המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

על קארמה, שיח הפנימי ויצירת מציאות. -כולל! טיפים לשיח פנימי של העצמה עצמית

כתבות אחרונות

חפשי באתר

שיח פמיני העצמה עצמית

נכתב על ידי יעל ניסים – תלמידה ומורה רוחנית וותיקה, מתקנת קארמה ומחברת ליעוד הנשמתי

במאמר הזה אתן כלים להעצמה עצמית שיעזרו לך לפתח שיח פנימי חיובי ולשנות את הקארמה שלך

הבן אדם היחיד שתצטרכי לבלות איתו כל חייך הוא את (!), 
אז למה שלא תהפכי את מערכת היחסים שלך עם עצמך לטובה ונעימה? 

אני רוצה לדבר על נושא פחות מדובר ואחד הנושאים הכי משמעותיים בחיינו! שיח פנימי. כאשר אנו מדברים על העצמה עצמית וחוזקה פנימית זהו השיח המשמעותי ביותר שיש לנו בחיינו, עליו יקום ויפול דבר. 

פעמים רבות במהלך היעוצים, קורסים ועבודה עם לקוחות, אני מוצאת את עצמי מנהלת דיונים שלמים סביב השיח הפנימי של כל אחד. דרך הבנת השיח הפנימי אנו יכולות לזהות דפוסים, קארמה חוזרת, הרגלים הרסניים וסימנים לעתיד להגיע דרך הבנת הקארמה שהשיח מייצר. 

שהרי אנחנו כבר יודעות, כי כל אשר מתרחש בחוץ, הוא לא יותר מאשר שיקוף של מה שקורה בפנים, הוא זה שמייצר את התגובה שלנו, העשייה שלנו ומכאן את הקארמה שלנו. אני מאמינה גדולה שכל מה שאנו צריכות כדי להתמודד עם המציאות נמצא במשאבים הפנימיים שלנו, אם נפרוץ את החומות הפנימיות נוכל להשיג כל אשר נרצה.

זהו השיח הפנימי שלנו, זה שממש מתקיים בתוכנו, ביננו לבין עצמנו, זה שידחוף אותנו להעצמה עצמית או שירחיק אותנו מהיעוד הנשמתי לעבר מסלול הקארמה, זה שיתמוך בעשייה שלנו או ימנע מאיתנו את העשייה, זה שיביא את פריצת הדרך הגדולה שלנו לתוך הרצון של הנשמה. 

השאלה שאני בדרך כלל שואלת כדי לשקף את טיב השיח הפנימי שלנו ולבדות עם אנו פועלת מתוך מקום של הצמה עצמית או לא:

אם היית מדברת כמו שאת מדברת לעצמך לחברה, האם החברה עדיין הייתה חברה שלך? 

בדרך כלל התשובה היא לא. אל דאגה זה טבעי לכולנו, מחקרים מדעיים היום מדברים על כל אחת ואחד מאיתנו חושב בין 60K ל-80K מחשבות ביום, כאשר הסברה היא כי 95% מהן מחשבות חוזרת וכ-80% שליליות… מפתיעה, נכון? 

החדשות הטובות הן שברגע שאנו מלמדות את עצמנו צורת חשיבה חדשה, לאחר תרגול של מספר פעמים סביב החשיבה החדשה המוח שלנו מאמץ את החשיבה כדפוס ומטמיעה אותו. 

מה אפשר לעשות כדי לשנות את השיח הפנימי לשיח של עצמה עצמית:

1. התבוננות: תרגילי התבוננות על המחשבות שלך והשיח הפנימי, התבוננות בוחנת אך אינה שופטת את השיח. היצמדי לנתונים היבשים של השיחה ונסי לא לערב רגשות.

2. הבנת הרגש: תארי את הרגש שאת מזהה שעולה מתוך שיח פנימי שאינו מיטיב איתך, מה את מרגישה? בושה? אשמה? תתבונני על מה זה יושב ולאילו תחושות השיחה הזו עם עצמך גרמה לך. 

