המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

לבירינת של מאבון אנרגית המבוך, ההתכנסות והמדיטציה להתחלה חדשה

כתבות אחרונות

חפשי באתר

אנרגית המבוך במאבון וויקה

אורסולה לה-גווין (סופרת אמריקאית) כתבה: "טוב שיש סוף לנסוע לעברו, אך בסופו של דבר – המסע הוא שחשוב" ואכן, לרוב, הצמיחה שלנו לא מגיעה כאשר אנו מגיעים אל המטרה שהצבנו לעצמנו. היא מתחילה הרבה לפני…ברגע בו אנו מחליטות לצאת אל המסע האישי שלנו.
רבות מאיתנו מרגישות לאחרונה תחושה של איבוד כיוון, של בלבול מסויים, של כאוס פנימי ברמה כזו או אחרת, של תחושה שמשהו אמור לקרות אבל לא קורה, אמור להגיע ולא מגיע, תחושה של חוסר איזון.
אנחנו מחפשות מסרים חיצוניים שידריכו אותנו, כאשר חלק גדול מהזמן, התשובה נמצאת בתוכנו – רק שאיננו יודעות כיצד להגיע אליה.
התקופה הזו של השנה, מביאה אלינו את האנרגיה של הלבירינת.
מעכשיו ועד יום היפוך החורף (20-23.12 בו אנו חוגגות את מאבון בוויקה) שבו החורף מגיע "רשמית", אנרגיית הלבירינת (המבוך) נמצאת כל הזמן סביבנו ומאיצה בנו להתחיל במסע אל תוך עצמנו.
הלבירינת היא סמל של מוות ולידה מחדש.
צעידה פנימה אל תוך הנשמה שלנו, התבוננות עמוקה פנימה אל תוך נפתולי נפשנו, מציאת ה"אני הפנימי" שלנו וצעידה חזרה בצעד בטוח החוצה אל העולם שסובב אותנו – חזקות ומאוזנות מתמיד.
בתוך הלבירינת הפנימי שלנו נמצא את כל התשובות אותן אנו מחפשות.
הצעידה אל תוך הלבירינת והחוצה ממנו היא צעידה מדיטטיבית ומיסטית, מסע מופלא שיביא אותנו אל מימדים אחרים דרכם נוכל להבין טוב יותר את המתרחש בתוך נפשנו וחזרה אל הכאן ועכשיו.
הוא מסמל את המוח האנושי, הנפש והחיבור של שניהם אל האנרגייה האלוהית.
בניגוד למבוכים "רגילים" אין לנו אפשרות ללכת לאיבוד בתוך הלבירינת. יש דרך אחת פנימה ודרך אחת בלבד החוצה – כל שעלינו לעשות הוא לאפשר לעצמנו לצעוד בה בבטחה ואמונה שהיא מובילה אותנו אל התשובות שבתוכנו.
ניתן לעבוד עם הלבירינת בדרכים רבות. המועדפת עלי היא מדיטציות יחד עם לבירינת רקומה שחברה הכינה עבורי. הרקמה בולטת מעל הבד וכך אני יכולה לעבוד איתה בעיניים עצומות מה שהופך את המסע אל תוכה לחזק עוד יותר.
ניתן לצייר אותה, להדפיס אותה מגוגל או פשוט לצעוד בה בדמיון.
ברכת דרך צלחה וצעידה מעצימה שתהיה לכולנו

חומרים מתוך סדנאות רוחניות המועברות על ידי אורנה רבין עובדיה, ראש מחלקת סדנאות במכון ללימודי רוחניות. רוצה ללמוד להעתים את עצמך, לחזק את יכולת המדיטציה שלך ולפגוש אותנו. הצטרפי אלינו לאחת הסדנאות הקסומות שלנו ולמדי יחד איתנו. לפרטים על הסדנאות הרוחניות הקרובות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X