המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

כיצד נדע שיש צורך בטיהור אנרגטי?

כתבות אחרונות

חפשי באתר

טיהור

לא פעם עולות בקבוצות הרוחניות המלצות לביצוע טיהור אנרגטי על מנת לסייע במצבים שונים.

ואכן, קיימים לא מעט סוגי טיהורים אנרגטיים שעשויים לסייע לנו לשנות את התחושה הפנימית והחיצונית שלנו, של הקשרים הבינאישיים ושל המרחב שלנו (בית, עסק, חפצים שזקוקים לטיהור וכו') לטובה.

 

אולם כיצד נדע שאכן יש צורך בטיהור אנרגטי כדי להקל על המצב או על התחושות שלנו? וכיצד נדע אם די בטיהור אנרגטי כדי לפתור את הקושי שלנו?

סימנים לצורך בטיהור אישי:
את הטיהור האישי נחלק לפנימי וחיצוני (כאשר חשוב לזכור שלעיתים יהיה צורך בשניהם יחד כדי להשלים טיהור כראוי).

טיהור אישי פנימי:
אם אנו חוות עומס ריגשי שמקשה עלינו להיות בשלווה אפילו לזמן קצר, תחושת כבדות שאיננו מצליחות לשייך לשום דבר אישי שלנו, קושי בהרדמות בגלל מחשבות שרצות בראש, לחץ שמלווה את היום שלנו – כל אלו הינם סימנים לכך שרצוי לבצע טיהור אישי פנימי כדי לשחרר אנרגיות דחוסות שמפריעות לזרימה נכונה של דברים בחיינו.

טיהור אישי חיצוני:
רצוי במקרים בהם אנו מרגישות עייפות למרות שאנו ישנות "מספיק שעות", אחרי מפגש עם אדם שהאנרגיה שלו הכבידה עלינו כי לא היתה נעימה/עיצבנה אותנו, כמה ימים רצופים של דברים "קטנים ומעצבנים" מעכבים או הורסים את היום שלנו, דברים שזרמו עד כה מתחילים להתקע בחיינו ועוד.
גם במקרים של תחושה שאנרגיה שלילית כזו או אחרת נשלחה אלינו במכוון או שלא במכוון והיא זו שתוקעת את הזרימה בחיינו שווה כמובן לעשות טיהור חיצוני.

חשוב לזכור שבמקרים של טיהור אישי פנימי – יהיו מקרים בהם לא מספיק לעשות טיהור אנרגטית בלבד, ויש צורך אכן לעבוד ריגשית ומנטלית על שינוי התנהגויות/דפוסי חשיבה/אמונות כדי להגיע לניקוי מלא של הדבר שטוהר אנרגטית.

לדוגמא: אם טיהרנו מעל אדם מסויים אנרגיות פנימיות של חרדה, יתכן ובמצבים מסויימים, אם היא עמוקה וקשה הוא יזדקק גם לטיפול ריגשי שיחתי כדי לשחרר את החרדה.

אולם הטיהור האנרגטי הפנימי יסייע לתהליך הריגשי לזרום בצורה קלה יותר ולכן כדאי אכן לבצע גם טיהור פנימי/חיצוני אנרגטי.

 

סימנים לצורך בטיהור חפץ מסויים:

ממליצה לטהר טיהור בסיסי כל חפץ שמגיע אלינו והוא לא חדש כדי לשחרר ממנו אנרגיות מיותרות שאולי דבקו בו במקום הקודם בו היה או אצל האדם שעשה בו שימוש.

כמו כן, כאשר רוכשת חפץ שבו אשתמש לעבודה אנרגטית (כמו למשל קריסטל, מעמד לנר, עלי ומכתש ועוד) גם אותו אעביר טיהור בסיסי.
חפץ זה עבר ידיים רבות עד שהגיע אלי ולא בטוח שכולן היו עם אנרגיה טובה וכוונות טובות ולכן שווה להשקיע חצי דקה בטיהור שלו ולוודא שהינו נקי מאנרגיות אלו.

חפץ שנשבר אינו בהכרח מראה על צורך בטיהור, אולם אם חפץ נשבר או נסדק שוב ושוב שווה לנסות לטהר ואם לא יעבוד לשחרר אותו – כנראה "עשה את שלו בחיינו".
ועוד.

רוצה גם ללמד לטהר? לרישום עצמי לסדנת הזום ופרטים נוספים https://katzr.net/091fc1


סימנים לצורך בטיהור הבית:
כאשר האווירה בבית מתוחה (בין אם אנחנו יודעות מדוע ובין אם לא) שווה לטהר אנרגיות בבית.
כדאי גם לעשות טיהורים בבית אחרי שהתארחו שם מספר אנשים (גם אם אנחנו אוהבים אותם, אין סיבה שהאנרגיה שלהם שאולי אינה מאוזנת תשר אצלנו במרחב הבית).
כמו כן – בתקופות כמו עכשיו בהן האנרגיה הקולקטיבית במדינה קשה ולא נקיה מומלץ בחום לטהר אחת לכמה ימים – ועל פי צורך אפילו אחת ליום לפני שנכנסים לישון (יכול לסייע לשינת לילה טובה יותר).
כאשר יש אנרגיות לא מוכרות בבית (שומעים קולות, רואים דמויות ועוד) ניתן גם לטהר את המרחב כדי להחזיר אותו לאיזון מיטיב עבור בני הבית.
ועוד.

 

סימנים לצורך בטיהור העסק:
כאשר העסק סובל מקשיים כלכליים ולא מצליח להתרומם מהם (מבלי שעשינו שינוי בשיווק, מיקום, סחורה וכו'), או כאשר אנו נתקלים במצב בו יש פחות פרגון לעסק שלנו לאחר מריבה עם לקוח לא מרוצה או קולגות או כאשר התחושה שלנו היא שמישהו "מנסה לסגור לנו פרנסה" מומלץ בחום לבדוק לעומק נושא זה ולבצע טיהור על פי הצורך.

במקרים פשוטים נרות ניקוי בעסק יספיקו, במקרה של סגירת פרנסה יש צורך בעופרת או כל דרך טיהור אחרת שהיא עמוקה יותר לפתיחת החסימה.

 

*תכנים מתוך סדנת זום שתקנה לך כלים לבצע טיהורים לאנשים/בתים/עסקים/חפצים ועוד*

 

בהצלחה!

נכתב ע"י: אורנה רבין – מתקשרת, מטפלת ריגשית ואנרגטית ומנחת סדנאות בנושאי רוחניות והתפתחות אישית במכון ללימודי רוחניות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X