המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

התעוררות לעידן חדש – התעוררות רוחנית תקשור ממועצת ה-52

כתבות אחרונות

חפשי באתר

תקשור ממועצת ה-52 שהגיע בעניין הסדר החדש והתעוררות הרוחניות הגדולה

אתם מתעוררים לעידן חדש, עידן של מודעות גדולה ורחבה יותר

השינויים שמתעוררים בתוככם ואלה מסביבכם נועדו להרעיד את האדמה תחת הרגליים, כי לא ניתן לבנות עולם חדש מבלי לשנות את העולם הישן השינוי שמגיע, מתפרש לכם כשינוי לרעה כי כל מה שמזיז אתכם מאזור הנוחות אינו מתקבל בעין טובה, וזו מגבלה של המוח האנושי שתפקידו לשמור עליכם.

תפקידו לחסוך משאבים ולשמור על וודאות בסביבתכם של איך להתנהג ולהתנהל, אבל אי אפשר להמשיך ככה ואנחנו גם לא נשענים על דעה ארצית או פרשנות ארצית.
שמענו את הזעקות שלכם לשינוי, את הקשיים שאתם נמצאים בהם ואנו מעבירים אתכם שינוי, אולי זה נראה לכם כל פעם כמשהו חדש כל פעם משבר נוסף, קושי שונה, תקופה מורכבת.  כשבעצם כל זה חלק מתהליך ארוך ואיטי שאנו יוצרים עבורכם כי אנחנו יודעים כמה השינוי נדרש, כמה החשיבות שלו גדולה שיהיה עמוק וככזה אנו מעבירים אותו לאט.
הצעדים הראשונים שלכם אל תוך המסע הזה הוא ההתעוררות הפנימית שלכם, אי אפשר ליצור שינוי בעולם כולו אם נחזור על אותם מחשבות ודעות והתנהלויות עבר.
אז הערנו בכם את כל מה שהיה רדום, כל השיעורים שטרם הצלחתם לעבור
כל הזעקות הפנימיות של הנשמה שלכם מהיסורים שהיא עוברת על אי ההקשבה שלכם, אי הסינכרון בין גוף ונפש הוביל אתכם לחולי, לכאב, לתסכול, לחיים של ייסורים.

אתם מעדיפים להימצא בקושי ובכאב כי זה מוכר וממלא את החשש של "הרע מכל" כי אתם לא מאמינים, שיכול לקרות משהו שיביא לשינוי לטובה שהחיים כאן על פני האדמה יכולים להיות טובים, מאושרים, מדוייקים!!!

וזה כי מנגנון הנפרדות שלכם היה חזק, היה דומיננטי ובולט יותר (ולא נרחיב על כך כעת) כדי להביא את השינוי הזה אנחנו מעוררים אתכם לתודעת האחדות.
בחודשים האחרונים חוויתם תקופה של כעס, תסכול וייאוש כל מה שאתם מתמודדים איתו או מדחיקים אותו חזר לצוף החוצה. או הידהד חזק הרבה יותר לעומת תקופה קודמת.
אתם מרגישים שאתם רוצים או צריכים שינוי למצב הקיים בחייכם, וזה בכל היבט – שינוי במערכות היחסים, שינוי בעבודה, שינוי בתזונה ובספורט, שינוי במימוש הקול הפנימי שלכם התחיל להגיד: "די, אני לא יכול/ה יותר, הגיע הזמן לשינוי…"

הקול הפנימי העיר אתכם לכך שמשהו הולך להשתנות ולא ידענו לשים עליו את האצבע. כשהקורונה הגיעה לחיינו, הרגשנו שהנה התחושה שלנו מתממשת, משהו באמת קורה שינוי שיוביל למהפך בחיינו ובכל המהות שלנו, רק שאנחנו לא יודעים להצביע על מה השינוי שאנחנו מייחלים לו ומאיפה יגיע אז תפסנו את הקורונה בידינו ונתנו לחרדה למלא את עולמנו, כי הנה התחושה מתממשת.

אבל הפרשנות שלנו אינה נכונה, הקורונה לא באה להשמיד אותנו,
הלחץ שאתם חווים מסוף העולם הוא אינו נכון ומדוייק כי זה לא סוף העולם – זו התעוררות!!!!

