המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

לילות בלי שינה? חלומות מטורפים? התעוררות – למה זה ומה לעשות עם זה?

כתבות אחרונות

חפשי באתר

לילות בלי שינה? חלומות מטורפים? הלילות שלנו הפכו להיות שדה קרב – למה זה ומה לעשות עם זה?

לנשמה שלנו דרכים שונות ליצור איתנו קשר, דרך אינטואיציה ותחושות בטן,
דרך צירופי מקרים שהיא מניחה לנו מול העיניים, דרך מסרים בשיר/סרט/פרסומת אבל לפעמים אנחנו כל כך עסוקות באירועי היום יום, בטרדות שמקיפות אותנו, בריבוי המשימות ועוד …
שאנחנו לא מצליחות באמת להקשיב לרמת הנשמה, לנקות את הרעשים ולהבין מי אנחנו, מה אנחנו רוצות, מה טוב לנו ואיזו בחירה לקחת.

כשאנחנו נמצאות במצב של עומס רגשי, פיזי ואנרגטי הנשמה פונה למצוא הנוסף שיש לה – לחלומות!

במהלך הלילה כשאת ישנה והמודע שלך סוף סוף משחרר שליטה, אז תת המודע והנשמה לוקחים פיקוד לעכל ידע, לנתח וגם להעביר לך מסרים. החלומות שלך הם המקום היחיד (אם לא למדת או נולדת עם שליטה בחלומות) בו את ללא שליטה לא רק על הסיטואציה אלא גם על ההתנהלות שלך, את אומנם חלק אבל בעיקר צופה ועל ידי כך הנשמה ותת המודע יכולים להעביר לך מסרים.
בתקופה הנוכחית אנו עוברות מהפך גדול של שינוי תודעתי והשינוי הזה נוגע בכולנו אבל אינו קו אחד אחיד שאפשר לפרק ולציין את הנקודות והמעברים שבו מאחר ולכל אחת יש את המסע הייחודי שלה ולכן כל אחת צריכה את ההכוונה המדויקת שלה, ומה קורה כשאנחנו לא מקשיבות? כשאנחנו לא פנויות לקבל את ההכוונה? אנו מקבלות אותה כשאנחנו לא בשליטה – בחלומות!

למה המסרים לא יורדים ברור ואנחנו מקבלות אותם בדימויים מוזרים? למה לא לדבר ברור?

כשהידע יורד אלינו בחלומות וגם במסרים הוא מגיע בצורה לא הגיונית לעיתים, לא ברורה ומרומזת – כל זה קורה כי יש לנו תהליך לעבור כדי להכיל את הידע, זה מגיע בצורה כזו כדי שתוכלי לבנות את ההבנה שלך, להפיל אסימון אחרי אסימון לאט ובזהירות ובקצב שאת מתאימה את עצמך אליו או מוכנה לקבל אותו ועל כן זה לא מגיע ברור, אם זה היה מגיע כ"שורה תחתונה" היית מפספסת את זה אם אינך מוכנה אליה ועל כן כל צעד שאת עושה, כל סימבול, כל מסר – הם חלק מתמונה גדולה שתביני אותה כשתהיי מוכנה לקבל את כולה.

חלמת על נחש? כנסי למאמר המלא על חלומות על נחשים>

איך אני יכולה לישון יותר טוב עם כל הרעש הזה?

כדי להקל על השינה שלך את צריכה קודם ללמוד לקבל את המסרים בצורה אחרת, לתת לנשמה שלך לדבר איתך מבלי שהיא תצטרך להפריע לך בכוח, אחד הכלים החזקים שיש לנו הינו המדיטציה – מדיטציה היא בעצם הקשבה פעילה, היא לקחת רגע לעצמך בשקט ולנקות את הראש מכל המחשבות וכל מה שמטריד, זה גם עוזר לנו לשחרר לחץ ולחשוב יותר בבהירות אבל גם מאפשר לנו לקבל מידע חדש, שונה ויצירתי. הוא משחרר אותך ממקובעות מסוימת לגבי סיטואציה ומאפשר לך לקבל הכוונה דרך תובנות, הארות ומסרים. כשאת מאפשר לנשמה שלך מרחב כזה היא אינה צריכה לבוא כשאת לא מוכנה ובעומס.
אם את לא מתחברת למדיטציות אז גם קפה עם עצמך, הליכה ברגל או טיול בים – יעבדו! העיקר שתקשיבי!

כותבת – יעל צור – מורה רוחנית לקורס תקשור, מתקשרת, קוראת בטארוט ומומחית בפירושי חלומות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X