המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

זימון מציאות וחוק המשיכה – כיצד הם פועלים?

כתבות אחרונות

חפשי באתר

אנרגיות חדשות בכדור הארץ
חוקי היקום. 

הידעת, כי חוק המשיכה, הוא רק אחד מ-12 החוקים היקומיים המקובלים בעולם הרוחני. חוק שמאוד "מפורסם" בזכות ספרים כמו הסוד, אך הוא מרכיב רק חלק אחד מפאזל גדול הרבה יותר שנקרא הקיום שלנו.
חלק אחד מאוד חדגוני, שללא ההבנה של החוקים האחרים, נשאר יתום ולא מספיק בפני עצמו כדי להפוך להיות מאסטר במגנוט מציאות. 

כיום, נהוג בעולם הרוח לדבר על 12 חוקים שונים. על פי הסברה לפחות 7 מתוכם מגיעים אלינו מפרקטיקות מצריות/יווניות קדומות. ניתן ללמוד עוד על 7 עקרונות אלו בספר Kybalion שפורסם בתחילת המאה הקודמת.

חלקים מהמידע הזה שונה והוכן עם השנים לטובת התאמתו לעידן הנוכחי וליכולת להשפיע על המציאות בצורה פשוטה ונוחה יותר. 

מה הן 12 החוקים על פיהם היקום שלנו פועל? בואי נדבר על זה…  

לקראת הסדנא החדשה שלי לזימון מציאות קבלי באהבה את 12 חוקי היקום המשפיעים על זימון המציאות שלך! 

12 חוקי היקום שעליך לזכור בעת זימון מציאות:

חוק אנרגית האחד:

חוק זה מלמד אותנו כי הכול בנוי מאותו הדבר- אנרגיה! למעשה כל דבר שאת רואה הוא לא שונה ממך, הוא למעשה זהה לתדרים שמתקיימים גם בך. כי כולנו מחוברים. העקרונות ההרמטיים שהגיעו מתרבות מצרים/יוון העתיקה. חוק זה היה החוק המנטלי, שבו נאמר, כי הכל מגיע מהמיינד. 

חוק הרטט והתדר:

האנרגיות בקיום שלנו בעלות רטטים ותדרים, חלקם גבוהים יותר וחלקם דחוסים יותר. אין זה אומר שאחד טוב והשני רע, אלה שהתדרים והרטטים של הדבר, הם אלו שמייצרים את הנפרדות שלהם והשוני ביניהם. דוגמא – צבע האדם הינו בעל התדר הנמוך ביותר שהעין האנושית יכולה לקלוט, כאשר הסגול בעל תדר גבוה. אין צבע טוב מהשני, הם פשוט שונים. 

חוק הפעולה:

על מנת לבצע שינויים בעולם שלנו עליך לפעול(!). אין השינוי אנרגטי או הפיזי יכול להגיע ללא פעולה. זה למעשה חוק המאמץ, שמחייב אותך, להיות בחיכוך עם המציאות על מנת ליצור. 

חוק השייכות:

כולנו שייכים להגדרות, ללאום, לקבוצה, למגדר, כך גם לכולנו יש דברים ה"שייכים" לנו, המשפחה שלנו, החפצים שלנו ועוד.  כל דבר שמתרחש ומשתנה בך, משפיע על קבוצה אליה את שייכת וכל דבר אשר משפיע עליהם, משפיע גם עלייך.

חוק הקוטביות:

אנו חיים בעולם קוטבי, בכל דבר מתקיימת הקוטביות הזו. טוב ורע, שמחה ועצב, אור וחושך, נקבי וזכרי. יש לזכור בעיקרון זה, כי הקוטביות מייצרת את התמונה שמייצרת את החיים. כי בכל אדם מתקיימת הקוטביות הזו באופן קבוע, משמע גם הזכר מחזיק בתוכו נקביות, אין טוב בלי רע וכו'. 

חוק סיבה ותוצאה:

חוק זה מזכיר את חוק הקארמה. הוא מזכיר לך כי כל אנרגיה המתקיימת בייקום, הגיעה לכדי קיום מסיבה. חוק זה גם כולל את ההשלכות הקולקטיביות של העשייה הכלל אנושית ומזכיר לך, שאין דבר הקורה בצורה אקראית, להכל יש סיבה גם אם הבנתה נשגבת מבינתך, היא ישנה. 

חוק הקצב:

עיקרון זה מלמד אותנו, כי לכל דבר יש את הזמן שלו. מזכיר לנו שכפי שיש את הזמן לקחת נשימה פנימה יש גם את הזמן לשחרר את האוויר, כפי שיש את הגאות יש את השפל, כפי שיש זמן לילה ישנו גם זמן ליום, הוא מזכיר לנו שלכל קוטב, יש את המקום לא רק בקיים אלה גם בזמן, ועל מנת להצליח עלינו לכבד את הזמנים השונים. 

