המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

טיפול אנרגטי ריגשי לשחרור חסימות – כך תשחררי חסימות רגשיות מחייך

כתבות אחרונות

חפשי באתר

שחרור חסימות רגשיות אנרגטיות

איך ניתן לעשות טיפול ארגטי רגשי לחסימות שאנו חוות

אנשים רבים משתמשים במילה הזו "חסימה" מן מטאפורה המשמשת אותנו כדי לתקשר. תחושה פנימית לאדם אחר. לפעמים נשים יגידו "אני חסומה יצירתית" או "אני חסומה רגשית" יש נשים רגישות שתחום שלם חסום אצלן כגון פרנסה או זוגיות, יש אולי חסימות מיסטיות או פיזיות וגם שתיהן ביחד כמו חסימה מלהביא ילדים. ישנן גם חסימות ממש פיזיות, חסימות מעיים, עורקים, כליות, האם הן קשורות לחסימות כגון חסימה יצירתית? מה גורם לחסימות האלו? האם כל החסימות אותו הדבר?

מאחר ואנחנו יצורים מתוחכמים ומורכבים כנראה מעבר לכל דמיון אנושי, אנחנו לא יכולות לענות בברור על כל השאלות האלו ובטח שלא באופן כלל גורף כלפי כל האנושות. האמת היא שאנחנו עשויות ממספר אינסופי של מערכות שכולן תלויות בזרימה- זרימה של דם, זרימה של פולסים חשמליים, זרימה של אוויר, תנועה, זרימה של אנרגיית חיים הידועה בשמות רבים כגון: צי', קי, פרנה ועוד

כל המערכות בגוף מנסות כל הזמן לאזן את עצמן- אינסולין, חום, לחץ דם, רגשות, סטרס וכדומה. אם נחשוב על גרף האיזון של כל מערכת כזו כנראה שנראה סוג של גל, תדר מסוים ואנחנו בעצם מערכת ענקית שכוללת בתוכה המון מערכות מורכבות והן כולן צריכות להתאזן להרמוניה אחת שתאפשר לנו קיום.

באופן עקרוני ניתן לומר שכולנו נולדנו מושלמים ומאוזנים באופן מופלא (אם נוריד את עניין הקארמה לרגע) ומאותו רגע אנחנו מתחילות ל"התקלקל" ולמעשה להיחסם.

פסיכולוגים ברובם נוטים לשייך באופן עקבי וקבוע חסימות לאירועים בעבר שלנו, אפשר לנתח לפי שיטה כזו או אחרת ולהגיע למסקנה שהחסימה לזוגיות של מישהי נובעת מכך שגדלה בבית בו ההורים התגרשו או עברו איזו התעללות פיזית נפשית או מינית שחסמה אותם. אך מורכבות האדם, או הדבר הזה שנקרא "אנחנו", היא כה גדולה שאולי כדאי להתמלא קצת בענווה ולא להסתמך על האינטליגנציה המעשית שלנו בלבד ולאפשר לעצמנו לצאת למחקר פנימי מעמיק ואנרגטי שיפתח שלל של אפשרויות ופתרונות לחסימות .

טיפול אנרגטי ריגשי על ידי שיטת הרייקי

פירוש השם "רייקי" הוא שתי מילים "ריי" – תבונה אלוהית ו "קי" אנרגיית חיים. הרעיון הגדול והחידוש הגדול שלה הוא שאנחנו כמטפלים משתתפים בתהליך בתפקיד של צינור המוליך את אנרגיית הריפוי אל המטופל, מקור האנרגיה הוא התבונה האלוהית, שיודעת בדיוק מהו הריפוי הנכון. אנרגיית הרייקי באה ממקור שיודע איזה חסימות יש לנו, יודע מה הסיבה והמקור להן ויודע מה צריך לעשות כדי לפתוח אותן הרבה יותר טוב מכל מטפל אנושי שתמצאו כולל אתכן ועצמכן.

נשים שעוברות קורס רייקי בעצם עוברות חניכה ופתיחת ערוץ כדי שתוכלנה לתעל את האנרגיה הזו דרכן ולטפל בעצמן ובאחרות. לרוב כבר בקורס רייקי הראשון קורה שנשים עוברות תהליך מאוד מעמיק של פתיחה ושחרור חסימות, ובאופן טבעי הפתיחות הללו מגיעות ביחד עם מתנות.  הניסים שרייקי מביא איתו הן בדמות שלווה, תחושת איזון עמוקה, ותקיעות שמשתחררת בתחומים שונים.

כמובן אפשר ללכת לטיפול רייקי אצל מטפלת ולקבל תוצאות מדהימות, וזה אפילו מאוד מומלץ, אך מאחר והמורכבות של ה"אני" כל כך גדולה ובלתי נתפסת כדאי להסתכל על תהליך הסרת החסימות כסוג של מסע ולאו דווקא טיפול, כי אולי נפטר מחסימת הזוגיות ואז נגלה שיש לנו עוד חסימות אולי בתחום האמון הבן זוגי, או חסימה מלהראות חיבה.

פעם שאלו את בודהה : האם עכשיו שהגעת להארה, האם אתה יכול להפסיק לעשות מדיטציה ? בודהה השיב: גם אם הסנדלים שלי ממש נקיות עכשיו כשאלך בשבילי השוק הן יתמלאו באבק ואצטרך לנקות אותן שוב.

 לסיכום: רייקי הוא כלי טיפולי נפלא לעבודה על הסרת חסימות, ובגלל שהוא זמין כל כך כדאי מאוד שיהיה בארגז הכלים שלנו לא רק כדי להסיר חסימות אלא גם למנוע ולנקות חסימות שעשויות להופיע בהמשך הדרך

רוצה ללמוד בקורס רייקי איתנו? צלצלי אלינו: 054-7701538 או כנסי לעמוד קורס רייקי 

נכתב על ידי אלכס וסרמן מטפל רייקי מאסטר  ומורה לסדנאת שחרור חסימות במכון ללימודי רוחניות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X