המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

טוטם יונק הדבש – היכולת לעשות את הבלתי אפשרי

כתבות אחרונות

חפשי באתר

טוטם יונק דבש

היום נתקלתי ביונקת דבש קטנה ומתוקה שנעמדה על אדן חלוני, (כן כן, זו הייתה נקבה), ההסתכלות עליה, ההתבוננות על דרך המעוף שלה, על היכולת הקסומה שלה וכמעט בלתי אפשרית לעוף, היא קיפצה לה על אדן החלון בקלילות ונעימות,פתחה את כנפיה הקטנטנות והתחילה לרחף במקום תוך שהיא מציצה דרך חלון הבית פנימה.

למי מכן שמרגישה קירבה, הזדהות, סקרנות או אם יצא לך לפגוש אותה, את המאמר הזה כתבתי בשבילך,

 

טוטם יונק הדבש- היכולת לעשות את הבלתי אפשרי בקלילות, רכות ונעימות:

יונקי דבש תמיד עניינו אותי וסיקרנו אותי מאוד, ההתבוננות עליהם, על הקלילות בה הם "מרחפים" לצד ההבנה כי זה כמעט בלתי אפשרי שציפור זו, מבין כל הציפורים, תצליח לעוף, למעשה זוהי הציפור עם היחס גוף – כנפיים הכי קטן מבין כל הציפורים, הגוף שלהן גדול משמעותית,
ולכן זו ציפור שחייבת לנפנף עם הכנפיים כל כך הרבה פעמים בשניה (בין 12 ל-90 פעמים בשנייה!!!) ולמרות זאת היא עושה את זה בקלילות כזו שזה נראה טבעי לגמרי!
צורת נפנוף הכנפיים הינה בצורת 8, וגם לזה הסבר מעניין ששווה ללמוד אותו.

לציפור זה יכולת מופלאה להזיז את גופה במהירות ממקום למקום ולשנות את כיוונה. היא נראית כאילו היא בגלישה ממקום למקום. החיבור שלנו ליונק הדבש מאפשר לנו לפתח מיומנות דומה.

יונק הדבש כחיית טוטם מזכיר לנו להיות בהוויה, בכאן ועכשיו ובהנאה מהחיים ולקחת את הדברים והאתגרים העומדים לפנינו בקלות ובקלילות. להנות ממתיקות החיים ולחפש את הדבש שבחיים, לנסות להתרחק או להעלים שליליות בכל פעם שזו מזדחלת לחיינו, ולהביע אהבה באופן מלא ביום יום שלנו.

כמו שיונק הדבש מסוגל לעוף בצורות שעל פניו נראות כ"בלתי אפשריות" (בטח ביחס לגודלה הקטן), הוא מלמד אותנו לעשות את הבלתי אפשרי! מבלי לחשוש וגם להנות מהדרך שמלאה בצוף.
יונק הדבש הקטנטן הוא בעצם ציפור שמסוגלת לעוף למרחקים גדולים מאוד, לעוף במקום וגם! לעוף לאחור מה ששום ציפור אחרת איננה יכולה לעשות. החיבור שלנו אל יונק הדבש מעיד הרבה פעמים על יכולת הסתגלות למצבים שונים, על יכולת גמישות וגם על השקפה אופטימית ומלאת שמחה.

אם יונק הדבש מופיע בחייך:

יונק הדבש מסמל בדרך כלל שמחה ועליצות, כמו גם יכולת הסתגלות ועשית הבלתי אפשרי.

יונק הדבש קורא לך לקחת את החיים בקלילות יותר ולדעת כי גם כאשר הם נראים על פניו כמאתגרים, יש בך את היכולת להצליח, הוא מזמין אותך להתמקד בהנאה מהחיים ומהנוכחות שלך בחיים. הוא מזמין אותך לצאת מתוך השליליות (ולהתרחק מאנשים שכאלה) וללמוד את עוצמת הקלילות והשמחה. ציפור קטנה זו תלמד אותך גם איך את יכולה להגיב במהירות וגם לפתח עמידות שנראית כבלתי אפשרית בעבורך היא תהיה קלילה ונעימה.

אז אם יונק הדבש הופיע בחייך לאחרונה, זכרי ליהנות מהנאות פשוטות של החיים! נסי לשאוב את המתיקות של החיים ודעי כי יש בך את היכולות לעשות את מה שנראה כבלתי אפשרי.

הקריאה של חיית הטוטם יונק הדבש, תנחה אותך להיפתח לאהבה וקלילות בחיים הרגשיים שלך.

