המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

כל היקום מדבר אלייך – רק תקשיבי!

כתבות אחרונות

חפשי באתר

קלפים, מטוטלת, כדור בדולח, קפה שחור, רונות, קריסטלים, צלילים, כירולוגיה, חלומות, עננים, פתיחה בזוהר או תהילים, נומרולוגיה, אסטרולוגיה, ועוד רבים וטובים…..

כל אלה הם כלים חיצוניים שתפקידם לעזור לנו להתחבר ישירות לערוץ התקשור שלנו, לקבלת המסרים מההדרכות ורמת הנשמה. הכלים החיצוניים הינם כלים אשר משמשים כמו מפתחות, כל אחד מוצא את המפתח האישי שלו, איתו הוא יכול להתחבר בקלות רבה יותר לתקשור, כל מתקשר מוצא לו את הכלי שלו כדי להיעזר בו לקבלת המסרים אבל בסופו של דבר כולנו מתחברים לאותה אנרגיה שממנה אנו מקבלים את הידע הקולקטיבי.

המקום של תקשור באמצעות כלים נולד מתוך חוסר היכולת או הידיעה כיצד למקד אנרגיה ולהתחבר ליכולות הטמונות בנו, עם השנים וההתפתחות הרוחנית של הקולקטיב, התקשור היום נעשה בצורה יותר קלה ופשוטה לשימוש אבל בכל זאת, רצוי לגעת ולהכיר כמה כלים שיכולים לעזור, ולחזק את יכולות התקשור שלנו.

להלן רשימה חלקית של הכלים:

קלפים

מקלפי הטארוט ועד קלפי המסרים וקלפים פסיכולוגיים, קלפים הם כלי נהדר וקל לעבודה בשביל לצלול מעבר למה שהעין רואה ולקבל מסרים נוספים, יש קלפים שעיקרם תמונות ואז אנו צריכים ללמוד לפתח את הראייה שלנו מעבר לתמונה, כלומר לצלול פנימה דרך התמונה לידע נוסף ורחב יותר ויש קלפים שנותנים לנו את הכיוון או אפילו את כל המלל המלא של המסר, עדיין אני אמליץ לכם להגיד את המילים שמופיעות או עולות אוטומטית אבל כדי לתקשר דרך או עם הקלפים אמליץ להוסיף עוד ידע והכוונה לפי תחושת הבטן על המסר (פידבקים מהסביבה יעזרו לכן להרגיש בטוחים יותר ויותר באינטואיציות – היעזרו בהם)

 

ספרים

גם ספרי קודש אבל גם ספרים רגילים, אפילו עיתונים כאלה ואחרים מתאימים, מוזיקה וסיפורים וכדומה מהווים כלי תיקשורי, לא סתם אנו מתחברים לאומנות כזו או אחרת, לא סתם אנחנו מרגישים שהשירים מדברים אלינו, שאנחנו חלק מהסיפור ועוד… אומנות ידועה כערוץ להעברת מסרים ועל כן השימוש בספרים, שירים וכדומה מאוד ידוע בעולם הרוח ככלי לתקשור, כשאת רוצה להיעזר בספר לקבלת מסר בחרי אחד שאת מתחברת אליו, הניחי את יד שמאל עליו וחשבי על השאלה שיש לך ופתחי את הספר אינטואטיבית, איפה שהעיניים עוצרות – שם המסר שלך!

 

תמונות 

"העיניים הן החלומות לנשמה" המשפט הזה אינו עומד באוויר, באמת על ידי מבט ישיר בעיניים של האדם מולך או בתמונה אפשר לזהות ולהרגיש ולקבל עליו מסרים, כמובן שעלינו לשמור על אתיקה ולבקש רשות לפני החדירה לפרטיות, השימוש דרך תמונה דומה לתקשור דרך קלפים, הביטו בתמונה ותצללו לתוכה ואז העלו את כל הרשמים שעולים בכם, כל התחושות והרגשות והמחשבות ומה שנראה לכם וגם כאן אני אומרת וממליצה – פידבקים מהסביבה מאוד מחזקים את הבטחון אז התחילו עם חברים שיראו לכם תמונות של אנשים שהם מכירים כדי לאשר לכם את המסרים שאתם מקבלים.

 

חלומות

במהלך הלילה תת המודע שלנו והנשמה שלנו מעבירים מסרים וידע כדי לעזור לנו להבין ולכוון את חיינו בצורה המיטיבה ביותר, הקשבה ועבודה פעילה עם החלומות שלנו מאפשרת לנו גישה אל הנשמה ותת המודע, גישה לדברים שרובצים עלינו וגישה לבחירות נכונות יותר, אני ממליצה לכם להכין מחברת חלומות ליד המיטה ולרשום כל מה שעולה לכם, לאט לאט ועם הכרות עם עולם החלומות והמשמעויות של הסמלים אתם תלמדו להבין לבד ולהיעזר בחלומות לחזק את עצמם ואת המסע שלכם. ד"ר גוגל יעזור למצוא פרשנויות של סמלים אבל גם אנחנו פה כמובן.

 

מטוטלת גוף

ניתן להפוך את הגוף שלנו גם לכלי אנרגטי הקולט שדה אלקטרומגנטי ומתנועע לפיו, לדוגמא שימוש בכפות הידיים: שבי כשרגלייך על הקרקע וגבך זקוף והושיטי את שתי ידייך מלפנים, בחרי איזו יד תהיה התשובה "כן" ואיזו יד תהיה התשובה "לא". עצמי את עינייך ובקשי להרגיש את ה"כן", ולאחר מכן בקשי להרגיש את ה"לא". שימי לב לתחושות שאת מקבלת בכפות הידיים, היד שמראה את התשובה תהיה כבדה או קלה יותר, תעלה או תרד עצמאית, תגרד או תדגדג או תהיה חמה מהרגיל, כל אלה הם אותות לכך כי זו התשובה, לאחר שאת בטוחה בקבלת התשובה החלי לשאול את השאלות ואל תכווני דבר, רק תני תשומת לב לידיים ותראי מה הן מרגישות או עושות – זו התשובה שלך!

 

*** חומרים מקורס תקשור***

לפרטים על קורס תקשור עם יעל ניסים- לחצי כאן

רוצה לבוא ללמוד איתנו עוד תכנים מרתקים מעולם הרוח? היכנסי ללוח הארועים שלנו והצטרפי 

 

 

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X