המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

תרגיל מדיטציה בדמיון מודרך – מדיטצית הרקיע השביעי לפי שיטת התטא הילינג

כתבות אחרונות

חפשי באתר

מדיטציה בדמיון מודרך על פי שיטת התטא הילינג

כיצד מדיטציה בדמיון מודרך של התטא הילינג מאפשרת לברוא את מציאות חיינו בנושאים של הגשמה בריאות ושפע?

כאשר ירדנו לעולם נתן לנו הבורא מתנה ושמה נשמה. נתינת הנשמה לאדם זוהי למעשה המתנה הכי גדולה שהבורא יכל להעניק לנו. משום שלמעשה הוא נתן לנו את כוח היצירה שבעזרתו ברא את העולם. ובכך הנשמה היא החיבור הישיר שלנו אל הבורא!!!

אך עם אותה מתנה הבורא נתן לנו גם שכל. השכל הוא כלי העבודה שבעזרתו אנו יכולות לחשוב וליצור את יצירת חיינו. אך אותו שכל שאמור היה לשרת אותנו, לעיתים קרובות הופך להיות מכשול בעבורינו. השכל יוצר פחדים, השכל יוצר מגבלות, השכל אמר לנו שאנחנו לא מספיק גדולות, ולא מספיק חכמות, לא מספיק יפות ולא מספיק טובות. השכל אמר לנו שאין לנו מספיק כסף בשביל להגשים את חלומינו. השכל אמר לנו שאם אנחנו חולות אנחנו לא יכולות לרפא את עצמינו. והשכל ממשיך לספר לנו סיפורים אותם ספגנו מסביבתנו, ואנו ממשיכות לספר את אותם סיפורים לעצמינו.

השכל למעשה יוצר ניתוק  אנרגטי בינינו לבין החלק הנשמתי שבתוכנו שיודע שאין זה אמת. אך בפועל אין לאף אדם מגבלה ליצור את החיים שנשמתו מכוונת אותו. השכל הוא זה שיוצר ניתוק אנרגטי בינינו לבין האני העליון שלנו לבין הנשמה שלנו.

מדיטציה בדמיון מודרך לחיבור על הרקיע השביעי על פי שיטת התטא הילינג, היא מדיטציה שהתקבלה בעבורינו מהבורא ככלי לצאת מתוך התודעות השגויות הללו. כאשר אנחנו משתמשות במדיטצית התטא הילינג אנחנו מתנתקות מתודעת השכל ועוברות לתודעת הנשמה מתחברות לחלק האלוהי שבתוכנו אנו נמצאות בתוך חיבור ישיר לבורא.

החלק האלוהי בתוכינו מאפשר לנו לראות את חוסר המגבלות שקיימות במציאות חיינו. החלק האלוהי בתוכינו יכול ליצור את ניסי הריפוי והגשמה שלהם אנו זקוקות. החלק האלוהי בתוכינו מבין שאין נפרדות בינינו ובין שאר בני האדם ובין כל היקום כולו. החלק האלוקי בתוכינו שואף לשלמות הפנימית ולאהבה עצמית ללא תנאי.

כאשר אנחנו נמצאים בסינכרון מלא עם נשמתנו, ובחיבור מלא לחלק האלוהי בתוכינו חיינו הופכים ליצירה מופלאה, בה למעשה אין מגבלה לכלום. הכול אפשרי בקלות וביעילות.

במה שונה מדיטצית התטא הילינג ממדיטציות בדמיון מודרך אחרות?

בתהליך מדיטצית התטא אנחנו לומדים למעשה להעלות אנרגיה מקרקעית האדמה דרך כל הצ'קרות. תהליך זה פותח את הקונדליני שלנו ומנקה את הנתיב האנרגטי שלנו ואת החסימות שנמצאות בתוכו.

לאחר מכן אנחנו ממשיכים להעלות את האנרגיה דרך צ'קרת הכתר וממשיכים לעלות מעלה מעלה דרך שבעת הרקיעים עד שאנו מגיעים לרקיע השביעי.

כאשר אנחנו נמצאים ברקיע השביעי גלי המוח שלנו אוטומטית עוברים לגל התטא המוחי. גלי התטא נחקרו על ידי חוקרים רבים בתחום המדע והתגלה כי כאשר אדם נמצא במצב של גלי תטא הוא יכול ליצור ריפוי פיזי, להגיע למצב של שלווה ולתודעה האלוהית של יצירת כל מציאות אפשרית.

לפרטים על קורס תטא הילינג במרכז הקרוב יכנסו או צלצלו אלינו: 054-7701538
והצטרפו לעוד אלפי אנשים שכבר שינו את חייהם באמצעות השיטה

נכתב על ידי איריס אור מטפלת בתטא הילינג

מדיטציה בדמיון מודרך – תרגול מדיטצית הרקיע השביעי לפי שיטת התטא הילינג

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X