המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

כל סיום הוא התחלה חדשה!

כתבות אחרונות

חפשי באתר

לכבוד השנת האזרחית החדשה 2023, החלטתי לפנק אתכם במאמר שלם, שעוסק בנושא סופר חשוב והוא השנה האישית.

אז מהי שנה אישית בעצם?

השנה האישית, היא האנרגיה המלווה אותנו מיום הולדת אחד עד יום ההולדת הבא. כל אדם מחליף את השנה האישית שלו ביום הולדתו. לכל אחת מאתנו, בכל רגע נתון בחיים יש יום אישי,  חודש אישי ושנה אישית.

כל אחד מאתנו מושפע בצורה אינדיוידואלית בכל שנה אוניברסלית שמתחלפת. שינוי זה נקרא בשפה הנומרולוגית – שנים אישיות.

השנה האישית והשנה האוניברסלית משפיעות על כל אחד מאתנו, מבחינת תנודות התדרים שלהן, בין אם אנחנו מודעים לאופן בו הן משפיעות עלינו ובין אם לא.

כשאנחנו מדברים על "השפעה" הכוונה היא, שהאנרגיות הן מגוונות וכל אחת מהן תורמת  לפעילויות והתנהגויות שונות של האדם המושפע מהן.

כך למשל, ישנן תקופות בחיים המבשרות על זמן לצאת לפעולה, ישנן תקופות בהן עדיף להימנע מפעולה ודווקא להמתין, ישנן תקופות טובות יותר לביצוע שינויים, תקופות שטובות יותר לביטוי עצמי ויצירה, תקופות בהן מומלץ לחקור או ללמוד.

השנה האישית מעניקה לנו כלים וממקדת אותנו לעבר החלטות נכונות בחיינו. הידיעה וההבנה של מחזורי השנים האישיות המלווים אתכם לאורך כל חייכם, עוזרים לכם לפרש תהליכים פנימיים וחיצוניים המתרחשים בתוככם ובסביבתכם.

שנה אישית משמשת עבורנו ככלי עבודה והתפתחות מעשי כשאנחנו יודעים איך לחשב אותה, מבינים את המשמעות שלה, ומנתבים את עצמנו בהתאם להכוונה שהיא נותנת לנו. וכך, אנחנו ערים להזדמנויות כשהן באות לטובתנו, מקבלים את ההחלטות הנכונות והטובות ביותר בשבילנו, ופועלים כשמומלץ לפעול, בזמן ובמקום הנכון.

לכל שנה יש אנרגיה משלה, חוויות ספציפיות, הזדמנויות ואתגרים משלה ואם אנחנו יודעים מה צפוי לנו בשנה הקרובה, אנחנו יכולים להתכונן בהתנהגות ובהתארגנות לקראת אותה שנה.

כי מה שטוב בשנה אחת- גרוע בשנה אחרת.

דרך החישוב לשנה אישית:

את תאריך הלידה המלא מחלקים לשלוש קבוצות: יום, חודש ושנה.

כדי לחשב שנה אישית, מחברים:

יום הלידה אחרי צמצום מספר דו ספרתי (15=6, 26=8, 31=4)

+חודש הלידה אחרי צמצום מספר דו ספרתי (11=2, 12=3)

+שנה שפעם אחרונה חגגתם את היום הולדתכם (2023=7, 2022=6)

לדוגמה:

תאריך לידה 15/12/1971, תאריך הבדיקה 15/1/2023

השנה האוניברסלית היא 2022 (אדם חגג יום הולדת פעם אחרונה בדצמבר 2022)

חישוב שנה אישית:

יום 15 =6 // חודש 12 = 3 // שנה שפעם אחרונה חגג את היום הולדת(2022) =6

(אדם נולד בחודש 12 ועכשיו חודש 1, לכן שנה אחרונה שהוא חגג את יום הולדתו היא 2022)

מחברים 6+3+6// שנה אישית 15= 6 

 קחו דף ועט, חשבו את המספרים שלכם ושל היקרים שלכם.

