המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

התדר האנרגטי של כדור הארץ משתנה- מסרים מתוקשרים שאת חייבת לדעת אם את רוצה להיות חלק מהשינוי!

כתבות אחרונות

חפשי באתר

משהו בהוויה שלנו קורה ומשתנה בימים אלו- לכולנו. התדר של כדור הארץ משתנה!


שינוי אנרגטי משמעותי שמשפיע על כל העולם.

האנרגיה בכדור הארץ משתנה ובעצם באה להעיר. התעוררות חדשה למציאות אחרת והוויה אחרת.
התקופה הזו מאופיינת באנרגיה של קיצוניות, חלקנו נחווה היי של שמחה ואושר מטורף שמרגיש לנו ממש גן עדן וגורם לנו לשאוף למקום הזה, או לחילופין נחווה קשיים, הצפות רגשיות ואנרגיות נמוכות,שמראות לנו איכן אנו עדיין מאפשרות לעצמנו לחיות את ה"גיהנום". ולעלות בפנינו את הבחירה, שמגיעה יחד אם השאלה – "האם אני רוצה להמשיך לחיות כך?"

בתקופת שינויים זו, זה לגיטימי שנחווה את 2 הקצוות. זו תקופה של יש ואין, הכול או כלום שחור או לבן, טוב ורע שבאה כדי להאיר לנו  את החוויה של העולם דואלי בו אנו חיות, ולפתוח מחדש את האפשרות לבחור מחדש את הנכון עבורינו מתוך הבנה של השינוי שנדרשים מאיתנו לעשות, בכדי לאפשר לזה להתקיים. 
למעשה, זוהי מציאות בה אנחנו חווים את 2 הקצוות. למרות הקושי בלחוות את ה"המחסור" או את ה"חושך" זיכרו כי זהו תהליך נפלא! של התעוררות על כל אותם הדברים שטרם איפשרנו לעצמנו לשנות, כל אותם הכאבים שטרם התמודדנו, מי מאיתנו שתהיה עירנית לכך תוכל לעשות עבודה מצוינת של התעלות לעבר המציאות המיטיבה ביותר עבורה.

מערכות יחסים עולות על שרטון! – עד 2024 ולאחר מכן בין 2025-2026.

 אנחנו נמצאות בימים אלו ממש בנסיגת ונוס, כאשר הירח המלא האחרון ושער האנרגטית של 07/07/2023 (7.7.7) עם אנרגיות לחוצות על מערכות יחסים בכלל וזוגיות בפרט.
למי שמערכת היחסים לא מיטיבה תידרש השנה לעבוד על כך או לסיים אותה. למי שמערכת היחסים מיטיבה ונעשת עבודה בשנים האחרונות, תחווה קפיצת  מדרגה. הבשורה לרווקות! שאם אין מערכת יחסים על הפרק ממליצה בחום לעבוד על זה! יש לנו חלון הזדמנויות  לבניית מערכות יחסים טובות. 

שימי לב זו היא תקופה של יכולות רוחניות מועצמות!

תקופה מבורכת זו, פותח עבורינו, גם את היכולות הרוחניות שלנו. 
פותחת בפנינו הבנות והסתכלות חדשה על החיבורים שלנו כבני האדם לטובת בנייה משותפת ומחודשת של כדור הארץ בו כולנו רוצים לחיות. תקופה זו קוראת לנו לעבוד יחדיו ולא לבד. וכתוצאה מכך היא מגבירה את הרגישות שלנו לאנרגיות של הסביבה והאנשים שאיתם אנו מגיעים במגע.

מתקיימת כעת סינכרוניות מופלאה וקריאה ליצור שיתופי פעולה לעבודה משותפת.

אנחנו מתבקשים לשחרר את הרצון לשלוט, לנהל ולדעת הכול כדי לאפשר לחלוק את העשייה שלנו עם אנשים נוספים איתם אנו מבקשים לבוא במגע.
כאן, מוגברת הרגישות שלנו האחד לשני כמעין "טלפתיה" נשמתית, שקוראת לנשמות הנכונות להתאחד יחדיו על מנת לבנות את הדבר הבא, ובאופן דומה משתחררים מההוייה שלנו, מי שלא נכון לנו להמשך המסע.
כעת את נאלצת לבחור מי הם האנשים שילוו אותך בשינויים האלו. מה ומי שלא משרת אותך יותר צריך להתנקות, מאחר והאנרגיה שלכם כבר אינה עובדת באותו התדר. לא תוכלו לייצר יחד את אותה המציאות שתרצי ליצור.

שימי לב, אל תאחזי באנשים הלא נכונים, גם אם את מאוד קשורה אליהם והם מלווים אותך דרך, זו היא בהחלט דרך מורכבת, היא יכולה להביא גם תחושת אבל על תקופה ומערכות יחסים שמסתיימות, אפילו תחושה של בגידה כתוצאה מניפוץ האשלייה, אך לצד הכאב, יכולה להתקיים האמונה האמיתית והאיתנה כי זהו התהליך הנכון עבור כולם (!).

דעי כי זה יקרה מעצמו, ללא מאמץ, דעי כי אלו אנשים אשר בחרו בעצמם בדרך משלהם ועלינו לקבל בהבנה וכבוד כי כל אחד בוחר את המסע האישי והפרטי שלו.
אותם אנשים, יישארו במקום של האגו, התחרותיות, מפסידים/מנצחים, הרצון לעצמי בלבד. הם אינם משרתים את הבנייה החדשה אליה את כל כך כמהה.

