלך, העלי והציפי בתוכך שאלות וחכי לתשובות שמגיעות מהבטן, תני להן לעלות מבלי לשפוט או לבחון אותן ורק אחרי המדיטציה נסי להבין מאיפה הן הגיעו, מה הן אומרות לך ואיך הן משרתות את טובתך.
  3. השתמשי בתדרים וגלי הרץ: ביו טיוב תמצאי המון מדיטציות ותדרים (Hz) שיעניקו לך התעוררות של בלוטת האצטרובל (היא העין השלישית שלכן) מה שיעורר את יכולת קבלת המסרים שלכן ומכך גם האינטואיציה ויכולת התקשור שלכן תעלה.
  4. התחילי לחקור: לא רק את עצמך אלא גם ספרים, קורסים, שיחות העשרה, הרצאות ועוד שיעניקו לך ידע וכלים להשתמש בכלים שכבר נמצאים בתוכך.

נכתב על ידי יעל צור מורה ומרצה בכירה וראש סגל המורים במכון ללימודי רוחניות

חומרים מקורס חיבור לקול הפנימי היחודי שלנו
אם את רוצה ללמוד לקחות את הכוח ?? לידים שלך,
לקבל את הכלים שיחברו אותך להדרכה והכוונה הזימנה לך
*תמיד!!!* מוזמנת לשלוח הודעה ונחזור אליך או צלצלי אלינו: 054-7701538

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X