המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

כיצד מסייעת המטוטלת לחיזוק זימון המציאות שלנו?

כתבות אחרונות

חפשי באתר


המטוטלת, מעבר להיות כלי נפלא ועוצמתי לקבלת הכוונה בתקשור ולשליחת אנרגיית ריפוי, מביאה איתה עוד מתנות עבורנו.

אחת מהן היא היכולת שלה לסייע לנו בשליחת אנרגיות מכל סוג ולא רק אנרגיות של ריפוי כפי שאני מכירות ויודעות, ובהנעה של אנרגיה תקועה (כמו למשל בזמן איזון צ'אקרות).

 

ולא, המטוטלת לא תשחרר את כל החסימות שלנו מול הנושא אותו אנו מזמנות אל חיינו אולם בהחלט תסייע בכמה דרכים לחזק ולדייק את הזימון שלנו.

 

רוצה גם להבין כיצד מסייעת המטוטלת לזימון המציאות שלנו?
לפני שנרחיב על כיצד, לפניך 3 דברים שחשוב לדעת לגבי שימוש במטוטלת לחיזוק זימון המציאות שלך:

  1. האם חשובה סוג המטוטלת או מאיזה קריסטל היא עשויה?
    לא.
    כל מטוטלת מכל חומר, כל שרשרת עליה יש תליון וכל צדף עם חור אליו נקשור חוט מספיק ארוך כדי שיהפוך למטוטלת מתאימים לשימוש בזמן חיזוק זימון המציאות שלנו.
  2. מה תפקיד המטוטלת בזמן חיזוק הזימון?
    כאשר אנו מכניסות דבר חדש לחיינו (או משנות דבר קיים) יש צורך בשינוי של האנרגיה בחיינו. כלומר – אם לדוגמא זימון המציאות הוא כדי להכניס זוגיות אל חיינו, עלינו לשחרר את התקיעות של האנרגיה בתחום זה על מנת שנוכל לתת מקום לאנרגיה שאנו מבקשים שתכנס.
    כלומר – המטוטלת לא תפתור את כל החסימות ותשחרר במקומנו את כל הפחדים שיש בחיינו ומעכבים את הזוגיות שלנו מלהגיע, אולם היא בהחלט תסייע לשחרר אנרגיה תקועה דבר שיסייע לעבודה האישית שיש לנו לעשות מול עצמנו לזורמת וקלה יותר.

  3. האם יש צורך לטהר את המטוטלת לפני השימוש בה כדי לחזק את זימון המציאות שלנו?
    בהחלט.
    בדיוק כמו לפני כל עבודה אנרגטית עם המטוטלת (תקשור, ריפוי, הנעת אנרגיה בצ'אקרות ועוד) חשוב מאוד לוודא שהמטוטלת שלנו מטוהרת מאנרגיות שלא שייכות לסיטואציה או אלינו.
    ולכן, חשוב להעביר אותה טיהור לפני השימוש בה.

מתי וכיצד מטהרים מטוטלת? >>> https://katzr.net/8fa173

 

כיצד נחזק את זימון המציאות שלנו בעזרת מטוטלת?

  1. נדייק את זימון המציאות שלנו ונכתוב לעצמנו את הדבר שאנו מזמנות וברשימה נפרדת את הדברים שיש לשחרר מחיינו על מנת שהדבר שבקשנו אכן יוכל להגיע.
    (לדוגמא: אם ברצוננו להכניס זוגיות אל חיינו – נכתוב את מה שאנו רוצות שיכנס אל חיינו, ובדף נפרד את הפחדים/שעורים שעלינו לשחרר על מנת שיהיה מקום לזוגיות כגון חוסר אמון, פחד מפגיעה ועוד)

  2. ניקח 2 דפים ועל כל אחד מהם נצייר ספירלה גדולה ונרשום את שמנו (או שם האדם עבורו הזימון) על הדף כדי לחבר את האנרגיות של הנעשה על הדף אלינו (או לאותו אדם).
    נקודת האמצע בכל ספירלה תסמל את האדם עבורו נעשה הזימון וברווחים שנוצרו בין קוי הספירלה נכתוב את הזימון שלנו.
    בספירלה אחת נשתמש כדי להניע את האנרגיה לשחרור החסימות והפחדים שלנו מהדבר אותו זימנו אל חיינו, ובשניה כדי לכתוב בתוכה את הדבר שאנו רוצות שיכנס אל חיינו ולהניע אנרגיה של הכנסת הדבר אל חיינו.