כדי לאפשר למציאות החדשה להבנות, חלק מזה זו ההפרדות. לשם כך נשלחנו בעידן הזה- לחוות את ההתעלות ואת החוויה החיובית שבשינוי הזה שממש מתקיים בימים אלו.

כחלק מהתהליך העוצמתי שעובר כרגע כדור הארץ גם אנחנו מושפעים ממנו. את ההשפעה אנו מצליחות לחוש בזכות האיבר שלנו שהכי מחובר לאנרגיה הזו- העין השלישית.

אם את מרגישה את השינויים האנרגטיים עליהם אני מדברת כאן, סימן שהעין השלישית שלך נפתחה ומוכנה לעבודה! 


העין השלישית היא זו שמחברת אותנו לרוח, אל התת מודע, אל האינטואיציה והיכולת להתחבר אל התודעה הגבוהה שלנו. עד היום, העין השלישית שלך תפקדה בהתאם לאנרגיה ולהוויה של כדור הארץ. עם השינוי האנרגטי המואץ כעת, גם העין השלישית צריכה את "הכיוונים" החדשים שלה, בדיוק כמו שפעם היינו ניגשים למוסך על מנת לכוון את הטורים של האוטו? כך אנחנו צריכים כעת לכוון גם את האנרגיה הזו בתוכנו.

אם את רוצה ללמוד לעשות זאת, ללמוד לפתוח את העין השלישית ולעשות עבודה רוחנית משמעותית עם היכולת שנפתחת לך ממליצה בחום להצטרף אלי לקבוצת קורס תקשור כל הפרטים בקישור
דעי כי את תתחילי להרגיש איך לאט לאט, האנרגיה מכוונת את הסינכרוניות ולא השכל כמו שהיה עד כה. זה הזמן שלך לטמון את הזרע, זה שיום אחד יפתח את הצוהר והחיבור של אהובינו לאנרגיה הזו הטובה והמיטיבה יותר. את סוללת הדרך!

בכדי שתוכלי לעבור את התקופה בצורה המיטיבה ביותר עבורך ריכזתי לך 4 טיפים מעולים שיעזרו לך בתקופת ההתעלות משמעותית הזו

קבלי 4 טיפים כדי לשמור על האנרגיות שלך ובכך תחזירי את השליטה גם באנרגיה לעצמך.

מוכנה? 

  1.  לשחרר התנגדות: שימי לב מתי את מתנגדת לראות את המציאות כפי שהיא תאפשרי לעצמך לראות את הסיטואציה בדיוק כפי שהיא ללא פרשנויות או לקיחת אחריות על מה שלא שלך
  2. שחרור היאחזות: לפעמים את כל כך נעולה על משהו ש"צריך להיות" שאת נאחזת בו ולא שמה לב לכך שהמציאות         בשטח השתנתה… שימי לב מתי את מתחילה לפעול בניגוד לתחושותייך ואז שחררי… 
  3. התחברות: וודאי שאת מתחברת לעצמך כל יום, נותנת מקום לעצמך, לשקט שלך ולהיטענות שלך, לעשייה של דברים שעושים לך טוב ומשמחים אותך. 
  4. לתת ולקבל: תהיי ערה מתי הזמן שלך לתת, ומתי הזמן שלך גם לקבל. זיכרי כי לא כל מי שנכנס לחיך באמת מסוגל לקבל אותך כמו שאת וכך לקבל את הטוב שאת מביאה לו, ולא כל מי שנכנס לחייך בא לתת לך את מה שאת צריכה, העריכי את עצמך וביחרי נכון למי את נותנת ומה את מקבלת.

אני רוצה לשתף אותך, בחלק קטן משיעור תיקשור שהעברתי השבוע, בו ירדו מידעים מתוקשרים מאוד עוצמתיים בנוגע לתקופה הנוכחית, ומה הדבר הנכון לנו כרגע לעשות כאנושות וכל אחד בפרט על מנת לתעל את האנרגיה לטובת התפחותנו. לצפייה 

לאחרונה אני מבררת מול תלמידי בשנה וחצי האחרונות בקורס תקשור, (כאלו שלא בהכרח כלל עוסקים בזה ביומיום), האם הם יכולים להגדיר את התקופה לפני שלמדו את הקורס לבין האנרגיה, ההתנהלות והמודעות שלהם כיום- ואני מקבלת תשובה חד משמעית, "אני הרבה יותר מאושר ובפרופורציות לתהליכי החיים". וזה מאוד משמח אותי לדעת, כאשר בן אדם בוחר לפתוח את ערוץ התקשורת שלו, לפתע עולם חדש ומופלא מתגלה בפניו. לימודי התקשור הם קודם כל עבור עצמנו, לפני שאנחנו עוסקים בתקשור עבור אחרים.

אם מעניין אותך גם ללמוד את עולם התקשור ולקבל את הכלים לשיח הפתוח הזה עם הבריאה, אני מזמינה אותך להצטרף אלינו לקורס הקרוב שייפתח בשבוע הבא במחזורי בוקר וערב. לפרטים על קורס תקשור הקרוב עם יעל ניסים כנסי

נכתב ע"י יעל ניסים

מורה ותלמידה רוחנית

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X