וככזו עלינו לשנות את התפיסה שלנו ולהתעורר לצעדים שעלינו לעשות, צעדים כגון:

1. הקשבה לקול הפנימי – זה הזמן להתעורר אל הקול הפנימי שלכם, הוא מדבר איתכם מהיום הראשון שנולדתם, ללא ידיעתכם נתתם לו להיזנח ולהתכנס לעצמו אבל הוא מעולם לא שתק, הוא מדבר ומדבר בבטחון בתוככם ובחודשים האחרונים הוא מתחיל לזעוק החוצה, הוא מתחיל להגיד את כל מה שהוא מרגיש וחושב ואת כל מה שאנחנו צריכים לעשות כדי להביא לחיינו את השינוי שאנחנו מייחלים לו, זה הזמן ללמוד להקשיב לקול הפנימי, להוריד את החרדה ולתת לו להוביל.

2. לקיחת אחריות – אחד השיעורים החזקים שלנו בתוך המסע והשינוי הזה הוא המקום של לקיחת אחריות, גם על החיים האישיים שלנו וגם על ההשפעה שלנו על העולם ועל אחרים, אנחנו מבינים פתאום כמה השלכות יש למעשים שלנו, לבחירות שלנו ולהתמודדות שלנו עם דברים ואירועים, פתאום נחשף בפנינו האמת של "כל העולם כולו גשר צר מאוד", והאחריות שאנחנו צריכים לקחת היא קודם כל מול עצמנו ואז גם מול העולם,

3. התמודדות עם פחדים
– איך נזהה את השיעורים והלמידה שלנו? איך אנחנו יודעים איפה טמונה הלמידה הגדולה שלנו? בדיוק ברגעים כמו עכשיו, כשהכל בבלאגן, כשאאנחנו מרגישים את הלחץ עולה ויחד איתו כל הפחדים והחששות שלנו שהם הלמידה בעצם, שיעור אינו שיעור אם אנחנו לא צריכות ללמוד ממנו כלום והוא בא לנו בקלות, הלמידה שלנו מתבצעת במקומות שדורשים מאיתנו לצאת מאיזור הנוחות ולהתמודד עם פחד או חסימה שיש לנו, אז בתקופה כמו עכשיו, כשהפחדים מגיעים גם מבחוץ וגם מבפנים, זו ההזדמנות הגדולה שלנו להקשיב להם, לתת להם מקום, לבחון אותם לעומק ומה בהם כל כך מפחיד אותנו, לפרק את הפחד, להתמודד עם הדבר ולעבור את השיעור, אז קחו לכם את המצב הנוכחי כמקפצה גדולה למודעות והתפתחות אישית.

4. תהליך שינוי לדיוק
– מה בעצם אנחנו רוצים? לשם מה השינוי והמהפך הזה? זה לא נועד כדי שתפסיקו לזהם את כדור הארץ, או כדי שתלמדו להיות נחמדים אחד לשני, זה לא כדי שתפילו את הממשלה או לא תשלמו מיסים, או תמצאו איזון כזה או אחר, כל השינוי הזה נועד לעורר אתכם, כשאתם תתעוררו לאמת הפנימית שלכם (שהיא תודעת הקולקטיב) אז השינוי והמהפכים יגיעו מעצמם, ולא בצורה של מלחמה או מחאה או כעס או מריבה, אלא הם יגיעו כי כשנבין, באמת נבין!!! ש"כולנו אחד" – איך תרצה או תחשוב לפגוע במישהו אחר כשהוא אתה? השינוי הזה לא נועד להבין למהפכה כמו שאתם מכירים אותה, אלא לשינוי פנימי, לדיוק והקשבה לעצמי, שיוביל למעשה בסופו של דבר להבנה של תודעת הקולקטיב ויביא את השינוי של העולם ממקום של חמלה, כבוד, ריפוי ואהבה. אז אל תחפשו את השינוי בחוץ, אל תחשבו על איזו מחאה צריך או איזה מהפך, תעבדו על הפנים שלכם – זה המקום להתחיל ממנו, ורק משם זה יגיע לכל העולם!!!

זה הזמן לשינוי שחיכינו לו, זה הזמן למהפך שאנחנו מבקשים אותו
הכל מתחיל בתוכנו, בנו ומול עצמנו
זה הזמן להיכנס פנימה ולהביא את השינוי לעולם!!!!

נכתב ותוקשר על ידי יעל צור, ראש מחלקת הוראה ומורה לקורס תקשור במכון ללימודי רוחניות

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X