המכון ללימודי רוחניות

054-7701538

הגנה מעין הרע איך, מתי ולמה – המדריך המלא לביצוע הגנות

כתבות אחרונות

חפשי באתר

לפני שנדבר על הגנה מעין הרע בפרט והגנות מארגיות שליליות בכלל, כדאי שנסביר מה הן הגנות אנרגטיות ומהי מטרתן.

תפקידן של ההגנות הוא ליצור מעין חציצה בינינו לבין אנרגיות לא נעימות שמנסות לפגוע בנו באופן מכוון או לחלופין אנרגיות לא נעימות שמגיעות אלינו שלא בכוונה על ידי המצאות בסביבתם של אנשים שמהדהדים אנרגיות לא נעימות. ההגנה מעין הרע ואנרגיות שליליות ימנעו כניסה של אנרגיות אלו אל המרחב האנרגטי שלנו ולא יאפשרו להן לפגוע בנו בשום דרך.

את ההגנה מאנרגיה שלילית ניתן לחלק לשני סוגים:

  1. הגנה מעין הרע ואנרגיות שליליות יומיות שאנו מתחזקות עבור עצמנו ועבור הקרובים לנו כמו: פרקי תהילים שנקראים מידי יום, תפילות קבועות, קריסטלי הגנות קבועים שאנו נושאים עמנו וכדומה, כל אלה ועוד מהוות הגנה מעין רעה ומארגיות שליליות יומיומית ופועלות באופן קבוע עבורנו.
  2. הגנה מעין הרע ואנרגיות שליליות ספציפיות שעלינו לבצע בסיטואציות מיוחדות בהן אנו נתקלים באופן פתאומי.

גם אם יש לנו הגנות קבועות שעובדות עבורנו בחיי היום יום, ישנן סיטואציות מיוחדות בהו אנו נדרשות להגנות נוספות.

דוגמאות לרגעים בהם יש צורך להגנה נוספת מאנרגיה שלילית: אנו עולים למעלית ונכנס אחרינו אדם כעוס, אנו בישיבה בעבודה והדיון מתחיל להתפתח לכיוון של האשמות, אנו רואים אנשים רבים בקרבתנו.

דוגמאות בהן אנו צריכות הגנה מעין הרע נוספת: כאשר אנו פוגשות אנשים איתם רבנו ורוצים ברעתנו, כאשר אנו מרגישות קנאה מאדם בסביבה שלנו והכי חשוב כאשר אנו מרגישות צורך אינטואיטיבי בהגנה מעין הרע.

בעבודה רוחנית כמו למשל בתקשור, יש צורך על פי רוב הגנות נוספות אשר ישמרו עלינו בזמן שאנחנו מתקשרים.

כך גם כאשר נשמה מורשית להגיע אלינו כדי להעביר מסר או כדי לבקש עזרה כל שהיא, נפתח עבורה פורטל אנרגטי דרכו היא עוברת בין העולמות כדי להפוך את עצמה לוויזואלית יותר עבורנו.

כל עבודה אנרגטית שנעשית, מושכת אליה סקרנים אסטרליים נוספים מעבר ליישות או לנשמה איתה אנו מתקשרות. רובם לא מגיעים כדי להזיק, אלא פשוט כי "משהו מעניין קורה פה" והדרך הכי נכונה להרחיק אותם מאיתנו היא יצירת מרחב אנרגטי מוגן לעצמנו, בו נהיה מוגנות מכל יישות או נשמה שאיתה אנו לא מתקשרות.

גם אם התקשור לא תוכנן מראש, רצוי לעצור לשניה בתחילת התקשור כאשר אנו מבינות שתקשור מגיע (או אפילו אחרי שהתחיל) ולהרים לעצמנו הגנות על ידי יצירת מרחב מוגן עבור עצמנו.

