המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

הכול על שנה אישית 7 בנומרולוגיה – אתגר או הזדמנות נדירה

כתבות אחרונות

חפשי באתר

שנה אישית 7 בנומרולוגיה

שנה אישית 7 בנומרולוגיה למה היא כל כך מאתגרת אותנו?

שנה אישית 7 בנומרולוגיה, משולה לשנת שמיטה ביהדות.  שנת שמיטה חלה אחת לשבע שנים. פירושה המילולי של המילה "שמיטה" הוא עזיבה, נטישה, שביתה. בשנה זו מצווה האדם לעזוב ולשמוט את אחיזתו בנכסיו הגשמיים, לשבות מעיבוד הקרקע ולתת לה מנוחה. בו-בזמן, הוא מצווה ליהנות מפרייה הטבעי ולפתוח את השדות לאדם ולחיה. אחרי שש שנים שבהן הארץ מתנהלת במרוץ אחר הישגים, תוצאות וממון, באה שנת השמיטה ומביאה עימה שינוי מוחלט. היא מביאה עימה שחרור, הזדמנות לשוויון בין כל תושבי הארץ ועזרה לעניים.

רוצה לחשב את השנה האישית שלך? כנסי למאמר על חישוב שנה אישית כאן>

הינה הסיבות שבגללן שנה אישית 7 בנומרולוגיה נחשבת לשנת השבתון

שנה אישית 7 נומרולוגית, היא שנת שמיטה בכל המתקשר להיבט החומרי והגשמי בחיינו, המחברת אותנו אל הרוחניות והנשמה.

שנה אישית 7 נומרולוגית החלה כל 9 שנים, היא שנה שבה האדם מקבל משוב על בחירותיו ב-4 שנים האחרונות ועל השינויים שעשה בעקבות המשוב שכבר קיבל בשנה אישית 4 נומרולוגית,  שגם היא היתה שנת תיקון ומשוב.
לאחר שהאדם בוחר את בחירותיו, מערכת הגורל מספקת משוב של הצלחה או כישלון המשמשים סימן, אם בחירתו נכונה או שגויה ע"פ המצבים שייעד לו הגורל.

ולכן במהלך שנה אישית 7 נומרולוגית, או מיד לאחריה אנו מקבלים משוב. כגון: העסק מצליח ומרוויח או חווה הפסדים, זוגיות טובה או חלילה גירושין או פרידה, הבריאות איתנה או חולים במחלה, וכדומה.  

שנה זו, עלולה להיות מטלטלת במיוחד באזור גיל בינה (גיל 40, השלב בו האדם בוגר, בשל ומוכן נפשית ומנטאלית לחיים, לאחר שעבר את שלבי החיפוש והמציאה).

שנה אישית 7 נומרולוגית, היא כאמור שנת תיקון, יש להתייחס אליה כשנת "שמיטה" או "שבתון". זו שנה טובה לחשבון נפש. המערכת הגורלית מחלישה את האנרגיות וגורמת לאדם לרוב לחוש עייפות וירידה אנרגטית. לכן מומלץ למצוא זמן למנוחה ובילוי. זו שנה נפלאה ללמוד, להרחיב אופקים, להתנדב ולהרחיב את תחומי הפעילות והעניין.

שנה אישית 7 נומרולוגית, אינה שנה שמתאימה לעיסוק בכספים ובחומר (בדומה לשנת שמיטה). יש להימנע מחתימת חוזים ומהוצאות כספיות גדולות. רכישת בית, רכב, פתיחת עסק, שינויים במקום העבודה, נישואין, אינם מומלצים בשנה זו.

שנה אישית 7 ברמה הרוחנית

ברמה הרוחנית, המערכת הגורלית מבקשת להביט פנימה ולקיים "חשבון נפש" שמלווה לעיתים ברצון לייצר שינויים ולהתאים אותך לפוטנציאל הרשום ב-7 השנים הבאות  השייכות  למחזור החיים הבא.  לבחון מחדש את הבחירות שעשית, האם הן קידמו אותך וסייעו לך להגשים את עצמך ואת שאיפותיך,  ברמה אישית, זוגית, ומשפחתית, מבחינת הקריירה, העיסוק, המצב הכלכלי, הבריאותי ועוד.

 חשוב ומומלץ להתמקד ב"יש" ולא ב"אין", לסלוח ולחמול, לחשוב חיובי, להתמקד ביצירת איזון בחייך שלך, עם בן/ת הזוג שלך, ועם ילדייך, ולפעול על מנת להגשים את ייעודך.

למאמר הקודם שלי הכולל מבחן אישיות הקשבה על פי הנומרולוגיה כנסי >

ותמיד תזכרו אחרי כל שנה אישית 7 נומרולוגית, מתחילה שנה 8 !!!

כתבה: סיגלי ריכלין- אבחון נומורולוגיה, צבעים, וטיפול ב- NLP
לעמוד המטפלת של סיגלי ריכלין כנסי >

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X