המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

הרונה EHIWAZ רונת התנועה וכוח – כוחם של הרונות

כתבות אחרונות

חפשי באתר

הרונה EHIWAZ רונת התנועה והכוח – כוחן של הרונות

הרונות הינן בעלות משמעויות רבות, כל רונה ורונה שוייכה למספר תכונות שרובן נגזרו מתוך המיתוסים של אלים שונים ומבנה העולמות הנורדי, שכן הבנת הפנתאון הנורדי ויקינקי וצורת חשיבתם מאוד עוזרים להבנת כתבם. 

לפני שאתחיל לדבר על הרונה אהיווז EHIWAZ ממליצה לקרוא קצת על מבנה הרונה והרונות בכלל, ולהבין לעמוק קצת יותר את החשיבה שאחריהן.

מזמינה אותך לקרוא מאמר שכבר קיים באתר שלנו על הרונות – או אבני הרונים כפי שחלק קוראות להם. חשוב לזכור כי הרונות בזמנים עתיקים לא שימשו ככלי לניבוי עתידות, אלה ככלי רב עוצמה ובעל השפעה אנרגטית אדירה.

לכן, הנורדים והויקינגים עשו שימוש ברונות לצרכים טקסיים בלבד ולמרות שזהו אחד הכתבים הקדומים ביותר שמוכרים לאנשות ועל פי הרבה סברות הוא תחילתו של הכתב הלטיניאנגלית, מעט ידוע לנו על חייהם של הויקינגים כי אלה לא עשו שימוש בכתב לתיעוד אלא כאמור לקדושה ועבודה רוחניותאנרגטית. את כתבם חרטו על כלי נשק, בתים, בתי קברות ומטבעות. 

משמעות הרונה EHIWAZ כוחה של התנועה וההסתערות קדימה

החיבור הראשון של הויקינגים עם הרונה הזו היא החיבור אל הסוס, ומכאן שחלק גדול מהמהמשמעות שלה מתקשר לכוחו של הסוס והתנועה שלו. הסוס בתקופות אלו היה מאוד משמעותי בעבור כל התרבויות והחיבור שלו גם הרוכב היה חשוב מאוד.

רונה זו מדברת על החיבור שלנו לתנועה וכוח שמגיעה עם התנועה, זו היא רונה שמדברת על התקדמות, אך ההתקדמות אינה נעשית לבד אלא יחדיו. 

אם ברצונך לקרוא עוד על כוחו של הסוס כטוטם מזמינה אותך להיכנס למאמר על טוטם הסוס כאן>

בצורתה, היא מזכירה שני אנשים מחזיקים יחדיו ידיים, עוד סימבוליות להתקדמות יחד, יד ביד. 

בצורתו ניתן להבחין ברונה LAGUZ פעמיים, אחת הפוכה ואחת ישירה. 

פתיחה ברונים 22
הרונה אהיוויז – EHIWAZ

במיתולוגית רבות נקשר הסוס עם מרכבת האלים, אין ספק שזו הייתה חיה  שסימלה כוח, התקדמות, תנועה וחוזקה וגם שיתוף פעולה בין החיההטבע והאדם.

משמעות הרונה EHIWAZ מאבני הרונים בקריאה

רונה זו מסמלת מספר דברים, מה שבטוח תנועה ושינויים חיובים מעורבים בדבר, רונה זו ממליצה לעשות את התנועה מתוך מקום של שיתוף פעולה. ובטוחה כי בעתיד הקרוב נראה שינויים חייובים בחיינו. 

היא גם יכולה להעיד על זוגיות שעתידה להיכנס או שותופות.

כל תנועה שנעשה בתקופה זו, בין אם מתכננות אותה או היא מגיעה במפתיעה, שהרי מעצם הופעתה של הרונה התנועה היא בלתי נמנעת, תהיה לחיוב בחיינו ותביא איתה מזל טוב ושיתופי פעולה פורים.

התנועה יכולה להגיעה לתנועות פיזיות, מעבר של דירה, מקום מגורים או מקום עבודה אך היא יכולה לסמל גם תנועה ברמה האישית כמו התקדמות של משימות, התקדמות בעבודה או שינוי בתפקיד, פרוייקטים חדשים שנכנסים על הפרק ועוד.
על פי רוב התנועה לא תיעשה לבד אלה בשיתוף או מעורבות של אדם או אנשים נוספים. 
אם הרונה הזו נכנסת לחייכן היו בטוחים כי השינויים הם לחיוב וכי בקרוב מאוד תמצאו את החלקים החסרים של הפאזל לטובת ההתקדמות שלכן לעבר היעד הבא. 

בקריאה פשוטה ניתן ללמוד את המשמעות של רונות בהיבט הנבואי אך יש לזכור כי מדובר בכלי רב עוצמה אשר יכול לשמוש כקמע עם מטען אנרגטי עוצמתי במיוחד. 

אם ברצונך ללמוד את הרונות השונות והעבודה האנרגטית איתן, בקרוב נפרסם פרטים על סדנת חניכה אל האנרגיה שלהן. 

 נכתב על ידי יעל נסים – מייסדת המכון ללימודי רוחניות מורה רוחנית 

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X