חוק המשיכה:

מדבר על היכולת שלך למשוך לחייך את האנרגיה שאת שולחת. למעשה חוק זה מתקשר גם הוא לחוק השייכות. בהיבט הזה, שהוא מושך לחייך את אותה האנרגיה שאת פולטת. וויני דיר אמר (wayne dyer) "אתם לא מושכים לחייכם את מה שאתם רוצים, אתם מושכים לחייכם את מי שאתם".  

חוק שימור/שינוי האנרגיה:

חוק זה מלמד אותנו, כי האנרגיה תמשיך להתקיים תמיד, השוני יהיה בדרך שהיא באה לידי ביטוי. שכן, בהתאם לחיכוך, היא תשנה את עורה לאנרגיה שונה ממש כשם שמים מתקיימים בים, בנהר, בשמים, בגשמים, בתוך האדמה, בתוך גופך, בכל פעם משנים את תצורתם, כך גם האנרגיה, תמשיך להתקיים, ובכל פעם תקבל ביטוי בצורה שונה. 

טוב, אם קראת עד עכשיו, את בטח שואלת את עצמך איך החוקים האלו מתקשרים ליכולת שלנו לזמן מציאות? את 3 החוקים הבאים, אעביר עם חלק מההבנות לזימון מציאות שיכולות להגיע מתוכם. 

חוק המגדר:

חוק זה עבורי מאוד מזכיר את חוק הקוטביות, אך הוא מדבר הפעם ספציפית על מגדר (זכר ונקבה). אך במקרה זה מבקש לאזן את המגדריות הזכרית והנקבית של כל אחת אחד, על מנת להצליח לייצר מציאות מיטיבה יותר.
רוצה לדעת איך החוקים יכולים להשפיע על זימון המציאות שלך?
במקרה של חוק המגדר לדוגמא בזימון מציאות, הוא מבקש ממך ללמוד לאזן בין עשייה לבין מנוחה, בין חיפוש יזום אחר הגשמת המשאלות לבין אפשרות שהם יגיעו אליך, בין הזמן לחלום, לדמיין את החלומות שלך לבין הצורך גם לשחרר אותם באמונה שיתכן והם לא יתגשמו, באמונה וידיעה שזה יכול לקרות רק בשחרור מוחלט של הדבר. 

בין הצורך הזכרי של הנתינה ועשייה תוך כדי תנועה לכיוון הדבר אותו את רוצה להגשים ולממש, לבין הצד הנקבי שמבקש לקבל עד אליו את אשר צריך להגיע. 

חוק היחסות:

כלום הוא לא קטן או גדול, הוא ביחס לדבר שנמדד. ואם אנו נפעיל חוק זה לטובת זימון מציאות, עלינו להבין, כי החלומות שלנו לא גדולים או קטנים, הם בדיוק מה שהם צריכים. במקרה של חלומות אשר מרגישים לך גדולים עד כדי מאיימים, תוכלי להשוות אותם לחלומות גדולים אף יותר שאנשים הגשימו, על מנת לאפשר לעצמך להפחית את המתח שלך סביב הגשמתו ולהסיר התנגדויות אליהם. 

חוק התגמול:

זהו חוק אשר מדבר על תוצאות אישיות והשלכות למעשים האישים. בניגוד לחוק הסיבה והתוצאה, שמלמד שלהכל סיבה ולכן אלו התוצאות, חוק הגמול מדבר על גמול ממנו את פועלת, למעשה כאשר אנו מדברות על זימון מציאות עלינו להיות מאוד ערות למקור הפעולות שלנו. כי כאשר את מזמנת מתוך אנרגיה של חוסר, את אומנם עתידה לקבל את אשר את מזמנת, אך עדיין תחווי את מחסור. את פוגשת אנשים שהצליחו להגיע להישגים מרשימים ביותר בזימון ויצירת המציאות שלהם, שחיים את חיי החלומות של כולנו, אך לא מרגישים את הסיפוק על מה שיש. 

הבנת 12 חוקי הייקום מאפשרת לנו לנהל את המציאות שלנו בצורה מיטיבה ונכונה יותר.

זיכרי, ידע שווה כסף, ומיומנות שווה זהב. מטרת הדבר היא להתנסות ….
 
כתבה- יעל ניסים, מורה ותלמידה רוחנית, מנהלת המכון ללימודי רוחניות
 

סדנא לזימון מציאות מיטיבה יוצאת לדרך!!! הצטרפי אליי לסדנא אינטימית, בת 4 שעות, סדנא עוצמתית, מרפאה ומעצימה, שתוכל להביא אותך לכדי הגשמת חלומותייך בצורה המדוייקת עבורך- כי פשוט מגיע לך. לפרטים והצטרפות ממש כאן

 
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X