משמעות שנים אישיות:

שנה 1: תחילתו של שלב חדש בחייך, זמן התחלות, התחלות חדשות, הנחת הקציר, זמן האנרגיה הגבוהה (שנה פעילה). שנה של ריכוז עצמי. שנת ההתחלות, עצמאות, פעילות, יוזמה, אומץ, חיפוש עצמי. השנה תוכלו להבין את עצמכם, את רגשותיכם, חייכם, רצונות, פעילויות, לשנות מסלול.פיתוח עצמי, שיתוף פעולה וציפייה, שנה של שיתוף פעולה, רגישות וקשרים (שנה איטית).

שנה 2: שנה של מערכות יחסים, רגישות, הסתגלות, עצירה, תשומת לב לאחרים, תמיכה, אמון. מומלץ לקבל ייעוץ מאדם מקצועי. 

שנה 3: הזדמנויות, הרחבת קשרים חברתיים והצלחה יצירתית, שנה של רעיונות יצירתיים, ביטוי עצמי, יצירה והשראה (שנה פעילה). שנה של יצירתיות, השראה, פעילות, גישה קלה לחיים, ביטוי עצמי, חיפוש יצירתי, תקשורת, שמחה. 

שנה 4: עבודה רבה, התקדמות איטית אך קבועה, שנה של עבודה קשה, משמעת ומימוש.  שנת מתן צורה קונקרטית לרעיונות השנה השלישית. שנת משוב. שנה של בריאות, לשים לב על התנהלות הכלכלית, סדר, יצירת בסיס לעתיד בכל תחומי החיים, פריון, אחריות. הזדמנויות טובות.

שנה 5: תחושת חופש והרפתקאות, זמן של שינוי, חוסר חיזוי, סיכון וחופש (שנה פעילה).שנה אנרגטית, נסיעות, ניסויים,רגש, סחר, רומנטיקה, גיוון והרבה אירועים.

שנה 6: אהבה, משפחה, בית, רוחניות, שנת רכישת אחריות, ארגון, מטלות הבית, דאגה לזולת. שנה של יצירת קשרים קרובים, משפחה, איכות חיים, תמיכה, הרמוניה של מערכות יחסים

שנה 7: חשבון נפש, זמן של ניתוח והבנה, שנה של עבודה פנימית, הרהורים וחיפושים רוחניים,רכישת ביטחון עצמי. שנת משוב. שנה של עבודה פנימית, לימוד, חוכמה, הכרה, רכישת ידע וניסיון, העברת ידע לאחרים, הרהור, ניתוח, חיפוש רוחני, התבודדות.

שנה 8: הישגים והצלחות גבוהות, קבלת פרסים, הכרה וכבוד לזולת, ביצוע וניהול (שנה פעילה). שנה של עשייה, הכרה, ניהול, עסקים, כסף, פעילות, מנהיגות, יציבות חומרית.

שנה 9: שנת סגירת מעגל. היא שנת ההשלמה, השחרור והשינוי. סיכום, קציר, סליחה, למידה, חיבור לעולם הרוחני, התנדבות, תמיכה, הבנה ודאות, קבלת תובנות והכנת 9 שנים הבאות.

 

שתהיה לך שנה מופלאה!

 

זינה ליבשיץ -מייסדת ומנהלת המרכז ללימודי נומרולוגיה. מייעצת, מרצה ומלמדת נומרולוגיה.

אם מעניין אותך להרחיב את הידע בעולם הנומרולוגיה, ללמוד את עולם המספרים, הקשר שלו לחיינו ואף לבנות מפות נומרולוגיות, ממש בקרוב נפתחת קבוצת לימוד. מוזמנת להשאיר את פרטייך ונחזור אלייך עם כל פרטי הקורס הקרוב- להשארת פרטים 

 

 

 

 

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X