המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

טוטם העיט והחיבור לעולם הרוח

כתבות אחרונות

חפשי באתר

חיית טוטם אינדיאני הנשר
לא פעם אנו רואות פוסטים עם שאלות הקשורות לחיות כאלו ואחרות ש"מגיעים" אל בנות וכולן תוהות כיצד אפשר לדעת האם החיה הגיעה "סתם" או שיש משמעות מאחורי ההופעה שלה בחייהן.
חלקן נפגשות עם החיות במציאות, חלקן חולמות עליהן הרבה וחלקן פוגשות בהן במדיטציות.
גם בתורה, כל שבט קיבל את חיית הטוטם שלו ואת התכונות המיוחסות לה ואכן, לכל חיה יש את התכונות הייחודיות לה אשר מסייעות לה לחיות בבטחה בעולמנו, תכונות המייחדות אותה מחיות אחרות ותכונות אלו עשויות לסייע גם לנו לתמרן לעיתים במצבים כאלו ואחרים בהם אנו נתקלים.
במאמר הזה נעבור על חיית טוטם הנשר.

חיית טוטם – העיט

העיט מסמל את עולם הרוח.
יכולתו המופלאה להגביה עוף מעל לכל, מעוררת בנו את תחושת החיבור לעולמות עליונים יותר.

העיט אשר חי בעולמות גבוהים כמו גם בארציים יותר, אומר לנו כי חשוב לשמור על איזון וחיבור בין שני העולמות – ולהרגיש נוח בעולמות העליונים כמו גם בתחתונים מבלי שנחוש קונפליקט פנימי אשר יוציא אותנו מהאיזון הנכון שפועל לטובתנו.
העיט, אשר מנצל את זרמי הרוחות ברקיע על מנת לדאות, מהדהד בנו את התובנה כי חיבור נכון לאנרגיות וליסודות סביבנו יסייע לחיינו לזרום בקלות רבה יותר וללא מאמץ מיותר מצידנו כאשר אין צורך בכך.
טוטם הנשר מעודד אותנו להגביה עוף עם המחשבה שלנו ולנסוק מעלה אל עבר תודעה גבוהה ועמוקה יותר לעצמנו ולסובב אותנו.
בתרבויות השונות שוייך העיט לאינטואיציה, תקווה, נחישות, ריפוי, חיזוי וניבוי העתיד, חוזק פיזי ומיני ובמיתולוגיות שונות אף היוו העייטים גילגולים של מלכים או אנשי רוח שונים.

אצל האינדיאנים נוצות העיט מסמלות התקדמות בעולם הרוח.

מרפאים שמאנים השתמשו בנוצות  אלו על מנת לטהר את ההילה ובמהלך טקסים מקודשים שונים על מנת להכניס לתוכם את האנרגיה של טוטם הנשר.
כאשר העיט נכנס אל חיינו, הוא מגיע כדי לעודד אותנו לשחרר את הכבלים והמגבלות הארציים שלנו ולהמריא אל עבר המקום אליו חפצה הנשמה שלנו להגיע.
לפרוש את כנפינו אל על ולנסוק.
כאשר אנו מרגישים חסומים וקשה לנו לראות לאן חיינו זורמים, הוא גם מעודד אותנו לנסות לראות את התמונה הגדולה יותר – מגבוה, במקום להתפס לפרטים הקטנים שלפעמים לא מובנים או לא נעימים לנו. הוא בא להגיד לנו שאם נצליח להתעלות מעל לקושי הנקודתי שאנו חווים ולראות את הכל מלמעלה – נקבל תמונה ברורה יותר לגבי המשך הדרך שלנו.
ניתן להתחבר לאנרגיה של טוטם העיט על ידי מדיטציות, תמונות של עייטים, תוכניות טבע למינהן או פשוט ללכת לצפות בו בסביבת המחייה הטבעית שלו.
שיהיה לכולנו שבוע מבורך ומלא בתעופה מעצימה

נכתב על ידי אורנה רבין – מנחת סדנאות מיסטיקה ורוחניות במכון ללימודי רוחניות  ומנחת סדנת עבודה עם אנרגיית החיות.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X