המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

מכניסים אוויר לנשימה – התמודדות עם הקושי באמצעות נשימה מעגלית מודעת – על ריברסינג

כתבות אחרונות

חפשי באתר

נשימה מודעת ריברסינג

מכניסים אוויר לנשימה – התמודדות עם הקושי באמצעות נשימה מעגלית מודעת – על ריברסינג

רובנו מרגישות בחיי השגרה את הרעשים הבלתי פוסקים של רגשות ומחשבות, אשר עולים וצפים ולא מאפשרים מנוחה, אנחנו משקיעות המון משאבים ומאמץ בטיפול בגוף ובנפש שלנו אבל לא תמיד מביאות מודעות ותשומת לב לפעולה הבסיסית שמזינה אותנו בחמצן ובאנרגיה, שהכרחיים לקיומנו – הנשימה.

תהליך הריברסינג – REBIRTHING הוא תהליך עוצמתי היכול להביא טרנספורמציה אדירה בדיוק במקום הזה של חוסר שקט ומציאת השלווה הפנימית שאנו מחפשות כל כך דרך הנשימה.

נשימה אחר נשימה היי מודעת לנשימתך

כוחה של הנשימה המעגלית הינו מופלא – זהו כלי עוצמתי ומרפא, אשר תומך ומקל בבעיות ותופעות כגון: ויסות ואיזון עצמי, שיפור בריכוז וקשב, קושי בהתמדה, כעס, מתח נפשי, מועקה, לחץ, מצבי רוח, עייפות, הגברת החיוניות, התמכרויות, אכילה רגשית, תחושת תקיעות, טראומות מכל הסוגים, מחלות ובעיות בריאותיות שונות, אשמה, חוסר ביטחון, קושי זוגי ו/או חברתי ועוד.

מהרגע שבו יצאנו אל העולם אנו עוברות מגוון עצום של חוויות. חלקן נעימות ותומכות, בעוד שאחרות הן כואבות וטראומטיות ברמה כזו או אחרת, אשר מוטבעות על הגוף שלנו וחוסמות את זרימת האנרגיה בתוכו. כמנגנון הישרדות, אנו עוטות על עצמנו "שריון אנרגטי" למניעת הרגשת הכאב, להגנה עצמית וליצירת תחושה של שליטה. שריון זה חשוב לנו בסיטואציות מסוימות בחיים, אולם מעכב, מכביד ומגביל אותנו במקרים רבים בהם הוא כבר לא נחוץ ורלוונטי.

ריברסינג הסרת השריון האנרגטי – נשימה מעגלית כטיפול לחסמים ריגשיים

כל מערכות הגוף קשורות וניזונות מהנשימה – כאשר אישה מדחיקה את רגשותיה היא מצמצמת את הנשימה, כאשר אנו פוחדות אנו נושמות נשימות רדודות ומהירות, כאשר אנו במתח אנו מצמצמות את היקף הנשימה למינימום כדי להשיג שליטה ולא להרגיש תחושות ורגשות שונים.

הסרת השריון הוא תהליך ריפוי עוצמתי ואינטנסיבי שבו נחווה שחרור רגשי עמוק ועוצמתי, המאפשר לאנרגיית חיים רעננה לזרום מחדש לכל חלקי גופנו ולמלא אותנו בחיות, בריאות ושמחה.

בעזרת ה-Re-Birthing (נשימות מעגליות)- אנו יכולות לגעת בחסימות ובכאבים העמוקים ביותר שלנו, לחוות שחרור עמוק ומרגש, ולצאת לדרך חיים חדשה מלאת אנרגיה, קלילות ושמחה, כל זה ועוד בעזרת נשימה מעגלית מודעת.

האדם המערבי נמצא רוב הזמן ב-mind ולא בנוכחות מלאה בגוף, המחשבות לרוב מנהלות אותנו ולא אנו מנהלות אותם, בתהליך זה אנו עוקפות את המיינד ועובדות על חלקי התת מודע ועל ידי כך משחררות חסימות ומעצורים בלתי מודעים.

איך מתבצע טיפול אישי ו/או קבוצתי בנשימה מעגלית מודעת:

בשכיבה על הגב, אנו מרפות את כל הגוף וגם את הלסת, שואפות ונושפות רק מהפה, הנשימות מחוברות אחת לשנייה וללא פער בין שאיפה לנשיפה לפרק זמן מסוים. במהלך הסשן טיפולי בנשימה מודעת על ידי שיטית הריברסינג מתבצעת בנוסף לעבודת הנשימה אשר נעשת בהנחייה צמודה, עבודת הילינג וביו אנרגיה שתומכות בתהליך מאד במידה והמטופלת מעוניינת בכך.

דב (דובי) גור – מטפל בריברסינג, מנחה סדנאות ריברסינג, חוקר, מתרגל, ומאמין גדול בכוח הריפוי המופלא של הנשימה המעגלית והריפוי העמוק שהיא מביאה. עובד עם מגוון כלים כמו נוכחות, הילינג, מדיטציה, ביו אנרגיה והילד הפנימי. ובנוסף, כלים מהעולם הפסיכותרפיה הביו דינאמית. בוגר קורס המטפלים של נירוואן לב, חבר בצוות המטפלים Integrative Core Healing Institute.

 

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X