המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

חישוב שנה אישית בנומרולוגיה – תני למספרים לדבר על יעודך

כתבות אחרונות

חפשי באתר

חישוב שנה אישית בנומרולוגיה
קבלת החלטות הוא אחד הנושאים המכריעים ביותר בחייך! מהקטנות ועל הגדולות, להחלטות שלך יש כוח מעצב בלתי ישוער אשר מעצב את ההווה ואת העתיד שלך. למרבה האירוניה, רובנו לא יודעות כיצד לתאם את החלטותינו עם "הגל הקוסמי" אשר יתמוך בהן בצורה המיטיבה ביותר.
כך את מבקשת העלאת שכר בזמן שבו עדיף לא לקחת סיכון, נשארת במקום מגורים שאינו טוב לך למרות שרוח השעה היא לעזוב ולהמשיך הלאה, מפספסת הזדמנויות לאינטימיות וקשרים יציבים וכן הלאה.
אבל! ישנה אפשרות אחרת לחלוטין!
והיא לתאם את התנועה שלך, קבלת ההחלטות שלך בתיאום מופלא עם התבונה הקוסמית – וזאת על ידי הבנת השנה האישית הנומרולוגית שלך.

כך תעשי חישוב של השנה האישית שלך על פי הנומרולוגיה:

למה זה טוב? מכיוון שכשאת מתואמת עם השנה האישית הנומרולגית שלך, את יכולה לא רק לדעת במה להשקיע וממה להימנע, אלא ממש לדעת מתי היקום לטובתך ומתי פחות. כמו גם ניתנת לך היכולת להתחיל לברוא את חייך ותהליך קבלת ההחלטות שלך במודע. מרגש לא?

אז איך עושים חישוב שנה אישית בנומרולוגיה?

פשוט מאד!
לדוגמא:  אם תאריך הלידה שלך הוא 12/3/1982
תחשבי את השנה הנומרולוגית האישית שלך כך:
הציבי את יום וחודש הלידה שלך לצד השנה האחרונה בה הייתה לך יום הולדת.
בדוגמא הנ"ל זה יהיה:  12/3/2017
ואז, צמצמי: יום, חודש ושנה לחוד:
3= 1+2 = 12 (יום)
3= 3  (חודש)
1= 10 = 2+0+1+7 = 2017  (שנה)
ולבסוף חברי:  3+3+1 = 7  (השנה האישית היא 7)

ועכשיו אחרי שאת יודעת איך לעשות חישוב שנה אישית בנומרולוגיה!
תגלי את המשמעות של השנה האישית שלך, אילו הזדמנויות היא פותחת ובמה כדאי להשקיע בשנה זו.

אז עכשיו חברות יקרות, לאחר שאתן יודעות באיזה שנה אישית אתן נמצאות הגיע הזמן, להיכנס לעומק ולדבר על כל שנה אישית מ-1 ועד 9 ולהסביר אילו אפשרויות היא פותחת בפניכן ואילו בחירות והחלטות יהיה נכון לקחת בכל שנה. אז בואו נתחיל!

חישוב השנה אישית 1

זו שנה מצוינת להתחלות חדשות מכל סוג. התחלת פרויקטים חדשים, תחילת לימודים, כיוון חדש בקריירה. זה זמן מעולה לחזק את הסמכות שלכן במה שאתן כבר עושות. זו שנה מצוינת לקחת תנופה קדימה, לנסות ליישם רעיונות חדשים. שנה של בניית העצמאות שלכן. לכן זו שנה שיהיה טוב אם תהיו בתנועה,
קפצו על הזדמנויות חדשות ומרתקות ואל תהססו מדי.

חישוב השנה אישית 2

שנה מצוינת כדי לדגור בשקט על פרויקטים שהתחלתן בשנה מספר 1. זו שנה של התפתחות איטית יותר, כמו מעין רחם. מוטב לא לקחת סיכונים בשנה זו ויותר להזין את מה שכבר יש לכן. זו שנה מצוינת ליצירת קשרים בונים ותומכים, שנה טובה למציאת זוגיות ובכלל חברויות עמוקות יותר. יש תדר שקט ואיטי יותר בשנה 2 ולכן כדאי לא לקפוץ מעל הפופיק בכל מישור, אלא לחשוב בשיקול דעת לפני שאתן פועלות.

חישוב השנה אישית 3

זו שנת הביטוי וזריעת הזרעים לעתיד. שנה מאד פוריה ומזמינה ביטוי עצמי, ביטוי יצירתי, שמחה והנאה מהחיים. זו שנה שפחות קוראת לעבודה מאומצת ודווקא מזמינה אתכן להנות ממה שיש כמו גם  לזרוע זרעים יצירתיים בכל מישור לעתיד. זו שנה נפלאה להיכנס בה להיריון, להביא ילד/ה לעולם. שנה עם הרבה רוח של סקרנות ולכן גם מצוינת לתחילת לימודים.

חישוב השנה אישית 4

שנה זו מבקשת מאיתנו לפתח יציבות וקרקע. זו שנה להשקיע היטב במה שכבר יש לנו ולחזק אותו: עבודה, פרסנה, משפחה וכן הלאה. שנה טובה לבנייה כלכלית לטווח ארוך. לא מומלץ לקחת סיכונים כלכליים היות ותדר השנה מבקש לבנות ביטחון. מומלץ להשקיע בבריאות הגוף ולבנות הרגלים בונים ותומכים לגוף-נפש. זו כן שנה טובה להשקיע בדברים ארוכי טווח כגון: קניית בית, השקעה כלכלית עם רמת סיכון מינימאלית, שינוי דיאטה וכו'.

