המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

למצוא את הדרך חיזוי העתיד – האם חיזוי העתיד וראיית הנסתר באמת אפשריים?

כתבות אחרונות

חפשי באתר

את יושבת עם עצמך ועם כוס קפה, הראש לא מניח לך והמחשבות רצות, את מחליטה להקל על עצמך ומרימה טלפון, בצד השני אני נמצאת, עם חיוך ואוזן קשבת, ואת חושבת לעצמך היא יודעת בטח טובה בחיזוי העתיד – הנה, היא תיתן לי את התשובה שאני צריכה!!!

האמנם?

חיזוי העתיד , ראיית הנסתר או שאולי פשוט הבהרה של הדרך?

הרבה נשים חושבות שפניה למתקשר/ת הינה חיזוי העתיד שתאפשר להן לקבל את הידע שהן צריכות להמשך הדרך, אנחנו חושבות שתקשור מעניק לנו ידע מדויק ועקבי על סיטואציות שאנחנו עוברות, ואם כך הוא הדבר, מדוע אנחנו לא עושות את זה עם כל צעד שיש לנו בחיים? בשביל מה להתאמץ ולנסות להבין דברים לבד כשהתשובה מול העיניים? למה אנו נזקקות למתקשרת, פותחת בקלפי טארוט, קוראת בקפה או כל אשת מקצוע אחר בתחום חיזוי העתיד כדי לדעת מה הולך איתנו?

ובכן –

האמת היא שקלפי טארוט ותקשור מעולם לא נועדו לחיזוי עתידות. האגדה אומרת כי קלפי הטארוט הגיעו במקור מאטלנטיס, שם היו קלפי הארקנה הגדולה (ארקנה, מילה לטינית שפירושה סודות ועל כן – "הסודות הגדולים"), מצוירים על קירות המקדש המרכזי שבאטלנטיס ומטרתם המקורית הייתה להוות דרך והנחיה להתפתחות רוחנית, מספרים כי כאשר אטלנטיס נחרבה, ברחו ממנה ניצולים שביקשו לשמר גם את הדרך הרוחנית עצמה וגם את המידע שהיה מצויר על קירות המקדש, בהתחלה המידע עבר מפה לאוזן, בצורת סיפורים ואגדות שמחביאים בתוכם ידע רוחני ומיסטי עצום, ורק לאדם בעל ידע ומודעות יש את היכולת לאתר את המסתתר בסיפורים, אך נדרשה שיטה נוספת אשר לא תשתנה עם הזמן (כי סיפורים עברו שינויים של תקופות ודת ופוליטיקה) ועל כן צוירו קלפים בעלי סמלים, משמעויות וידע חבוי בתוכם שלא ישתנו עם הזמן. אז מטרת היווצרותם הראשונית הייתה להפיץ ולשמר ידע מיסטי רוחני ללא סיכון של שינוי וחוסר הבנה. כשקלפים כאלו היו מגיעים לאדם בעל ידע רוחני ומיסטי, הוא הבין שלא מדובר רק בקלפי משחק ויכל על ידי עבודה רוחנית והתעמקות להוציא את הידע המסתתר בקלף ולהתפתח, הוא השתמש בקלפים לשם לימוד והארה רוחנית ולא לשם חיזוי העתיד.

בהתחלה נוצרו רק קלפי הארקנה הגדולה אשר ציינו את ההתפתחות הרוחנית של האדם וזו הייתה מטרתם האמיתית, אבל כדי להגדיל את התפוצה שלהם ולשמר אותם ואת הקיום שלהם היה צורך בהוספה של היבטי היום יום ועל כן הם החלו לשמש גם ככלי לחיזוי העתיד, וכלי להסתכלות על מצבנו ביום יום, ולשם כך הוסיפו ארבע חפיסות נוספות הנוגעות לאירועים יומיומיים:

ראית הדרך/ חיזוי העתיד על יד חרבות  חפיסה זו משקפת את המחשבות שיש לנו, הדרך בה אנו רואים דברים ומקבלים אותם, תבניות חשיבה.

ראית הדרך/ חיזוי העתיד על ידי מטבעות – חפיסה זו מדברת על התעסקות עם כסף ופרנסה, צורך בראייה מוחשית, צורך בהוכחות ופיזיות.

ראית הדרך/ חיזוי העתיד על ידי גביעים – חפיסה זו מתקשרת להבעת רגשות והתמודדות עם משברים, יחס רגשי לחיים, אהבה וזוגיות.

ראית הדרך/ חיזוי העתיד על ידי מטות – חפיסה זו הינה חפיסה של שיקולי תעסוקה וקריירה, עשייה פיסית שלנו בחיינו, עבודה ולמידה מעשית.

או ראית הדרך או חיזוי העתיד בחפיסות החדשות איך זה עובד והאם זה באמת קיים?

המידע המתקבל מהקלפים הינו אופציונלי, כלומר, המידע המתקבל בחיזוי העתיד אינו מוחלט לחלוטין ובידיו של אדם לבחור האם להמשיך בדרך הניצבת לפניו או לשנות אותה. (הכול כתוב והרשות נתונה)

לדוגמא: אדם הפונה לרופא, אומר לו רופאו "אישי היקר, כל עוד הנך מעשן, שותה ואוכל תזונה קלוקלת, אתה מעלה את סיכוייך לחלות". על ידי כך הרופא הראה לאותו מטופל כי בדרך שהינו פוסע ישנה הסתברות גבוהה לחלות. אם אותו מטופל יבחר להמשיך בדרכו כהרגלו, הוא משמר את ההסתברות שהועמדה בפניו ואז הרופא צדק האם אנו נקרא לזה "חיזוי העתיד ?", אך אם אותו אדם מחליט לבצע שינוי בריאותי בחייו,הוא יפחית את ההסתברות לחלות במחלות המגיעות כתוצאה מאורך החיים הלא בריאי שניהל.

חיזוי העתיד מדבר על כך שאנו מציגים בפני השואל את הדרך שהוא פוסע בה ואת האירועים העומדים בפניו, אנו מציגים בפניו ונותנים לו את היכולת להתמיד ולהגדיל את האופציה לממש את הניבוי שהוצג בפניו או לשנות את האירועים המתקרבים.

מתקשר שמציב בפניכם עובדה בזמן חיזוי העתיד – מכתיב לכם את גורלכם! ולא מאפשר לכם לבחור את דרכיכם!
זכרו –
עולם הרוח בא להעשיר ולפתח אתכם, להעניק לכם את היכולת לשלוט בגורלכם ולנתב את חייכם.

ולא – בשום פנים ואופן –לא לקבוע לכם את העתיד!

נכתב על ידי יעל צור מורה ומרצה בכירה וראש סגל המורים במכון ללימודי רוחניות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X