כיצד?
בקלות.
ניקח את רשימת הפחדים/שעורים שיש לנו לשחרר/לסיים מול הנושא שזימנו אל חיינו ונכתוב  אותה בתוך הספירלה. כאשר אנו מתחילות בכתיבה מאמצע הספירלה ולכיוון שמאל לכיוון      היציאה מהספירלה.
(בדיוק כמו בטיהור מרחב – כאשר אנו רוצות לשחרר אנרגיות לא רצויות נעביר מקל                  טיהור  נגד כיוון השעון – כלומר שמאלה)

לאחר מכן, בספירלה השניה נכתוב את הדבר שאנו רוצות שיכנס אל חיינו. הפעם נתחיל מחוץ          לספירלה ונכנס פנימה עם הטקסט שאנו כותבות.

זכרו שנקודת האמצע היא אנחנו!
לכן אם אנו רוצות לשחרר משהו נתחיל בכתיבה בנקודת האמצע ונכתוב נגד כיוון השעון את מה שאנו משחררות, וכשנרצה להכניס משהו אל חיינו נתחיל מחלקה החיצוני של הספירלה ונמיך בכתיבה פנימה לתוכה כדי להכניס את האנרגיה והדבר שביקשנו אל חיינו.

 

לפרטים על סדנת זום בנושא תקשור ועבודה עם מטוטלת >>> https://katzr.net/f20570

  1. לאחר הכנת הספירלות (אחת לדברים שאנו רוצות לשחרר ואחת עבור מה שאנו רוצות שיכנס אל חיינו), נניח את המטוטלת על אמצע הספירלה של השחרור למשך כמה שניות על מנת שתתחבר לאנרגיה של המילים שלנו (אנו מתחילות בשחרור על מנת לפנות מקום לחדש) ואז נניע אותה בעדינות במעגל קטן שמאלה מעל לאמצע הספירלה.
    לאחר מספר שניות היא תמשיך לנוע בעצמה – אל תעצרו אותה! כאשר היא תסיים את הנעת האנרגיה היא תעצור בעצמה.
    נחזור על התהליך עם הספירלה השניה.

    חשוב קודם לשחרר דברים כדי לפנות מקום בחיינו ורק אז להכניס אנרגיה חדשה!

    כאשר נניע את המטוטלת מעל לספירלת השחרור ניתן לומר:
    "אני מבקשת לשחרר כל עיכוב, כל פחד וכל חסימה שמפריעה לזימון המציאות שלי לעבוד בצורה מיטיבה ולטובתי העליונה בלבד"

ומעל לספירלת הכנסת האנרגיות ניתן לומר:
"אני מבקשת להכניס אל חיי את האנרגיות המדוייקות על מנת לסייע בזימון המציאות המיטיבה ביותר עבורי בתחום (ופה נפרט את התחום) לטובתי העליונה תמיד"

בדיוק כמו לפני כל עבודה אנרגטית שאנו עושות, מומלץ להדליק נר ליד המקום בו אנו עובדות על השחרור והכנסת האנרגיות על מנת לשמור על המרחב שלנו מטוהר ומוגן אנרגטית.

בהצלחה!

נכתב ע"י: אורנה רבין – מתקשרת, מטפלת ריגשית ואנרגטית ומנחת סדנאות בנושאי רוחניות והתפתחות אישית במכון ללימודי רוחניות.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X