אישית, בוחרת לרוב לתקשר במרחב מוגן בצורה של פירמידת קריסטל, אליה אני מכניסה את עצמי בדמיון מודרך, לפני תחילת התקשור ושם בעצם אני יוצרת מימד אסטרלי בו הנשמה או היישות נמצאת כך שהיא לא "מגיעה" אלי הביתה ובבית שלי יש גם ילד וגם כלבה שרגישים מאוד לנוכחות של יישויות או נשמות בבית – זה מאוד חשוב לי שהכל ישאר במימד האסטרלי ולא "יכנס" אלינו הביתה.

כל עבודה אנרגטית אחרת שלי נעשית לאחר הטלת מעגל הגנות שמגן עלי ועל האדם עבורו אני מבצעת את העבודה האנרגטית אפילו אם הוא לא נמצא איתי שם פיזית.)
כמו כן, חשוב לזכור שלאחר תקשורים, עלינו לטהר את עצמנו על ידי נטילת ידיים, מקלחת או כל דרך אחר בה אנו בוחרות לפני שאנחנו ממשיכות בעיסוקים שלנו וכמובן שתיית כוס מים לאחר הטיהור, השתיה מחזירה לנו חלק מהאנרגיות שאיבדנו במהלך התקשור.

הדרכים לבצע הגנה מעין הרע ומאנרגיות שליליות באופן מיידי ומהיר:

  1. בועת הגנה – נעצום עיניים ונדמיין בועה של אור עוטפת אותנו ומבודדת אותנו מהסביבה ומהאנרגיות סביבנו – ניתן לקרוא עוד על תרגיל הבועה והגנות מארגיות שליליות כאן
  2. הגנה מעין הרע באמצעות תפילת המלאכים:
    מימיני מיכאל (להרגיש את הנוכחות או לדמיין אותו מימיננו)
    משמאלי גבריאל (להרגיש את הנוכחות או לדמיין אותו משמאלנו)
    מלפני אוריאל (להרגיש נוכחות מלפנים).
    מאחורי רפאל (להרגיש שתי כנפיים עוטפות אותנו מאחור)
    ומעלי שכינת האל.
  3. הגנת הפירמידה: נדמיין נקודה מעלינו אשר מתוכה יוצאות 4 קרניים של אור אשר יורדות לכיווננו ויוצרות סביבנו פירמידה מוארת ששומרת עלינו.
  4. מגן דוד: נדמיין נקודת אור מעלינו אשר ממנה יורדות שתי קרניים של אור לכיווננו ויוצרות סביבנו משולש אחד, נקודת אור נוספת אשר מגיעה מתחתינו ושולחת קרני אור כלפי מעלה, יצרו סביבנו משולש נוסף שהחוד שלו מופנה כלפי מטה – את עצמנו נדמיין באמצע אותו מגן דוד שנוצר על ידי הקרניים הללו.
  5. ניתן להרחיב ולראות מרכבה שהיא מגן דוד תלת מימד וכך ההגנות עוצמתיות יותר משום שאנו מוקפים בהגנה.
  6. קריאת תהילים: פרק צ"א הינו פרק נפלא להגנות מידיות עבורנו ועבור אחרים כאחד – ניתן לקרוא עת הפרק עבור יותר מאדם אחד (לציין מספר שמות).

קיימות אין ספור שיטות להגנה מעין הרע, כגון קריסטלי הגנות (אוניקס, טורמלין, ג'ט ועוד) וכמובן צמחים אשר מהדהדים סביבנו אנרגיות של הגנה. שימוש בסמלים אוניברסליים שונים בהם ניתן לחזוק את ההגנות שלנו. ככל שנדע יותר שיטות כך נוכל להתנסות ולמצוא את השיטה האהובה עלינו שגם לבסוף תהיה היעילה ביותר בעבורנו.

נכתב על ידי אורנה רבין – מתקשרת, מטפלת ריגשית ואנרגטית ומנחת סדנאות בנושאי רוחניות והתפתחות אישית.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

פוסטים נוספים

לא פעם עולות שאלות לגבי מהי המשמעות של התעוררות בלילה בשעה קבועה או לפנות בוקר בשעה כזו או אחרת. אולם האם באמת יש דרך לדעת

לקריאת הפוסט »
X