המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

מה אפשר ללמוד בעולם הרוח אילו תחומים ואילו דברים – עולם של קסם

כתבות אחרונות

חפשי באתר

לימודי רוחניות עולם מלא קסם

נפש האדם קשורה קשר בל יינתק מגופו. אנשים רבים מייחדים חשיבות גוברת והולכת לתהליכים נפשיים אשר משפיעים רבות על מהלך החיים שלהם, של קרוביהם ו/או זולתם ומטבע הדברים, חלקם רוצים להעמיק יותר בנושאים אלו ולהעצים ידיעותיהם בכל הנוגע למיסטיקה ורוחניות.

תחומים אלו כוללים נגיעה בתחום הנפש, ולימודים בתחומים אלו משרתים לרוב שתי מטרות עיקריות: האחת כאמור העמקת הידע והעצמת הנפש, והשנייה פיתוח קריירה בתחומים המרכיבים את עולם הרוחניות והמיסטיקה. לימודים אלו תואמים מאוד את המגמה הרווחת בישראל בכלל, וחוגים מסוימים בה בפרט, של הכרה בתורות השונות הללו ואימוצן עד כדי הפיכתן למקובלות יותר ויותר.

עולם הרוחניות והמיסטיקה כולל לא מעט תחומים שונים ומגוונים כמו אסטרולוגיה, נומרולוגיה, קריאה בקלפים, תקשור, מודעות עצמית גלגול נשמות, טיפולים הוליסטיים למיניהם ועוד. במרבית המקרים תחומי לימוד כוללים לימודים תיאורטיים ומעשיים כאחד כאשר כל תלמיד יקבל מושג כללי על עולם המיסטיקה ועל המושגים המרכיבים אותו והשולטים בו. בנוסף, יעשה היכרות עם עולם המושגים הקשור עם הנושא שבחר ובו הוא החליט להתמחות, לשם דוגמא: עיסוק באסטרולוגיה מחייב הכרת מערכת השמש, הכרת הכוכבים, שמותיהם, מיקומם בשמיים, הקשר ביניהם ובין המזלות וכו'. תחומי לימוד מעניינים נוספים להם ביקוש גדול יחסית הם:

תקשור וחיבור למודעות על – כל אחד נולד עם יכולת תקשור. הקורס מעצים את היכולות על ידי לימוד לביטול והתעלמות מרעשים חיצוניים במקביל ליכולת להתבוננות פנימית.

כירולוגיה – אבחון בכפות ידיים כאשר התבוננות מעמיקה בהן יכולה ללמד רבות על סיפור חיים של אנשים.

הילינג – קורס שבמסגרתו מכשירים אנשים לטיפול בבעיות פיזיות ונפשיות בעזרת אנרגיות ונגיעות קלות.

נומרולוגיה – אבחון על פי תאריכי לידה ושמות מלאים יכול לסייע במציאת ייעוד ובחינת התאמה זוגית ועוד.

תטא הילינג – שיטת טיפול דרך תת המודע והסרת אמונות חוסמות שיטה מתאימה לטיפול בכל בעיה בריאותית, נפשית ובחיים האישיים.

טארוט – קריאה בקלפים לקבלת תשובות ומענה לשאלות.

טנטרה – לימוד מעמיק על דרכי הטנטרה בשילוב תורת המיניות המקודשת, יחסים הבין אישיים וזוגיות. בתחום זה ניתן ללמוד על דרכים לתרגול אהבה בריאה, מיניות, תשוקה וחופש, פתיחת לב בזוגיות ועוד.

רבים אשר מגיעים לקורסים אלו בצעדים מהוססים יוצאים מהם בטוחים יותר בעצמם, מודעים לאנרגיות הקיימות בהם ומקבלים כלים להתפתחות רוחנית ולהגשמה עצמית. מרבית הקורסים והסדנאות השונות בתחומים הנ"ל מועברים על ידי מומחים מובילים בתחומי הלימוד וכאלו אשר התנסו באופן מעשי בשיטות השונות.

רוצה לדעת עוד על קורסים רוחניים? יכנסי

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X