המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

כל סוף הוא התחלה חדשה על קלף אס הגביעים

כתבות אחרונות

חפשי באתר

קלף-אס-הגבעים-ומשמעותו.

"תשוקה היא נקודת ההתחלה של כל הישג, לא תקווה, לא משאלה, אלא תשוקה בוערת שגוברת על הכול."  נפוליאון היל

קלף אס הגביעים מהסוף עד ההתחלה

"חשבתי שיהיה לנו טוב ביחד ובסוף נשארתי עם לב כואב ומדמם", "חשבתי שזו העבודה המדויקת בשבילי ובסוף אני מוצא את עצמי משועמם", "חשבתי שאני אצליח להגשים את החלום שלי ובסוף התעליתי על עצמי", "חשבתי שאני טועה אבל הלכתי עם הלב והוכחתי לכולם שאני צודקת"…..

האם רגשות מגיעים רק לאחר מעשה? זה מה שכולנו חושבים, הרגשות שלנו הם תוצר של מה שאנחנו חווים? ובכן זה לא בדיוק זה, רגשות הם הסוגרים והפותחים של כל מסע שלנו בחיים ועל כך מדבר קלף אס הגביעים.

כשאנחנו לומדים את קלפי הטארוט אנחנו מתחילים מסדרת החרבות שמייצגת את הרעיונות שמניעים אותנו לפעולה, נותנים לנו את הכיוון לפסוע אליו ואת התוכנית שבדרכה אנו נצעד, וכשאנחנו מסיימים אנחנו לומדים את קלפי הגביעים ובינהם את קלף אס הגביעים, שמייצגים את הנקודה בה כל המסע פוגש אותנו, את המקום בו אנחנו מוותרים או ממשיכים לדחוף, את הסיבה האמתית שלנו להמשיך בדרך. הנטייה הטבעית שלנו היא לחשוב שאנחנו מתכננים את הדרך קדימה בצורה רציונלית בלבד, כשבעצם, אותו סוף הוא גם התחלה חדשה. כל רעיון שיש לנו התחיל כניצוץ קטן בתוכנו, רצון לחוש התרגשות ופעימה חדשה, רצון לתשוקה ולחייתיות שבוערת בנו, כל התחלה חדשה שאנחנו עושים מגיעה קודם כל מהבטן מהרגש כפי שמלמד קלף אס הגביעים.

קלף אס הגביעים הוא הראשון בחפיסה של קלפי הגביעים, הוא זה שמייצג לנו התחלה רגשית חדשה, והוא משלב בתוכו כמה סמלים מרתקים שעוזרים לנו להבין את הדרך שלנו ולקבל כלים להתנהלות טובה יותר.

הסימבולים בקלף אס הגביעים:

  1. היונה עם הפנים מטה: בחלק העליות של הקלף אנו רואים את סימבול היונה, היונה מסמלת ערכים רוחניים שאנחנו מטמיעים לתוך
    הבחירות הרגשיות שלנו, האפיפית פולחן במקורה מסמלת את הטמעת הטוהר של ישו בגופנו (כזיכרון לסעודה האחרונה), החלק הזה בקלף מסמל שהבחירות שלנו בחיים צריכות להיות מחיבור לאני הפנימי שלנו וממקום בו אנו עושים זאת ממניעים טהורים. קלף אס הגביעיםכאשר אנחנו בוחרים במשהו בחיינו ממקום נקי ומחיבור באמת פנימי אנחנו אף פעם לא טועים.
  2. המים הנובעים מתוך הגביע: חמשת סילוני המים מייצגים את חמשת החושים, הם מדברים אתנו על חיבור לחושים שלנו, להנאות שלנו, לכל יכולות הקליטה הפיסיות שלנו, כמו ילד המתחבר לטעם, צבע, ריח, מגע וצליל. תיהנו מהדברים על כל גווניהם, תתמסרו לחוויה החושית כולה ותנו לעצמכם לפרוץ את מסגרות הרגש ולהיזכר בהנאה הצרופה שבדברים.
  3. היד המושטת: מצד שמאל (צד הקשר לרגשות) של קלף אס הגביעים מושטת יד, זו מסמלת את הגביע הקדוש, ואת הכוח הטמון בתוכנו לשלוט על עולם הרגש, על היכולת שלנו לנווט ולכוון את המקומות בהם אנחנו משקיעים. אל תלכו עיוורים אחרי דברים, אחרי מילים והבטחות, אחרי דברים נוצצים, הקשיבו לעצמכם, הסכימו לעמוד על שלכם, תבחרו למי אתם נותנים את הרגשות הטהורים שלכם ואל תהססו להגיד לא.
  4. חבצלות המים: תחתית קלף אס הגביעים אנו מוצאים את החבצלות אשר מסמלות צמיחה רגשית והתפתחות . כאשר כל הסמלים מתחברים לאחד ומתפרצים הם מתוך מעגל הרגש שלנו, מהיכולת להכיל ואנחנו פורצים החוצה, אנחנו מצמיחים מתוכנו דברים חדשים ונפלאים, רדיפה אחרי האושר אמורה וצריכה להיות – ערך עליון.

קלף אס הגביעים מזכיר לנו כי סוף המסע הוא תמיד ההתחלה של מסע חדש, והיו אמתיים עם עצמכם, תלמדו לבחור מהבטן ולהתמסר עד הסוף, רק ככה תוכלו לגלות כמה יש בכם לתת וכמה יש בכם לקבל.

הכל נקבע מראש, ההתחלה וגם הקץ, על ידי כוחות שאין לנו שליטה עליהם, הכל נקבע מראש לחרק ולכוכב. בני אנוש, ירקות ואבק כוכבים – כולם רוקדים לפי מנגינה מסתורית, הנשמעת ברקע מפי חלילן נעלם.- אלברט אינשטיין

אם אתם רוצים להעמיק באסים מזמינים אתכם לקרוא את אמאר שלנו על ארבעת האסים.
אם תרצו להשתתף סדנת הפתיחה בטארוט, ערב חוויתי של התנסות בקלפי הטארוט, עם מסרים, תשובות והכוונה מעשית על שאלות לפרטים יכנסו לקישור. עלות סדנת העשרה 80 ש"ח בלבד.

נכתב על ידי יעל צור מורה ומרצה בכירה וראש סגל המורים

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X