המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

לאכול. להרגיש. לאהוב.

כתבות אחרונות

חפשי באתר

אני זוכר את אמי, חוזרת מעוד דיאטנית, מעוד קורס, מעוד הבטחה. מעוד כשלון ודאי. יומיים אחרי שהיא נשבעת שלא תאכל עוד מתוקים, היא שולחת את ידה אל עבר העוגה בשישי בערב. ממלמלת "בשבת מותר…" או גוערת בעצמה ומתכווצת באשמה.

מדוע זה כך? מדוע רוב הדיאטות נועדו לכשלון? מדוע גם אחרי שהרזנו או עשינו ניתוח, כל כך קשה להתמיד?

האם כל המאמץ והאשמה הכרוכים בתהליכי ההרזיה שלנו הכרחיים?

התשובה היא לא.

אז למה, בכל זאת, עם כל המאמץ, התהליכים שלנו לא מביאים אותנו לתוצאה הרצויה?

אכילה רגשית, כשמה כן היא, נועדה להסוות את רגשותינו.

"לדחוק אותם למטה".

לערפל את חושינו הפנימיים. אם הנחה זו נכונה, אזי ברור מדוע דיאטה שמתייחסת רק להיבטים פיזיולוגיים ולהרגלים התנהגותיים לא עובדת.

חייבת להיות פנייה פנימה בכדי לרפא את דפוסי האכילה הרגשית שלנו.  חייבת להיות עבודה רגשית. במקום לשנות הרגלים, יש לשנות את החיים.

במקום להדחיק רגשות יש להכילם ולבטאם.

תהליך שכזה לא מבטיח שתרזו תוך חודש ימים. אבל הוא כן מבטיח שתעברו תהליך פנימי, שאם תתמידו בו, הצורך באכילה רגשית ידחק החוצה, כך שלא יהיה נחוץ יותר להשרדותכם.ן. התהליך גם אינו פונה רק לבעלי משקל עודף. אלא לכל בן-אדם / בת-חוה אשר מוצא/ת את עצמו/ה משתמש/ת באכילה כבמנגנון של "תמיכה רגשית".

תהליך שכזה מבטיח הצלחה. משום שהוא מגדיר מראש, טוב יותר מתהליכים אחרים, את המטרה, ומשום שכשלון בו אפשרי רק אם לא מתחילים בו.

אז מה הם, אם כך, הגורמים הפנימיים שלנו לדפוסי האכילה הרגשית שלנו?

בקורס נחקור ביחד בדיוק את השאלה הזאת. נתמקד בעיקר באמון שאנחנו נותנים בעולם ובהזנה אל מול החשדנות שיש לנו כלפיהם. נייחד זמן ואנרגיה רבים בשאלת האמון והחשדנות שלנו כלפי רגשות. מה הם מביאים איתן לעולמנו וכיצד ניתן להכילן ולקבלן בצורה נעימה יותר.

ומה הפתרון? מהו אותו תהליך עומק שעלינו לצעוד בו בדרכנו לריפוי?

לקבל את הרגשות שלנו.

ללמוד כיצד להכיל ולבטא אותן. מדוע רגש זה דבר מפחיד? אילו מתנות הוא נותן או עשוי לתת לנו בחיינו?

לבחון בחיינו מה צורם ותוקע. מה ביכולתנו לעשות כדי לפתוח (או לצמצם) את חיינו, כך שיתאימו יותר למאוויינו בפנימיים והמהותיים.

למפות את המחשבות שלנו בכל הנוגע לאמון וחשדנות. מתי ומדוע אנחנו מביעים/ות חשדנות ללא סיבה? מתי ואיך אנחנו יכולים/ות להביע יותר אמון בחיינו?

 

אתגר הנשימה.

באמצעות הנשימה ניתן להחליף את מנגנון האכילה הריגשית במנגנון בריא יותר, לגוף ולנפש.

הנשימה מבטאת את דחף החיים. היא מקור ראשוני לאנרגיה וככזאת מעלה את רמת החיוניות שלנו. הנשימה תעזור לנו בתהליך ותרתום את תת-המודע שלנו שיעבוד לצדנו.

 

נכתב על ידי: אברהם שמואלי – מדריך נשימה מוסמך בRebirthing  מטעם הארגון העולמי, מטפל אנרגטי ומתקשר בשיטתו של המתקשר אביעד דווידוביץ’ ותלמיד האקדמיה לפסיכולוגיה ומדעי הקוגניציה. ייסדתי מספר פרויקטים: חקר הטלפתיה, פסטיבל “איחוד הקריסטלים!” ופיתוח שיטה לריפוי עצמי בנשימה (C.E.T: cognitive-energetic therapy).

מאמין ב”אדם-חדש” המבצבץ מתוך האנושות. ריפוי עצמי הינו רק אחד ממאפייניו של “אדם-חדש” זה. ייעודי בחיים, הינו קידום ופיתוח יכולותיו של האדם-החדש.

 לפרטים נוספים והרשמה >>>  https://plando.co.il/self_services/group_register?ak=214fe968621dc05e82422a1730dfdb9a&group=51023

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X