חישוב השנה אישית 5

זו שנה מצוינת לצאת לטיול, לשבור שגרה, לנסות דברים חדשים (גם בעבודה). הטון של שנה 5 מדבר על שינויים ותנועה, לכן אל תחפשו יציבות בשנה זו! אפשר לקחת סיכונים כלכליים בתנאי שהם לא נחפזים, זו שנה מעולה ליצירת קשרים חברתיים ואף קשרים עסקיים. שנה שמזמינה התנסות והרפתקה. מתי פעם אחרונה יצאת לרקוד? מתי פעם אחרונה יצאת לטיול עם נוף מעתיק נשימה? שנה שמזמינה להיפתח אל אנרגיית החיים שבכן, גם האנרגיה המינית.

חישוב השנה אישית 6

זו שנה נהדרת לבניית משפחה, מציאת אהבה אמיתית לחיים, שנה שמאד מכוונת אל הרגש, אל הלב. שנה טובה לעשות תהליך של ריפוי רגשי, ריפוי קשרים מן העבר (והווה). זמו מעולה להרחיב את יכולת הנתינה שלכן, לתת משהו לקהילה. גם זו שנה מצוינת להבאת ילדים לעולם, להפוך להורה. שנה נהדרת להעמיק כישורים אומנותיים. שנה 6 גם תומכת ביצירת שפע כלכלי דרך התדר של נתינה ושפיעה מבפנים החוצה.

חישוב השנה אישית 7

עכשיו המיקוד הוא אתן. הפנימיות שלכן. שנה 7 לוקחת אותך פנימה לעשות חשבון נפש: האם הכיוון שאני צועדת בו מדויק לי? האם אני נאמנה לעצמי? זמן מעולה לבדיקה עצמית ודיוק הנתיב שלכן בחיים. זו שנה טובה לתהליכי עומק, מדיטציה, ריטריטים, חקירה עצמית רצינית. יהיו הרבה תובנות, לפעמים לא פשוטות, אבל בהחלט מבגרות. זו שנה שמאיטה מאד את הקצב ועדיף לא לנסות לרוץ קדימה (זה ממילא לא יעבוד). שנה זו מזמינה אתכן לעשות עבודה פנימית יסודית כדי שתהיו מוכנות לשנה הבאה…

חישוב השנה אישית 8

עכשיו הזמן הוא לצאת החוצה ביג טיים! אחרי שדייקתן את עצמכן והנתיב שלכן בשנה מספר 7, אתן יכולות לצאת אל העולם ולצעוד ביתר שאת ואומץ כמי שאתן. זו שנה מעולה להתקדמות קרייריסטית, לבקש העלאת שכר, לקצור את פרי המאמצים שלכן משנים קודמות. שנה שפותחת דלת ליותר הצלחה. לכן השקעות כלכליות עם רמת סיכון גבוהה יותר יכולות להצליח יותר בשנה זו. שנה מאד טובה לחיזוק הסמכות שלכן – בייחוד בעבודה. יש פה תדר של התקדמות בכל המישורים. תנו לעצמן לנוע קדימה ואל תעצרו או פתחדו מהמהירות!

חישוב השנה אישית 9

אז הגענו לסגירת המעגל. שנה 9 קוראת לכן לשחרר כל מה שכבר איננו רלוונטי או תואם למי ומה שאתן. זה זמן לשחרר הרגלים ישנים, קשרים שאינם מסונכרנים, עבודה שלא עושה לכן טוב, הרגלי אכילה מזיקים, אמונות מעכבות וכן הלאה. זה הזמן להשיל את העור הישן ולהיפתח אל האוקטבה החדשה של מי שאתן ואל המעגל הספיראלי שיתחיל בשנה שאחרי עם שנה מספר 1. זו שנה מצוינת להרחיב את הלב בגדול, שנה של נדיבות, התרחבות רוחנית. שנה מעולה לעבור לארץ אחרת, לעשות טיול למקום שעוד לא ראיתן, להיפתח אל החדש. שנה של סגירת מעגלים.
אז עכשיו, כשאתן יודעות מה התדר הייחודי של כל שנה, אתן יכולות לכוון את הבחירות ותהליך קבלת ההחלטות שלכן בתיאום הולך וגובר עם רוח השנה בה אתן נמצאות, כמו גם להבין מדוע בנקודה מסוימת בחייכן דברים מסוימים מתאפשרים יותר ואחרים פחות.
שימו לב שישנן כמה שנים שלא כתבתי עליהן ואלא שנים עם מספרי מאסטר:  11, 22, 33  ושנים קארמיות: 13/4, 14/5, 16/7, 19/1.
במאמר הבא אכתוב על שנים אלו. אז צפו לעוד מאמר מרתק!
רוצה להגיע עלינו לסדנא כיפית ומעשירה בתחום המספרים? ללמוד קצת יותר על עצמך, על יעודך והתזמונים המדוייקים ביותר בעבורך?
הצטרפי אלינו לערב סדנת נומרולוגיה כאן או צלצלי 054-7701538
באהבה רבה  תום אקרט – נומרולוג מומחה ומורה רוחני
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

X