3. זהי את הצורך: כל שיח, בין אם פנימי או חיצוני בא לענות על צורך, צורך שבדרך כלל חיובי ומיטיב, אך דרך ההנעה שלנו לתוך העשייה הרבה פעמים נעשית על ידי שיח שהוא שלילי. 

4.שינוי: עברי על 3 השלבים הקודמים ונסי לחשוב על דרכים לשנות את השיח בצורה שהרגש שיעלה בפעם הבאה יהיה נעים יותר ועדיין יענה על הצרכים שלך. 

כמה טיפים ששווים זהב וחשוב לזכור בהקשר של שיח פנימי וקארמה טובה:

  1. כל מה שאת נלחמת בו ילחם בך חזרה – זיהית שיח שלילי, מצויין!!! קיבלת עוד מקום לעבודה ושינוי, חבקי אותו באהבה והביני כי את יכולה לעורר שינוי רק למה שאת מודעת. 
  2. לעשות ההפך ממה שהמוח רגיל: 80% מהשיח הפנימי שלנו הוא למעשה אמונות חוסמות שאימצנו עם השנים בעיקר מדברים ששמענו בחוץ. שווה מדי פעם לנסות לעשות הפוך ממה שאנו מרגישות ולתת לעצמנו הזדמנות לחוות דברים קצת אחרים. 
  3. לעשות דברים אחרת: נסי בכל יום לעשות דברים בצורה קצת שונה, לנסוע בכביש חדש, לבחור בצורה שונה את הבגדים לאותו היום, לשמוע מוזיקה שונה, שינוי של דרך עשית פעולות בסיסיות עוזר למוח שלנו לפתח קשרים חדשים וצורות חשיבה חדשות.
  4. נהלי שיחות עידוד יזומות עם עצמך! כן! זה עובד, משפטי מוטיבציה, משפטי העצמה או כל דבר שאת מתחילה לחזור על עצמו, גם אם בהתחלה זה מרגיש טכני עם הזמן המוח מקבל את זה כאמת. 
  5. תרגלי זמן לעצמך: שיח פנימי, כשמו כן הוא פנימי, הוא דורש זמן ועבודה עצמית, ניתוק משיח חיצוני והתבוננות פנימית. חשוב שתקדישי לעצמך זמן. 
  6. נהגי בחמלה כלפי עצמך: והביני כי זהו תהליך, וככזה הוא לוקח זמן, במהלכו את תיפלי לדפוסים ישנים המון פעמים עד שתאמצי דפוס חדש. 
  7. תרגלי תרגולי התבוננות על ידי מדיטציה: כדי לאמץ שיח חדש נדרש המון סבלנו ויכולת התבוננות על המחשבות, זה אפשרי וגם עם טכניקות נכונות זה גם פשוט! 
  8. תרגלי דמיון מודרך לשחרור של מחשבות שליליות: עבודה עליהן ואימוץ של מחשבות חדשות, תרגולי דמיון מודרך  מאוד עוזרים לטיפול בשורש הבעיות, ניקוי וחיווט מחדש של המוח לצורת חשיבה חדשה.

אם את רוצה לבוא ולעשות אתחול למערכת, אני מזמינה אותך לריטריט ריסטרט בן יום וחצי בו נעבור תהליך עוצמתי שיכניס אותך לשנה החדשה, עם עבודה עוצמתית ורכה של שינוי קארמה, שינוי שיח פנימי והתחברות להנעה פנימית חיובית, 

כי השנה, מגיע לך טוב יותר! בואי לזכות מחדש במערכת יחסים טובה ומיטיבה עם עצמך כזו שתביא אותך למרחקים שעוד לא הכרת. כזו שתסיר ממך קארמה של שנים! מכאן הכל מתחיל וכאן גם הכל נגמר. 

לפרטים שלחי לנו הודעה כאן>

באהבה ממני

נכתב על ידי יעל ניסים – מורה ותלמידה רוחנית, מנהלת המכון ללימודי רוחניות. ש

לתהליך קבוצתי ליצירת מציאות של 21 יום 
פרטים בקרוב!
רוצה להצטרף אלינו?
כתבי לי ואשלח לך את כל הפרטים♥
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X