המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

ייי ע"ב שמות הצירוף שיעזור לך לסיים מערכות יחסים הרסנית

כתבות אחרונות

חפשי באתר

ייי עב שמות סיום של מערכת יחסים

ע"ב שמות הבורא:

לפי הקבלה, קבוצה זו של 72 צירופי אותיות מיוחסת לחלק משמותיו הרבים של הבורא. כל צרוף כזה מהווה מפתח רב עוצמה ליצירת שינוי וריפוי בעולם שלנו ובחיינו הפרטיים. כך על ידי שימוש נכון, בצירוף הנכון והטבעתו בנפש תוכלי לשפר את חייך בכל רמה בה את בוחרת, בהתאם לצירוף אשר בחרת.
שימוש נכון בצירופים הללו יכול להביא לשינוים של ממש ב-DNA הרוחני שלך ובך ולשנות את הגורל והאנרגיה שאת מושכת לעצמך בחייך.

במאמר הזה נדבר בקצרה על משמעות הצירוף ייי מע"ב שמות והשימוש בו.

צירוף זה בא ללמד אותנו שיעור חשוב על מערכות יחסים, זוגיות ועל משיכה הרסנית. מערכות כאלה מאופיינות על ידי משפטים כמו "לא טוב לי בזוגיות" "אני מרגישה שאני דועכת בבית" "הבן זוג שלי לא מעריך אותי" ולצד זה משפטים ומחשבות על אי היכולת לעזוב "אבל אני יודעת שהוא צריך אותי" "אני אוהבת אותו ומאמינה שהוא גם אותי" "זה הכול נעשה מאהבה אלי"
אלה מערכות יחסים המבוססות על משיכה, נזקקות, תלותיות וניצול בצורה לא מאוזנת.

אין כל רע במשיכה, נזקקות תלות וגם ניצול במידה, הרי שכל בן זוג רוצה להרגיש כי הוא נזקק בביתו וטרם את חלקו אך דבר זה צריך להיות מאוזן, כאשר הנזקקות והתלות והניצול הופכים להיות טוטאליים וחד צדדיים אזי מתפתחים דפוסים לא בריאים במערכת היחסים של בני הזוג.

הרבה פעמים מערכות יחסים בעלות אופי הרסני הופכות כמעין התמכרות שמחזקת את התלות וכך הופכת למעין כדור שלג שקשה מאוד לצאת ממנו. למערכות יחסים הרסניות שכאלה יש את היכולת לעשות נזק של ממש הן מבחינה נפשית, מבחינת הדימוי העצמי, ההערכה העצמית ולהשאיר צלקות על הנפש והרוח ואף במקרים קשים יותר אלה יכולות להגיע למצב של פגיעה פיזית של ממש.

ברוב המקרים זה כמעט בלתי אפשרי לשחרר את התלות במשהו או מישהו ואם נבחן זאת היטב נמצא כי לכולנו יש בחיים מערכות יחסים שאינן מטיבות עמנו בזוגיות, במשפחה, בחוג החברתי או במקום העבודה ואנשים שאנו פשוט לא מצליחות להתנתק מהם.

כדי לפתור מקרים בהם התלות שלנו גורמת לנו סבל ממשי, מומלץ לעבוד עם צירוף האותיות י.י.י מתוך ע"ב השמות.

משמעות צירוף ייי ע"ב שמות

הצירוף ייי הינו צירוף שעוזר לנו לסיים מערכת יחסים הרסנית או משיכה חזקה לאדם מזיק השואב את האנרגיה שלנו, ולסלק/להעלים אנשים אכזריים מחיינו. הצירוף ימלא את הנשמה באנרגיה מקודשת, יספק הגנה מפני אלימות נפשית או פיזית, וימלא אתנו באנרגיה מטוהרת. צירוף ייי בע"ב שמות מונע התרוקנות מאנרגיה, פגיעות רוחניות, ריגשיות ופיזיות.

הצטרפי כבר היום לקורס מדיטציה קבלית עם ע"ב שמות הקודש כאן  ולמדי את העוצמות שבך.

נכתב על ידי יעל ניסים מנהלת המכון ללימודי רוחניות, משמעות הצירוף נכתב על ידי אורנה בן שושן מורה למדיטציה קבלית במכון ללימודי רוחניות.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X