מתי לעבוד עם אנרגיית הטוטם יונק הדבש:

אנרגיית הטוטם מתאימה מאוד כאשר אנו צריכות ללמוד להסתגל למצב שהוא קצת יותר תובעני מהרגיל.
מומלץ לעבוד עם טוטם זה כאשר אנו צריכות יותר קלילות ושמחה בחיים, זהו טוטם קסום שמאפשר לנו לעלות את התדר שלנו ובכך גם את מצב הרוח. לראות דברים בצורה יותר אופטימית ומלאת שמחה.  חיית טוטם זו תעזור לך גם לפתח את יכולת ההסתגלות והיכולת להגיב מהר לכל אתגר שיעמוד לפנייך. באמצעות כוחו של יונק הדבש תעברי את האתגרים בקלילות ונעימות רבה.

מתי לא לעשות שימוש באנרגיית יונק הדבש:

יונק הדבש, חיה בעלת עוצמה המעידה על רגישות חזקה, לכן אם את רגישה לסביבה, למצבי רוח ותנודות רגשיות עד כדי קיצוניות, אנרגית טוטם זו איננה מתאימה לך.
כמו גם כאשר יש הפראות אכילה ואכילה רגשית. היות וזו ציפור שניזונה מ"צוף" ומתוקים ומרבה לאכול מספר ארוחות רבות במשך היום.

טוטם היונק הדבש וחוכמת ההישגים הגדולים:

יונק הדבש היא אחת הציפורים הקטנות ביותר, אך היא מסוגלת לעוף מרחקים גדולים. לאלה שהיא משמשת להם כציפור טוטם תלמד את הגמישות ואת היכולת לרוץ למרחקים גדולים מאוד בצורה טבעית ונעימה. טוטם זה ילמד אותך איך להשיג את רצונך, גם אם הוא נראה כבלתי אפשרי, בקלות נעימות ופשוטת ויחד עם זאת תוך הנאה רבה מהדרך והצוף שזה מביא איתו.

טוטם יונק הדבש במישור הפיזי:

יונק הדבש שורף הרבה אנרגיה ובמהירות. לכן לאלה המשמש להן כטוטם מומלץ לאכול ארוחות קטנות לעיתים קרובות וכן לשים לב לעודף או חוסר אכילת סוכרים.

איך לעבוד עם אנרגיית הטוטם להעצמה אישית:

אם את רוצה להביא קצת יותר מתכונות יונק הדבש להעצמה אישית, התחילי להתחבר לחיה זו יותר ויותר. נסי דרך ציור של דמותה, ושלבי תמונות של החיה בחייך, בשומר מסך של הנייד שלך, במסך המחשב, שלבי תמונות של יונק דבש במקומות בהם את שוהה. נסי לצאת לטבע ולחפש אחר ציפור זו (יש המון יונקי דבש בארץ, אנו רק צריכות לחפש אותם) וגם אם לא מצאת אותם התמקדי בטוב והפרחים המתוקים ומלאי הצוף.
ניתן גם לשלב דמיון מודרך בשילוב חיית טוטם זו. אופציה נוספת היא לבחון את הצבעים שלה ולנסות ללבוש צבעים דומים.

בארץ רוב יונקי הדבש (הזכרים) בצבעים יפהפים של שחור עם ברק כחול/ירוק. חפשי לעשות שימוש בצבעים אלה בחייך הם יעזרו לך לאזן את הרגשות שלך וגם להתחבר יותר לציפור.

כמה מילים לסיכום:

השונות של יונק הדבש מציפורים אחרות, האתגר שזו חווה בכל פעם שהיא צריכה לנוע גורמת לנו לתדהמה.
דרך האתגר הציפור הקטנטנה והמתוקה הזו פיתחה שיטת תעופה שמעוררת השתאות, זוהי  הציפור היחידה שיכולה לעוף אחורה!
היא עושה בכל יום מחדש את מה שנראה כבלתי אפשרי בקלילות, נעימות ובטבעיות.

בכך מזכירה לנו, שגם כאשר דברים נראים בלתי אפשריים לא כך המצב!
מזכירה לנו לנוע בחיים בקלילות וטבעיות,
לחפש את ה"דבש" וההנאה בכל אשר אנו עושות

נכתב על ידי יעל ניסים מנהלת המכון ללימודי רוחניות

רוצה ללמוד עוד, לתרגל ולקבל כלים להעצמה אישית כדי לחיות חיים של מתיקות? היצטרפי אלינו לסדנת העצמה אישית כאן.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X